Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Puhut asiaa. Aloin tekemään liikettä enemmän vaakakulmassa, mutta kun painoja latoo lisää(=liikaa) ollaan lopulta pystysuorassa. Oli aika raskas irrotus pinnoilta, näyttää videolla helpommalle mille tuntui. Hyvin silti otti koko takaosastoon. Meinasin laittaa nimeksi räkkiveto, mutta tuo soutu jotenkin lipsahti siihen. Käsillä kuitenkin vedin aktiivisesti siihen saakka, kun levytanko osuu nivuseen. Liikkeen voima tuli lähinnä lantion ojennuksesta.

^ no siis jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin onhan toi intoxicationin tekniikka jokseenkin hymyilyä herättävä. Ja eihän se keneltäkän pois ole jos noin haluaa jatkaa, mutta jos tuota pitää pidempään yllä niin pelkästään jo egolle tulee olemaan paha paikka kun sitä sitten joskus aletaan korjaamaan kun painotkin laskee. Eihän kukaan ota tosissaan ihmistä joka kehuu ensin penkkiään ja sitten kun pitäisi todistaa väitteet ja vääntää tuollaisen virityksen päälle.. :D

E: ja siis oikeasti jokainen tekee kuten mielii, mutta tuloksista puhuttaessa en vain kykene arvostamaan suoritusta joka tehdään vajavaisesti, en edes omia suorituksiani.

Niin ja mikä sun mielestä on sitten "oikea" tapa penkkipunnertaa ? Voin ottaa vaikka maanantaina sitten videolle kun penkkaan perse kiinni penkissä niin nähdään paljonkon painot laskee...ne ei meinaan laske todennäkösesti yhtään, max -5kg. Koitan vaikka vielä solttuna niin ehkä sitten ei oo enää mitään valitettavaa ?

Onhan poijjalla tulokset noussu, muttei ole patti oikeen taitanu kasvaa;)
Paljon sulla on kyykky, mave ja pystypunnerrus? Itse arvostan kokonaisvaltaista voimaa.
Myönnän tekeväni vain 100kg sarjaa penkissä, eli hieman jälessä olen(maaliskuussa alottanu).

Ihan tasaseen se patti on kasvanut, 1,5v sitten painoin n. 78kg ja penkistä sain jotain 70-80kiloa, nyt painan 89kg ja penkki siinä 135-140 ja tällä hetkellä on rasvat varmastikkin aika samoissa kuin tolloin 1,5v sitten. Suurimman osan ajasta olen kyllä reenannut voimapainoitteisesti, että se lihas ei oo ollut missään välissä edes se päätavote.
Kyykyssä paras sarja 6x130kg (sekin on tubessa jos jotain kiinnostaa), mavessa olen ottanut 4x177,5kg mikä ei ollut mikään iha maksimi sarja, kuukauden sisällä nousee mavesta vähintään 200, toivottavasti :D Pystypunnerrusta en ole tehnyt pitkään aikaan, mutta n. 7kk sitten otin 1x80kg. Leukoja olen ottanut 5x116kg (25kg lisäpainot).

Niin ja mikä sun mielestä on sitten "oikea" tapa penkkipunnertaa ? Voin ottaa vaikka maanantaina sitten videolle kun penkkaan perse kiinni penkissä niin nähdään paljonkon painot laskee...ne ei meinaan laske todennäkösesti yhtään, max -5kg. Koitan vaikka vielä solttuna niin ehkä sitten ei oo enää mitään valitettavaa ?

No onhan se hölmöä kyllä puhua oikeista tavoista kun puhutaan perusjampan treeneistä, mutta itse tähtään hyväksyttyihin voimanostosuorituksiin (poislue pysäytys), Ihan oman itsenikin takia. Ja älä ota henkilökohtaisesti, tää on tätä rakentavaa kritiikkiä :) Ja ota ihmeessä noikin videot niin loppuuhan se jossittelu kaikilta, yksinkertaista. Lähinnä kaiken tämän sanon myös siksi että koska sullakin on tuo kehitys ollut hyvänlaatuista niin jos joskus kisojakin mietit niin sehän vain sua palvelee silloin jos otat tekniikan vakavasti.

No onhan se hölmöä kyllä puhua oikeista tavoista kun puhutaan perusjampan treeneistä, mutta itse tähtään hyväksyttyihin voimanostosuorituksiin (poislue pysäytys), Ihan oman itsenikin takia. Ja älä ota henkilökohtaisesti, tää on tätä rakentavaa kritiikkiä :) Ja ota ihmeessä noikin videot niin loppuuhan se jossittelu kaikilta, yksinkertaista. Lähinnä kaiken tämän sanon myös siksi että koska sullakin on tuo kehitys ollut hyvänlaatuista niin jos joskus kisojakin mietit niin sehän vain sua palvelee silloin jos otat tekniikan vakavasti.

Jep, ja kyllä mä tekniikan vakavasti otan, mutta ei sitä liian vakavasti pidä ottaa. Kyllähän monet kovat penkkaajatkin reenaavaat välillä vähän epäpuhtaammin, että saadaan isompia rautoja ylös ja sitten välillä taas reenataan sitä kisanostoa.

Ihan tasaseen se patti on kasvanut, 1,5v sitten painoin n. 78kg ja penkistä sain jotain 70-80kiloa, nyt painan 89kg ja penkki siinä 135-140 ja tällä hetkellä on rasvat varmastikkin aika samoissa kuin tolloin 1,5v sitten. Suurimman osan ajasta olen kyllä reenannut voimapainoitteisesti, että se lihas ei oo ollut missään välissä edes se päätavote.
Kyykyssä paras sarja 6x130kg (sekin on tubessa jos jotain kiinnostaa), mavessa olen ottanut 4x177,5kg mikä ei ollut mikään iha maksimi sarja, kuukauden sisällä nousee mavesta vähintään 200, toivottavasti :D Pystypunnerrusta en ole tehnyt pitkään aikaan, mutta n. 7kk sitten otin 1x80kg. Leukoja olen ottanut 5x116kg (25kg lisäpainot).

Hyviä tuloksia. Penkki tosin vahvempi kuin kyykkky :) Eli penkattu on ahkerasti..
Kuin pitkä olet?

Hyviä tuloksia. Penkki tosin vahvempi kuin kyykkky :) Eli penkattu on ahkerasti..
Kuin pitkä olet?

Joo, mulla on toi kyykky ollu aina aika vaikee liike, välillä se sujuu ja välillä ei tuu yhtään mitään. Kyykkämistä hankaluuttaa ainakin se että olen ihan helvetin kankea.
Ja niin, penkattu on enemmän kuin kyykätty ja mavetettu kun sillon joskus reeniohjelmaan ei edes kuulunut kyykkyä ja mavea...
n.179cm olen.

Uskaltasin kyl väittää, että samaa maksimia(135?) et saa solttupenkillä ylös ainakaan muutaman viikon sisään. Arvioni perustuu kokonaan omakohtaiseen kokemukseen, toisaalta todennäköisesti olet lahjakkaampi kuin minä.

^ En saakkaan, se vaikuttaa aika paljon kun ei saa jaloista voimaa. Lähinnä tarkoitin että painot ei tipu kun otan pienemmän kaaren niin että perse on kunnolla penkissä.

Ihme ininää taas penkkitekniikoista. Kaari ei edelleenkään ole mitään egoilukusetusta, vaan järkevää olkapäiden suojaamista ja rintalihasten asettamista taloudellisempaan punnerruskulmaan. Ilman kaarta ainakin mulla on vaikeeta saada mitään tiukkuutta koko kroppaan, mikä on ykkösasia penkkauksessa. Ainakaan Intoxicationilla ei ole samaa ongelmaa kun 90% treenaajista, eli treenataan samoilla painoilla treenikerrasta toiseen, pahimmillaan vuodesta toiseen. Saattaa joo perse nousta viisi senttiä, mutta kehitystä näyttää silti tulevan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihme ininää taas penkkitekniikoista. Kaari ei edelleenkään ole mitään egoilukusetusta, vaan järkevää olkapäiden suojaamista ja rintalihasten asettamista taloudellisempaan punnerruskulmaan. Ilman kaarta ainakin mulla on vaikeeta saada mitään tiukkuutta koko kroppaan, mikä on ykkösasia penkkauksessa. Ainakaan Intoxicationilla ei ole samaa ongelmaa kun 90% treenaajista, eli treenataan samoilla painoilla treenikerrasta toiseen, pahimmillaan vuodesta toiseen.

Ei se luonnollinen kaari olekkaan kusetusta, mutta kun Intoxicationin kaari on 2x suurempi kun perse kiinni penkissä. Ja lähtee taas pikkusen lapasesta tuo liioittelu... 90% treenaajista? Jos itse otan tuommoisen kaaren ja perse irti penkistä 15cm, ni pena nousee kertaheitolla 15kg. Mikä helvetin järki edes on penkata perse ilmassa, jos painot ei kerta tipu perse kiinni penkissä?!?!?!?

Nyt kyllä vituttaa saatana

Videota perkele! Todista että olet sanojesi mittainen mies

Mikä teitä vituttaa? Eipä tuo intoxicationilla ole mitenkään pahan näköstä tuo penkkaaminen. Kehitystä on tullu aivan vitun lujaan tahtiin ja siinä samassa vauhdissa se kasvaa ne puhtaiden voimanostosuoritustenkin painot, vaikkei niitä teekään. Toki aina saa jonkin verran ottaa pois, jos kisasuorituksia lähdetään hakemaan, mutta mikä hätä siinä on jos ei kerran aivan heti oo kisoihin menossa. Kyllä sitä ehtii suorituspuhtautta hioa, pääasia että kehitystä tulee tuossa vaiheessa.

e. aina samaa vitun ininää jos SALIpenkkisuoritukset ei satukaan olemaan ihan kisakelpoisia. Ei pysty käsittään. Ja yleensä vielä ne on ne heikommat jannut jotka jaksaa inistä tekniikoista. Kattokaa nettiä, se on pullollaan videoita ihan _vitun_ riskeistä jannuista, jotka ottaa kisoissa 200-300kg rautoja, eikä niidenkään jokainen treeninosto välttämättä ole sellainen että menis missään vitun kisoissa läpi. Niidenkin videoille aina vittuillaan tekniikoista ku perse pikkusen heiluu, vaikka videossa liikkuu esim. 250kg viiden toiston verran ja kisoissa nostellaan isompia rautoja puhtaalla tekniikalla. Ja aina tosiaan kaari on liian iso ja sillä muka huijataa. Vittu mitä paskaa.

Ei se luonnollinen kaari olekkaan kusetusta, mutta kun Intoxicationin kaari on 2x suurempi kun perse kiinni penkissä. Ja lähtee taas pikkusen lapasesta tuo liioittelu... 90% treenaajista? Jos itse otan tuommoisen kaaren ja perse irti penkistä 15cm, ni pena nousee kertaheitolla 15kg. Mikä helvetin järki edes on penkata perse ilmassa, jos painot ei kerta tipu perse kiinni penkissä?!?!?!?

Nyt kyllä vituttaa saatana

Videota perkele! Todista että olet sanojesi mittainen mies

Sulla taitaa lähteä lapasesta tuo liioittelu, 15cm irti penkistä ??? Ja sen takia penkkaan tuolla tavalla koska se tuntuu parhaimmalta ja saan tukevimman asennon niin.
Maanantaina tulee videota sitten. Ja en nyt väitä että saan solttuna saman 135 ylös, koska en todellakaan saa, mutta perse penkissä pienemmällä kaarella ei kyllä painot tipu kuin ehkä ihan vähän tai ei yhtään.

. Ja yleensä vielä ne on ne heikommat jannut jotka jaksaa inistä tekniikoista.

Omasta mielestä yleensä se sitten taas on niin, että ne ketkä kaikkista huvittavimmalla tekniikalla penkkaavat, ottavat ensimmäisenä siipeensä ja tulevat laukomaan puolustukseksi tollasia... ;)

Siltikään kenenkään ei kuuluisi toisten tekemisistä provosoitua tai liiemmin välittää. Jokainen tehköön niinkuin haluaa näinhän se menee siitä ei kahta kysymystä. Samaan hengenvetoon on todettava, että itseä kyllä "vituttaaa" tollaset tekniikat. Jos joku vituttaa niin sitten se vituttaa, ei siinä sen kummempaa. Yhdistän tollaset nytkytykset yhteiskunnan trendiin, missä asioista koitetaan selvitä mahdollisimman helpolla eikä hoideta hommia kunnolla. Selvästi löytyy voimaa ja talenttia kehittyä pitkälle niin miks sitä tarvii saatana ruveta perseilemään penkissä...

Vielä enemmän vituttaa kun penkkaajat tupataan jakamaan täl foorumil kahteen sakkiin - lahnat ja siltaselät.
Ja oma kanta nostoon - hyvä suoritus ei mitään valittamista.

Minä en vaan ymmärrä, keltä se on pois jos ei-kisaava kaveri tekee hieman epäpuhtaasti hakiessaan maksimaalisia rautoja. Kyllä sen jokainen tajuaa, ettei täysin puhtaasti tekemällä nouse yhtä paljon, niinkuin intoxication itsekin sanoi. Kisasuoritukset on sitten erikseen, eikä niitä pidä tähän edes sotkea, sillä IMO kisapuhtaasti ei kannata treenata koko aikaa. Välillä kannattaa hakea niitä maksimaalisia rautoja ja sitä kautta uutta ärsykettä, vaikka se tekniikka sitten ei oliskaan täydellistä, kunhan on turvallista.

Carnin kanssa meillä on vissiin niin erilaiset käsitykset perseilystä, ja siitä mikä on puhdasta tai rumaa tekniikkaa, että turha alkaa asiasta väitteleen. Enkä tiiä viittasitko jopa minuun tuolla huvittavalla tekniikalla, ihan sama sinänsä, koska tiedän erittäin hyvin mitä teen ja millä tavalla ja miksi.

Minä en vaan ymmärrä, keltä se on pois jos ei-kisaava kaveri tekee hieman epäpuhtaasti hakiessaan maksimaalisia rautoja. Kyllä sen jokainen tajuaa, ettei täysin puhtaasti tekemällä nouse yhtä paljon, niinkuin intoxication itsekin sanoi. Kisasuoritukset on sitten erikseen, eikä niitä pidä tähän edes sotkea, sillä IMO kisapuhtaasti ei kannata treenata koko aikaa. Välillä kannattaa hakea niitä maksimaalisia rautoja ja sitä kautta uutta ärsykettä, vaikka se tekniikka sitten ei oliskaan täydellistä, kunhan on turvallista.

Carnin kanssa meillä on vissiin niin erilaiset käsitykset perseilystä, ja siitä mikä on puhdasta tai rumaa tekniikkaa, että turha alkaa asiasta väitteleen. Enkä tiiä viittasitko jopa minuun tuolla huvittavalla tekniikalla, ihan sama sinänsä, koska tiedän erittäin hyvin mitä teen ja millä tavalla ja miksi.

En tiedä tekniikkaasi/ Ei ollut tarkoitus viitata kehenkään henkilöön. Käsityserojahan nää on, eikä siinä mitään. Umpikuja alkaa väittelemään. Jokainen tehköön miten haluaa ja jokanen provosoitukoon jos haluaa.. :piis:

Itse penkkaan suhteellisen samanlaisella tyylillä kuin Intoxication, ihan tollasta kaarta en kyllä pysty tekemään (en käytä vyötä). Mutta ajattelin että Intoxication voisi pistää suut suppuun muilta kertomalla/kokeilemalla jotain sarjaennätyksiä seuraavista:

-Penkki jalat ilmassa
-Vinopenkki
-Pystypunnerrus tangolla istuen

Viimeisin varmaan paras mittari kertomaan kuinka paljon siitä tekniikasta saadaa apuja penkissä, koska siinä ei voi huijata oikein mitenkään kropalla. Ja kun sanoin tekniikasta apuja, tarkoitin sekä hyvää tekniikkaa että huijaavaa tekniikkaa. Tietysti se ei korreloi missään suhteessa penkkiin, eikä oikeastaan kerro kuin olkapäiden vahvuudesta, mutta silti itseäni ainakin kiinnostaisi kuulla tuloksista yllä olevista liikkeistä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom