Kiinanpoika
Banned
Noh, eipä siin sitten mitään. Tarjootpahan ainakin hyvää salikomediaa, kiitos siitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse penkkaan suhteellisen samanlaisella tyylillä kuin Intoxication, ihan tollasta kaarta en kyllä pysty tekemään (en käytä vyötä). Mutta ajattelin että Intoxication voisi pistää suut suppuun muilta kertomalla/kokeilemalla jotain sarjaennätyksiä seuraavista:
-Penkki jalat ilmassa
-Vinopenkki
-Pystypunnerrus tangolla istuen
Viimeisin varmaan paras mittari kertomaan kuinka paljon siitä tekniikasta saadaa apuja penkissä, koska siinä ei voi huijata oikein mitenkään kropalla. Ja kun sanoin tekniikasta apuja, tarkoitin sekä hyvää tekniikkaa että huijaavaa tekniikkaa. Tietysti se ei korreloi missään suhteessa penkkiin, eikä oikeastaan kerro kuin olkapäiden vahvuudesta, mutta silti itseäni ainakin kiinnostaisi kuulla tuloksista yllä olevista liikkeistä :D
Noh, eipä siin sitten mitään. Tarjootpahan ainakin hyvää salikomediaa, kiitos siitä.
Jos itse otan tuommoisen kaaren ja perse irti penkistä 15cm, ni pena nousee kertaheitolla 15kg.
Perse ei noston aikana liiku lähes mihinkään joten siitä en yhtään apua saa. Sen kyllä myönnän että perse ei ole kokonaa penkissä, tuo nyt vaan on hyvä tapa saada tukeva asento. Mutta perse ei todellakaan ole 15cm irti penkistä.
Taas voidaan sanoa miten suomalaiset ovat niin vitun kateellista porukkaa :D
Kateellisia kun toinen osaa runkkupenkata?
Sen kummemmin ottamatta kantaa itse nostoon; runkkupenkin ainut määritelmä on se, että perse nousee penkistä.Eikä tuo ole edes runkkupenkki. Runkussa tanko pitää tiputtaa nopeammin rinnalle ja polkaista rinnaltalähdössä jaloilla niin, että perse nousee reilusti. Tuo Intoxicationin alaslasku on hallittu ja perse pysyy samassa kohtaa koko noston ajan.
^ Voivoi....
Pistäppäs kiinanpoika omaa penkkivideota tänne niin nähdään se sun tekniikkas.