Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäisin hieman vähemmän pellenä, jos olisit ekaan runkkupenkkikommenttiin vaan vastannut: "Joo, oli aikamoinen runkkupenkki. So?"

Mutta rohkea ukko kyllä olet, kun ilman varmistajaa lähimaillakaan otat ykkösmaksimeja ja vielä lukot päissä. Rohkea, itsevarma tai idiootti siis ;)

Yleensähän porukka arvioi voimanostoliikkeitä voimanoston arviointiperustein. Ne saa kuitenkin unohtaa, jos kyseessä ei ole kilpailusuoritus (tai kilpailevan nostajan harjoitusnosto). Vaikka tokihan nätti nosto on aina nätti nosto. Maastaveto on kyllä siitä hyvä, että nostossa on vähän muuttujia. Kyykyn suhteen olen sitä mieltä, että jos ei kilpaile voimanostossa, ei ole mitään syytä olla kyykkäämättä pohjista

Totta, mutta ainahan sitä omia suorituksia pitää puolustella ? :D Mutta niin, varmasti olen jotain tämän ketjun kommenteistakin oppinut...
Päätin nyt opetella sellasen tekniikan mikä menisi kisoissa läpi, niin pistän siitä sitten jossain välissä videota.
Joo ei mitään varmistajia tarvita kun kerran kotona nostelen, olen mä sinne tangon allekkin jäänyt muutaman kerran.

Ilman varmistajaa on ihan hyvä ottaa isoja rautoja, onpahan vähän motivaatiota saada se ylöskin. Ja tangon alle jääminen kasvattaa luonnetta. Siinähän taistellaan elämästä ja kuolemasta.:puntti:

Vanha video, koitin monta toistoa tulee satasella

Parhaillaan oon ottanut muuan toiston enemmän, oliko 25,26 tai jotain sinnepäin PR

Edit. Itsellä myös stoppi penan ja runkkupenan ero noin 20kg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta hyöty ei siltikään ole suhteessa vastaava, kuin verrattaessa pyllistystä oikeaan kyykkyyn, mikä taisi olla Thompzonin pointti. Pomppupenkillä saat ehkä 10kg ekstraa, pyllistyksellä voi saada vaikka sen 100kg kun vertaa syvään kyykkyyn.

mulla ainakin on tosi iso ero pomppupenkin ja kunnon pysätyksellä nostetun suorituksen välillä. lyhytkin pysäytys syö 15-20kg tulosta ja jo se ettei pompauta lainkaan vaan antaa tangon vain hipaista rintaa syö noin 10kg pomppupenkistä. mainittakoon vielä että kaikissa nostoissa pysyy perse penkissä.

edit: tosin stopilla nostettu tulos kyllä nousee kovaa vauhtia ainakin melkein samalle tasolle kun pomppu jos sitä vaan treenaa. se mitä treenaa siis kehittyy, kuten aina voimailussa

mulla ainakin on tosi iso ero pomppupenkin ja kunnon pysätyksellä nostetun suorituksen välillä. lyhytkin pysäytys syö 15-20kg tulosta ja jo se ettei pompauta lainkaan vaan antaa tangon vain hipaista rintaa syö noin 10kg pomppupenkistä. mainittakoon vielä että kaikissa nostoissa pysyy perse penkissä.

Sun tapauksessa puhutaan varmasti myös aika suurista raudoista jo ?

jatkan tätä offtopiccia mitä täällä on viljelty muutama sivu, pieni varoituksen sana kuitenkin: muistin 20min sitten unohtaneeni vuoden toisen joulukinkun uuniin ja kun otin sen ulos se oli todella kuivaa, olen siis melko huonolla tuulella...

en voi ymmärtää tätä vitun valitusta täällä. Jengi valittaa noista Intoxicationin penkeistä vaikka suurin osa niistä on ihan ok, harva kaveri sitä täydellisellä tekniikalla treenaa vaikka kisailisi. Tiedän aika monta kaveria jotka nostavat 170-210kg raakana penkistä, ihan perse penkissä ja ilman suurempaa pomppua ja heistä kaikki harjoittelevet ainakin pienellä pompulla, itseni mukaanlukien. Välillä nousee persekin vähän mutta mitä sitten? kyllä se tulos siinä lahnapenkissä 30sek stopillakin nousee jos se runkkupenkki nousee.

Toinen asia mikä vähän mietityttää on se että nämä valittajat ovat yleensä niitä jätkiä jotka ovat käyneet salilla esim 3 vuotta ja penkiltä nousee sellanen 70kg, tosin täydellisellä tekniikalla. Tällaisille tapauksille suositus: kokeilaa joskus tehdä vaikka sitä vihaamaanne runkkupenkkiä, ehkä erilaisen ärsykkään kautta saisitte vähän lisää rautaa siihen täydelliseen penkkiinnekin.

Vstaotteelle: Sarkasmi on vaikea laji netissä joten pahoittelen jos et nyt ihan tosissasi ollut tossa kun edellisellä sivulla kirjoitit nostavasi pompulla vaikka 160kg. Luin juuri treenipäiväkirjastasi kuinka olit ottanut uuden PR:än, 3*125kg. Jos nyt tuolla ajattelit nostaa sen 160kg, vaikkakin pompulla niin suosittelin käyttämään varmistajia. edit: luinkin lisää, vaikutatkin ihan hyvältä äijältä, olit siis jokseenkin samaa mieltä kuin minä :D käytä kuitenkin niitä varmistajia :)

Vstaotteelle: Sarkasmi on vaikea laji netissä joten pahoittelen jos et nyt ihan tosissasi ollut tossa kun edellisellä sivulla kirjoitit nostavasi pompulla vaikka 160kg. Luin juuri treenipäiväkirjastasi kuinka olit ottanut uuden PR:än, 3*125kg. Jos nyt tuolla ajattelit nostaa sen 160kg, vaikkakin pompulla niin suosittelin käyttämään varmistajia. edit: luinkin lisää, vaikutatkin ihan hyvältä äijältä, olit siis jokseenkin samaa mieltä kuin minä :D käytä kuitenkin niitä varmistajia :)
Puhuin runkkupenkistä, sillä en koskaan ota mitään punnerrusta edes pienestäkään pompusta, hirvittää ajatuskin. Hyi saatana. Tiedän varsin hyvin saavani (äärimmäisestä)runkkupenkistä 20kg:n hyödyn, olen kerran sitä ihan kokeillutkin. Perse niin lähelle kattoa kun vaan on mahdollista, ja sitten lähtee suht kapeella otteella hivuttamaan sitä tankoa mahalle, jolloin liikerata on alle 20cm.

Olinhan ennen tuota ottanut 6*115kg, joka on hieman 3*125kg:ta kovempi sarja. Se vaan tottakai söi sen verran voimia, että jälkimmäinen piti tehdä 5kg pienemmillä painoilla, kun millä olisin muuten tehnyt. Lisäksi on vielä mainittava, että jokainen sarja kyseisessä treenissäni oli uusi PR (paitsi ojentajatalja, joka oli lämmittelyä). Taisin siellä ihan sanoakin, että en enää merkitse sarjoja peeärriksi, sillä 90% tekemistäni työsarjoista ovat uusia ennätyksiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toisekseen penkki on mulla yksi heikoimmista liikkeistä ja treenaan muutenkin bodytyylillä, että en kyllä pitäisi sitä "miehen mittana" (muutenkaan)..

Pakko takertua tuohon lauseeseen, miten ihmiset ei pidä toisten suorituksia juuri minään heille heikoissa liikkeissä?
Ei sillä et ite pitäsin penkkiä miehen mittana, mutta olenkin siinä heikko ;)

Voi iso hevosen vittu sentään, tän ketjun nimi on "reenivideoita" eikä "tekniikan malliesimerkkivideoita". Perustakaa jälkimmäisestä aiheesta vaikka uusi ketju ja haukkukaa siellä toisenne pystyyn ihan rauhassa, tässä vois sentään jonkinlaista positiivista henkeä pitää yllä niin joku uskaltaa ehkä jatkossakin postata niitä leffoja tänne.

Puhuin runkkupenkistä, sillä en koskaan ota mitään punnerrusta edes pienestäkään pompusta, hirvittää ajatuskin. Hyi saatana. Tiedän varsin hyvin saavani (äärimmäisestä)runkkupenkistä 20kg:n hyödyn, olen kerran sitä ihan kokeillutkin. Perse niin lähelle kattoa kun vaan on mahdollista, ja sitten lähtee suht kapeella otteella hivuttamaan sitä tankoa mahalle, jolloin liikerata on alle 20cm.
Olinhan ennen tuota ottanut 6*115kg, joka on hieman 3*125kg:ta kovempi sarja. Se vaan tottakai söi sen verran voimia, että jälkimmäinen piti tehdä 5kg pienemmillä painoilla, kun millä olisin muuten tehnyt. Lisäksi on vielä mainittava, että jokainen sarja kyseisessä treenissäni oli uusi PR (paitsi ojentajatalja, joka oli lämmittelyä). Taisin siellä ihan sanoakin, että en enää merkitse sarjoja peeärriksi, sillä 90% tekemistäni työsarjoista ovat uusia ennätyksiä.

Tuommoinen ei mun mielestä oo enää edes runkkupenkkiä, menee jo aivan eri lajiksi. Lankkupenkki ilman lankkua. Intoxicationin penkithän on tuosta kaukana, ihan ok salipenkkejä mielestäni. Oli muuten hyvin samanmoinen keskustelu täälä joskus mun 160 kilon runkkupenkistä.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom