Pitäisin hieman vähemmän pellenä, jos olisit ekaan runkkupenkkikommenttiin vaan vastannut: "Joo, oli aikamoinen runkkupenkki. So?"
Mutta rohkea ukko kyllä olet, kun ilman varmistajaa lähimaillakaan otat ykkösmaksimeja ja vielä lukot päissä. Rohkea, itsevarma tai idiootti siis ;)
Yleensähän porukka arvioi voimanostoliikkeitä voimanoston arviointiperustein. Ne saa kuitenkin unohtaa, jos kyseessä ei ole kilpailusuoritus (tai kilpailevan nostajan harjoitusnosto). Vaikka tokihan nätti nosto on aina nätti nosto. Maastaveto on kyllä siitä hyvä, että nostossa on vähän muuttujia. Kyykyn suhteen olen sitä mieltä, että jos ei kilpaile voimanostossa, ei ole mitään syytä olla kyykkäämättä pohjista
Totta, mutta ainahan sitä omia suorituksia pitää puolustella ? :D Mutta niin, varmasti olen jotain tämän ketjun kommenteistakin oppinut...
Päätin nyt opetella sellasen tekniikan mikä menisi kisoissa läpi, niin pistän siitä sitten jossain välissä videota.
Joo ei mitään varmistajia tarvita kun kerran kotona nostelen, olen mä sinne tangon allekkin jäänyt muutaman kerran.