Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siis ei vittu, imo runkkupenkki on sitä kun perse nousee vitusti (huom. noston aikana!!!!!) ja aika kovaa pomppuakin käytetään. Tossa mun nostossa ei perse nouse melkeen yhtään noston aikana, huom. noston aikana !! PErse on kyllä irti penkistä mutta se pysyy lähes siinä samaa kohtaa koko ajan.
Kiinanpoika sitä videotä tänne nyt !! saatana, me halutaan nähdä kun nostat 90kilooooo !!!!! sun täydellisen oikeella tekniikalla !!!
Ymmärrän kyllä jos tuo jonkun mielestä on runkkupenkkiä, itsellä on sitten varmaan vähän eri määritelmät sille.

Miksi täällä pitää kommentoida toisten suorituksia vähättelevään sävyyn? En tarkoita kaikkia, mutta muutama kirjoittaja voisi hieman miettiä sävyä. Mitä helvetin väliä sillä on, jos salinostossa perse on ylhäällä, jos kyseinen tekniikka ei kuitenkaan vaaranna nostajan terveyttä? Käsittääkseni tässäkään tapauksessa nostaja ei ole kerskaillut kisoissa nostaneensa samaa tulosta.

Miksi näistä asiosta pitää kiistellä? kaikki tajuaa että, kun 2 nostajaa nostaa vaikka sen maagisen 100kg penkistä! toinen ottaa hallitusti painon rinnalle ja perse pysyy penkissä ja nostaa sen ylös! ja toisella on perse irti penkistä reilusti! itse ja moni muukin arvostaa tätä puhdasta suoritusta enemmän ja mielestäni myös puhdas suoritus vaatii enemmän voimaa!

Tottakai kumpikin voi sanoa että, on nostanut salilla 100kg penkistä mutta, jos kumpikin nostaisi sitten maximit kisanosto tyyliin niin runkkupenkkaajalla tippuu tulos huomattavasti!

Miksi näistä asiosta pitää kiistellä? kaikki tajuaa että, kun 2 nostajaa nostaa vaikka sen maagisen 100kg penkistä! toinen ottaa hallitusti painon rinnalle ja perse pysyy penkissä ja nostaa sen ylös! ja toisella on perse irti penkistä reilusti! itse ja moni muukin arvostaa tätä puhdasta suoritusta enemmän ja mielestäni myös puhdas suoritus vaatii enemmän voimaa!

Tottakai kumpikin voi sanoa että, on nostanut salilla 100kg penkistä mutta, jos kumpikin nostaisi sitten maximit kisanosto tyyliin niin runkkupenkkaajalla tippuu tulos huomattavasti!
Tässä on puhuttu tuosta Intoxicationin suorituksesta jota on sitte jotku haukkunu ilman että laittaa videoita omasta suorituksestaan.. Tulee väkisin mieleen että tulee neuvomaan ilman että pystyy itse parempaan.

kaikki tajuaa että, kun 2 nostajaa nostaa vaikka sen maagisen 100kg penkistä! toinen ottaa hallitusti painon rinnalle ja perse pysyy penkissä ja nostaa sen ylös! ja toisella on perse irti penkistä reilusti! itse ja moni muukin arvostaa tätä puhdasta suoritusta enemmän ja mielestäni myös puhdas suoritus vaatii enemmän voimaa!

Totta vitussa jokainen tajuaa, ettei Intoxicationin nosto ollut puhdas, vaan jonkinlainen puolirunkku-salipenkki. Jokainen tajuaa myös, ettei sama rauta nousisi kisatyylillä. Entä sitten? Jokainen täyspäinen tajuaa myös, että tyylistä riippumatta tuo suoritus vaatii voimaa taakse. Jokainen jotakin ymmärtävä tajuaa myös, että nosto oli sali-maksiminostoksi siisti ja kontrolloitu. Onko silloin aiheellisempaa a) näyttää peukkua :thumbs: vai b) ruveta itkemään että "paska tekniikka, fuskausta, mä olenkin kovempi jätkä kun pystyn penkkaamaan 50 kiloa oikeaoppisesti®"?

Se on ihan normaali tekniikka. Ahteri penkissä ja nosto ilman pomppua.

Mutta miksi se kyseinen tekniikka on näin on osaltasi näin?? (..eli perse tiukasti penkissä ja yhtään ei pompita.. onko potari penkki ainut mitä SAA tehdä)
A. Olet mielestäsi parempi salilla veivaaja, kun teet kaikki liikkeet paremmin kuin muut.
B. Olet hienon suorituksesi johdosta vahvempi kuin muut, koska et harrasta mitään epätäydellistä - vaikka se rasittaisi lihaksia vähän vitusti enemmän.
C. Saat uskomattomasti enemmän lihasmassaa ja olet paremmassa kunnossa kuin videoiden postaajat.

Kykenetkö sisäistämään, että on erilaisia tapoja tehdä asioita... arvostellaan tämän kaverin video sellaisena kuin se on.

Tällaiset perseet ovat se syy, miksi en itse laita tänne videon videoita...
Mä haluaisin nähdä näitä jätkiä ihan livenä selittämässä tästä samasta asiasta. Ei vaan koskaan satu kohdalle... ihme juttu.

edittiä:
tuo nosto on sitä paitsi ihan siisti. varmasti kehittyy voimatasot, kun rohkeasti uskaltaa ottaa niitä isoja rautoja ¨tyyli vapaa¨ asennoista. Tuon kokoiselle kaverille ihan hatun noston arvoista, että laittaa videota tekemisestään. suhteessa rautoihin ei kaveri ole iso.

muutaman vuoden puristuksella ottaa: merkistä - perse penkissä varmasti sen 160kg, ettei mitään, mutta jos tekee pienillä painoilla puhtaasti niin jäipä ottamatta. Isot raudat nousee vain nostamalla..

Ettei olisi kateutta havaittavissa ihmisten kommenteissa, kun aikaisemmissa Intoxicationin videoissa tekniikka oli ihan sama mutta painot pienemmät niin ei tullut mitään kommenttia tekniikasta :D

Älkää muuten välittäkö noista mun 5 aikoihin pistämistä viesteistä...:D
Mutta imo jos toisen suorituksia täällä haukkuu ja väittää jotain että oma tekniikka on se täysin oikea niin kyllä siinä vaiheessa pitäis olla niitä omiakin videoita näytettävänä.

Siis ei vittu, imo runkkupenkki on sitä kun perse nousee vitusti (huom. noston aikana!!!!!) ja aika kovaa pomppuakin käytetään. Tossa mun nostossa ei perse nouse melkeen yhtään noston aikana, huom. noston aikana !! PErse on kyllä irti penkistä mutta se pysyy lähes siinä samaa kohtaa koko ajan.

Mä nyt oon tosta samaa mieltä. Vaikkei nyt perse penkissä olekaan niin ei toi nyt mikään pahin mahdollinen ole mallia: tanko telineistä --> lasku alaspäin --> munat kattoon ja siitä hirveällä pompulla tanko takas ylös. Sun tyylissä hyötynä on nostomatka, joka on sitten jonkin verran lyhyempi kuin tilanteessa jossa perse pysyy penkissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
heh, mä yritin ihan oikeesti olla rakentava mut tänne ilmesty alle päivässä kunnon kissatappelu.. Vois laittaa ensviikolla vodafonen 1Mpikselin laulamaa salilla.

Runkkupena

Penkki stopilla

Noni, jokainen nostaa miten haluaa elkää enään inttäkö.

Tsemppiä kaikille ketkä tammikuun alusta aloittaa laiharin, ei ole hääviä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikä on Ilkka83 ennätyssarja dipissä? Katoin, että hirmumäärä levyjä tuossa dieettipätkän lopussa dipissä, vaikkei tuolla kertaa mennytkään ihan putkeen. :)

Mikä on Ilkka83 ennätyssarja dipissä? Katoin, että hirmumäärä levyjä tuossa dieettipätkän lopussa dipissä, vaikkei tuolla kertaa mennytkään ihan putkeen. :)

Dippiä tehnyt kauhean vähän, ei kestä kyynärpäät ja vihloo niin mahottomana tuohon kaulan,rinnan ja olkapään tykö. Ei mitään muistikuvaa kovimmista sarjoista tai maksimipainoista. Hyvä negatiivinen tuli tehtyä videossa ;)

Tätä pidän itsellä kovimpana suorituksena, ei ainakaan meidän salilla kovin moni punnertele 60 hantteleilla. Nekin ketkä punnertelee on meikäläistä kymmeniä kiloja painavempia.

Sama toistomäärä menee normi penkissä 150 kilolla.

Edit. kaikki on sitten vanhoja videoita ja varmasti tässäkin tredissä ainakin kertaalleen olleita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ilkkahan on väkevä penteles eikä painuakaan oo liikaa. Ootko leuanvetoa lisäpainoilla kokeillu?

Nimenomaan kokeiltu, jos en ihan väärin muista niin en ole saanut vedettyä 50kgn lisäpainolla leukaa, Yläselkä ja hauikset ovat tällä hetkellä heikoimmat lenkit ukossa jalatkin ovat omasta mielestä menneet niiden ohi.

Voimat ovat silti niin heikot että ei oikein pysty vielä kisailemaan missään mutta olen itseäni sillä tsempannut että kun natikkana mennään niin tarvitsee väkisellä useampia vuosia yhtä jaksottaista treeniä taakse että voi jossakin olla hyvä, tällä hetkellä yhtäjaksoista treeniä takana reilu 2 vuotta ja sitä ennen nuoruus vuosien 3-6kk kestäneitä rhp-kausia useita. Hitaasti hyvä tulee jos ei itseänsä särje ! :D

Tsemppiä kaikille treeneihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom