Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myönnät olleesi väärässä ja esität nöyrimmät anteeksipyyntösi.Joo, mitäköhän tohonkin nyt sitten sanois...
No tottakai menee, kun otetaan runkkupenkistä kaikki irti.
Itseänikin aluksi vitutti tämä huutelu Intoxiationin penkeistä, mutta tässä vaiheessa voin jo ihan rehellisesti sanoa, että tuossa ei ainakaan enää ole mitään vitun järkeä, kun koitetaan katonrunkkausmaksimia joka treenissä. Jokatapauksessa voimaa on huomattavasti enemmän kuin 90-prosentilla salitreenaajista!
http://www.youtube.com/user/kalmazi?feature=mhum#p/u/0/cmfyMtaFYo8 lisää mun runkkupenkkiä.
... Lisäksi sun kanssa on ilmeisestikin mahdotonta keskustella älyllisesti, sillä käytät argumentaatiovirheitä väitteitesi tukena. http://fi.wikipedia.org/wiki/Auktoriteettiin_vetoaminen ...
Vaikka olenkin heikompi kuin tämä intoxication, niin menempä pätemään että vaikutat ihan pelleltä tekstistäs päätellen. Joka uhoaa rhp videoillaan huonoimmalla tekniikalla mitä löytyy. :thumbs:
Mutta ei mua kyllä oikeestaan kiinnosta jos joku mua joidenkin nettikeskusteluiden perusteella pitää pellenä, ihan se ja sama.
Vaikka olenkin heikompi kuin tämä intoxication, niin menempä pätemään että vaikutat ihan pelleltä tekstistäs päätellen. Joka uhoaa rhp videoillaan huonoimmalla tekniikalla mitä löytyy. :thumbs:
Sitä en ymmärrä kun joku tekee vaikkapa puolikyykkyä tai näitä pieniä niiauskyykkyjä törkeillä painoilla, niin aina vain tuomitaan. Sitten taas kun tehdään runkkupenkkiä tangon liikkuessa sen lyhyen matkan vatsaan, niin johan on kovaa penkkaamista. En tajuu noitten egorunkkupenkkien päälle mitään.
No hyödyt kiloissa on runkkupenkissä suht pienet, toisin kuin kyykyssä jossa voi helposti pienellä huijaamisella saada satakin kiloa lisää rautaa. Penkki on aina vertailukelpoinen, kunhan vaan tanko tulee rintaan.
Ei muuten todellakaan pidä paikkaansa. Tohon voit lisätä, että "kuhan tanko tulee rintaan asti ja perse pysyy penkissä". Kyllähän se nostomatka lyhenee kun munat lähestyy kattoa.
Jos välttämättä haluat nähdä mun 60kilon sotilaspenkkaukset 2sekunninlaskuilla ja pysäytysrintaan. Niin ehkä semmosen videon uskallankin laittaa. Tekishän se mieli ottaa vaikka satasella sarjaa, mutta kun voimaa kun yritän ottaa, ja tekniikka vähänkin kusee rupee kiertäjäkalvosin oireilemaan :itku:Omia penkkauksia vaan useimmilta esille(etenkin huutelijoilta) niin opitaan me tavallisetkin kuolevaiset penkkaamaan.