Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei vittu oikeesti, lopettakaa jo tuo nillittäminen Intoxication:in nostoista.
Siellä liikkuu rauta ja teillä vaan sormet näppiksillä.
Kävisitte itekkin joskus salilla ettekä vaan 24/7 pakkiksella, liikkuis teilläkin enemmän malmi kun pakkiksen kissoilla.

Intoxication:ille vaan tseppiä reeneihin, hyvin kulkee.. anna mennä vaan!

johanzukille sen verran pakko sanoo että heitä ny noi rannesiteet helvettiin! Käytä sitte kun on ihan pakko, ainakaan noissa hauberkäännöissä sää et niitä viä tarvi:D

hmm.. koska niitä sitten on sopiva käyttää jos ei silloin kun sen itse tuntee tarpeelliseksi? katsooko se painoja? ikää? tyhmää porukkaa.. ranne on sellaine ruumiinosa kuitenkin jota et hirveästi voi treenata edes vahvemmaksi, lisäksi varsinkin tuo suora tanko antaa aika monelle hyvin epämiellyttävää hittiä ranteeseen/kyynärvarteen muutenkin.
T:karkkiranne

hmm.. koska niitä sitten on sopiva käyttää jos ei silloin kun sen itse tuntee tarpeelliseksi? katsooko se painoja? ikää? tyhmää porukkaa.. ranne on sellaine ruumiinosa kuitenkin jota et hirveästi voi treenata edes vahvemmaksi, lisäksi varsinkin tuo suora tanko antaa aika monelle hyvin epämiellyttävää hittiä ranteeseen/kyynärvarteen muutenkin.
T:karkkiranne

nivelsiteet ja luut vahvistuu lihasten kanssa. muuten ei ihminen pystyis kyykkään yli 400kg jne. ite harrastan kiipeilyä ja ainakin toivon pirusti, että ne niveletkin vahvistuu. periaatteessahan ite nivel ei vahvistu, vaan luut ja nivelsiteet jne. rustoo mulla kertyy PIP-niveleen kohdalle aikalailla, mutta ei kipuja juurikaan. ranne ei itessään omaa juurikaan lihaksia, mutta kyllä ne jänteetkin vahvistuu.

Eiköhän noita apuvälineitä vain kannata käyttää niissä kovimmissa sarjoissa vain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ote elä riehu. Käyttäkööt ken tahtoo, itekin käytin alussa ns, köyhällä salilla. Jolloin magnesiumista ei ollu tietoakaan. Mutta kädet kun kovettu niin paljain käsin on paras.

investoikaa pyyhkeeseen, kuivaatte kädet ennen jokaista sarjaa. Eiks tollanen vaahtomuovi tee siitä puristamisesta vaan vaikeempaa? Koska joudut puristamaan paljon lujempaan kun siinä välissä on tollaista juostavaa materiaalia.

Tekis niin mieli sanoa muutakin mutta en jaksa tapella näin yksinkertasista asioista.:rolleyes:

Rannesiteet ovat minulle ihan pakolliset johtuen justiinsa heikoista ranteista. Ja vaahtomuoveja käytän sen takia koska kädet hikoavat herkästi enkä jaksaisi sotkea kellaria magnesiumilla. PISTE. + Pyyhe ei auta paljoakaan, kun kädet hikoaa jo 5:llä toistolla. Ja tosiaan minulla on iso kämmen, jonten ote ei kärsi liikkeessä. PISTE

Rannesiteet ovat minulle ihan pakolliset johtuen justiinsa heikoista ranteista. Ja vaahtomuoveja käytän sen takia koska kädet hikoavat herkästi enkä jaksaisi sotkea kellaria magnesiumilla. PISTE. + Pyyhe ei auta paljoakaan, kun kädet hikoaa jo 5:llä toistolla. Ja tosiaan minulla on iso kämmen, jonten ote ei kärsi liikkeessä. PISTE

Isot kämmenet ja heikot ranteet? No kerta se ensimmäinen kun tämän kuulee.

Kyllä ne ranteet vahvistuu jos ei niitä siteitä käytä joka vitun liikkeessä! Itse oon nähny monta kertaa rannesiteitä käytettävän vedossa ja kyykyssä vaikka painoo on tangossa max 50kg. WTF? Ja sitten ihmetellään kun ranteet on heikot.. Ei semmosta risurannetta oo olemassakaan joka tarvii 20kilon hauiskääntöön suoralla tangolla siteet.

Se nyt vain on näitä aloittelijan perusjuttuja tuo rannesiteiden käyttö. Sama homma oli kun itsekin aloitin treenaamaan. Kyllä ne yleensä jossain vaiheessa jää pois.

Naruranteetkin saa yllättävän vahvaksi vaikka ne lihasten kiinnityskohdat ei aivan ihanteelliset olisi.

Mikä tämä vaahtomuovi vouhotus on? Joku jay kutlerko semmosia on käyttänyt kun näyttää usiammalla alottelijoilla kyseiset kapistukset olevan.

Johanzukille tsemppiä treeneihin, oli muuten meilläkin 80-luvun lopulla vaahtomuovin palat, ku kellarissa hauista väännettiin 13-kesäsinä..... Ja 90-luvun alussa oli hienot Lee Haney treenihanskat, joissa oli rannetuki samassa. No nykyään ei tosin tarvi kumpiakaan, joskus rannesiteet henkisenä tukena ennätys yrityksissä, mut kyllä nuorten miesten ranteet vahvistuu, kyllä luonto sen tekee....;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom