Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
JSL 84: -Ei ollut ironiaa ei, mistä moinen ajatus? Kai sitä tuollasilla voimatasoilla kintuisa ja keskikropassa voi miettiä kisailemista missä tahansa voimailun parissa, jos kerta treenailukin on tähän asti ollut "vain" ilokseen kolistelua.

JSL 84: -Ei ollut ironiaa ei, mistä moinen ajatus? Kai sitä tuollasilla voimatasoilla kintuisa ja keskikropassa voi miettiä kisailemista missä tahansa voimailun parissa, jos kerta treenailukin on tähän asti ollut "vain" ilokseen kolistelua.

No ei sitä usko että tuo niin iso rauta olisi että kehuja tarvii :). Olisihan se varmaan kiva harjoitella jonkinlaisten tavoitteiden mukaan ja ehkäpä vielä joku päivä. Tarvis vaan vähän treenata tekniikoita yms. Iloksi treenailu on ollut sitä että 6kk treeniä ja sitten 3-6kk taukoa kun ei oikein motivaatio pysy.

Vois joku päivä ihan omaksi huvikseenkin kuvailla nuita omia suorituksia, näkee pysyykö tekniikka minkäänlaisessa kunnossa lähellä ykkösiä, eipä oo tullu mieleen ennenku tänne katoin... Vois sitten laittaa tännekkin joitakin pätkiä

Vois joku päivä ihan omaksi huvikseenkin kuvailla nuita omia suorituksia, näkee pysyykö tekniikka minkäänlaisessa kunnossa lähellä ykkösiä, eipä oo tullu mieleen ennenku tänne katoin... Vois sitten laittaa tännekkin joitakin pätkiä

Tota vähän mietin itekki. Kattoo nyt jos sais joku kerta ennätyksiä yrittäessä vaikka veljen nakitettua kuvaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No tottakai menee, kun otetaan runkkupenkistä kaikki irti.

Itseänikin aluksi vitutti tämä huutelu Intoxiationin penkeistä, mutta tässä vaiheessa voin jo ihan rehellisesti sanoa, että tuossa ei ainakaan enää ole mitään vitun järkeä, kun koitetaan katonrunkkausmaksimia joka treenissä. Jokatapauksessa voimaa on huomattavasti enemmän kuin 90-prosentilla salitreenaajista!

^ Joopajoo, superrunkkupena -.- on sitä helvetisti pahempia runkkupenoja kuin tuo mun.
Vstaotekin voi olla ihan hiljaa vaan, jokapuolella uhoat että vähintään 145 nousee mutta todisteita ei kyllä näy ?

^ Joopajoo, superrunkkupena -.- on sitä helvetisti pahempia runkkupenoja kuin tuo mun.
Vstaotekin voi olla ihan hiljaa vaan, sillä kerran olet maininnut, että vähintään 140 nousee mutta todisteita ei kyllä näy ?
Runkkaamalla nousee vaikka 160kg.

Kunhan huvikseni bodailen, mulla ei ole mitään tarvetta todistella mitään. Lisäksi sun kanssa on ilmeisestikin mahdotonta keskustella älyllisesti, sillä käytät argumentaatiovirheitä väitteitesi tukena. http://fi.wikipedia.org/wiki/Auktoriteettiin_vetoaminen Toisekseen penkki on mulla yksi heikoimmista liikkeistä ja treenaan muutenkin bodytyylillä, että en kyllä pitäisi sitä "miehen mittana" (muutenkaan).

e. Vielä on pakko tähän lisätä, että et edes tunne minua ja silti tuollaisia puheita tulee. Sulla ei oikeasti pitäisi olla mitään syytä epäillä, vaikka ilmoittaisin penkkimaksimikseni 200kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom