Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kannattaa laittaa kosteusvoidetta käsiin ennen ja jälkeen treenin. Mun kädet on ihanan pehmeet, sen jälkeen kun aloin Niveaa käyttään. Suosittelen myös vauvatalkkia nivusiin estämään hiertymiä. Mukavuus on tärkeintä.

Kannattaa laittaa kosteusvoidetta käsiin ennen ja jälkeen treenin. Mun kädet on ihanan pehmeet, sen jälkeen kun aloin Niveaa käyttään. Suosittelen myös vauvatalkkia nivusiin estämään hiertymiä. Mukavuus on tärkeintä.

Aamun paras :lol2:

Mun on ainakin aika usein pakko noita käyttää selkäpäivänä, kun maastavedon jälkeen kämmenet on niin hajalla etten voi ilman suurta kipua pitää kiinni juuri mistään.

Hmm, puntilla kyllä kuivuu äkäseen kädet kun käytän lähes jokaliikkeesä puuteria käsissä. Hikoilee hemmetisti. Pitääkin ruveta rasvaamaan :rock:

Ihme vääntöä tääkin ketju nykyään. Sama millasta videota pistää ni väärin tekee. Pointsit niille jotka näitä videoita laittaa, hyviä suorituksia olleet.

Eikö sama päde rannesiteisiin kuin vetoremmeihin; kun käyttää alusta lähtien niin ilman tekemisestä ei tule myöhemminkään mitään? Nimim. Ei koskaan kumpiakaan käyttänyt

Eikö sama päde rannesiteisiin kuin vetoremmeihin; kun käyttää alusta lähtien niin ilman tekemisestä ei tule myöhemminkään mitään? Nimim. Ei koskaan kumpiakaan käyttänyt
No en nyt sanois noinkaa, ennen käytin vetositeitä, mutta tällä hetkellä en ja hyvin pysyy tanko kourassa.

No se nyt riippuu, tietenki jos käyttää kokoajan, joka liikkeessä, niin sillon saattaa olla vaikeuksia ilman. Henkilökohtasesti kuitenki käytän jos tuntuu, että tarvii lisäjeesiä jostain. Jos tuntee, että menee ilmanki, niin sitten tekee ilman, ei kai tämä mitään rakettitiedettä ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysyn mielenkiinnosta, kun itsellä ei ole koskaan ollut tarvetta; pystyitkö treenaamaan yhtä suurilla painoilla esim. mavea ilman remmejä?

Vaikket multa kysynyt niin vastaan silti. Onnistuuhan tuo, ei tietenkään myötäotteella, mutta ristikkäisotteella kylläkin.

Vaikket multa kysynyt niin vastaan silti. Onnistuuhan tuo, ei tietenkään myötäotteella, mutta ristikkäisotteella kylläkin.

Eikös tossa saa selän toispuoleiseksi, vai vaihtuuko sitten ote joka sarjassa? Harkitsen itsekin tuohon palaamista kun vetoremmejä en viitsi alkaa virittelemään ja puristusvoima nyt ei ainakaan mulla riitä kunnolla edes jonkun 150kg kanssa.

Kysyn mielenkiinnosta, kun itsellä ei ole koskaan ollut tarvetta; pystyitkö treenaamaan yhtä suurilla painoilla esim. mavea ilman remmejä?
No melkeen samantien. Oli parin kuukauden tauko mavesta niin siinä ajassa kerkesi muitten selkäliikeitten ansiosta grippi kasvamaan sen verran että painot pysyi mavessa näpeissä.

Enpä ole ennen nähnyt tai kuullut jonkun käyttävän jotain ihme muovin palasia käsissä. Jos ne mankkua korvaa, niin mitä ihmeen hyötyä niistä olisi hauiskäännössä? Täällä on ainakin semmoset tangot että jos jonkun muun kun puristusvoiman loppumisen takia tanko alkaa tippua kädestä niin lähtee kyllä nahkat mukana :)

No melkeen samantien. Oli parin kuukauden tauko mavesta niin siinä ajassa kerkesi muitten selkäliikeitten ansiosta grippi kasvamaan sen verran että painot pysyi mavessa näpeissä.

Koskaan en ole kokeillut vetoremmejä, mutta nyt on tullut esteeksi mavessa juuri tuo puristusvoima, sarjat katkeavat aina otteen irtoamiseen 170kg yli mennessä. Eli eipä kasva itsellä grippi siinä vauhdissa kuin selkä (kappas vaan).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom