Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pelkäätkö kyynärpäiden rikkoutumista, vai miksi et laske käsiä suoraksi, kun teet leukoja?

Niinhän siinä helposti käy. Kokeilepa noilla virallisilla SM-säännöillä. Pitää nostaa leuka reilusti ylös myös. Ja lisäpainoilla kanssa kädet suoriksi. Itsellä alkoi niissä kyllä kyynärpäät paukkua.

eikös niis kinkereis saa saa heilua aika paljo tai tehä jotai pientä heijaus liikettä, ainaki mitä kattoo noit ari uotilan ennätysvideoit.

Tulipa tänään käytyä salilla, varmaa kolmannen kerran elämäni aikana. Oliha se iha mukavaa vaihtelua ainaiseen leuanvetoon ja punnertamiseen, jota oon nyt reilu vuoden tehnyt kotona, mut on siitä näköjää jotain hyötyä ollut. Ei tosiaa oo tekniikat kunnos nois painojen nostois yms mut joo :D eli

http://www.youtube.com/watch?v=LhN1uC55GbY

ja sit laitetaa viel tää vanha keväällä kuvattu, muscle uppei yms..

http://www.youtube.com/watch?v=kPJkc8wY1Pk

Kovia suorituksia nuo:worship:

Mikäs tuo liike on nimeltään tuossa kun sulla on keho vaakasuorassa? entä miten siihen kannattaa treenata? olis kyllä yks juttu joka olisi joskus kiva saada tehtyä.

Mitäs helvetin perseilyä se tuommonen on? Perse nousee 15cm penkistä.

Perse ei noston aikana liiku lähes mihinkään joten siitä en yhtään apua saa. Sen kyllä myönnän että perse ei ole kokonaa penkissä, tuo nyt vaan on hyvä tapa saada tukeva asento. Mutta perse ei todellakaan ole 15cm irti penkistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs helvetin väliä sillä on, missä se perse on, jos ei kisoissa nosta???

Aivan.
Ite voin myöntää ensimmäisenä, että tasapenkissä ei pysy perse penkissä enkä jaksa siitä välittää, koska tuntuu paljon luontevammalta punnertaa ihan kaikki mitä lähtee miettimättä mitään perseen nousemista. Kun työnnän kunnolla jaloilla kaarta niin saan myös paremman ja vahvemman asennon, rintaa jopa enemmän mukaan ja taas olkapäitä säästäen.

Jokainen tyylillään mutta tuo näyttää kyllä just sellaselta koko kroppa mahdollisimman kaarella, 10cm nytkäytykseltä jota jotkun sitten penkkipunnerrukseksi kutsuu;)

^ Niinpä, ja niin kuin ja sanoin, se on ihan eri asia jos persettä nostaa noston aikana, eli auttaa sen tangon lähtemään siitä rinnalta. Tuo nyt on vaan tullut tavaksi mulle että otetaan se maksimaalinen kaari noin, vaikka se perse ei ihan penkissä kiinni olisikaan. Kun maksimaalisia rautoja koitan nostaa niin miksi en ottaisi sellaista asentoa millä sen parhaiten ylös saan ? Kun kerran ei mistään kisanostosta ole kyse. Jos taas haluan bodaustyyppisesti reenata niin otan vähän pienemmän kaaren ja jalat päkiöillä, niin persekki on taas kunnolla penkissä kiinni.
Taitaa kiinanpoika kuulua näihin lahnapenkkaajiin joiden mielestä kaari on huijaamista ja aina täytyy penkata täydellisen puhtaalla tekniikalla yms. Sitten ihmetellään kun kehitystä ei tule ja olkapäät kipuilevat kun hinkataa jotain 3x10 täydellisen "puhtaasti" kuukaudesta toiseen.

Jokainen tyylillään mutta tuo näyttää kyllä just sellaselta koko kroppa mahdollisimman kaarella, 10cm nytkäytykseltä jota jotkun sitten penkkipunnerrukseksi kutsuu;)

Eipä tuo mun kaari nyt todellakaan ole edes mikään ihmeellinen, on sitä nähty paljon isompiakin. Ehkä näyttää nopeesti katsottuna tosta kuvakulmasta jonkun mielestä mutta on mulla joku video tubessa mikä on kuvattu edestä päin, ja siitä nyt ainakin näkee että ei ole mikään 10cm liikerata kyseessä.

Kovia suorituksia nuo:worship:

Mikäs tuo liike on nimeltään tuossa kun sulla on keho vaakasuorassa? entä miten siihen kannattaa treenata? olis kyllä yks juttu joka olisi joskus kiva saada tehtyä.

Elikkä tarkotat varmaa ihmislippua/ human flag. Varmaa leukoja myötäotteel, punnerruksia, dippejä ja käsilläseisontapunnerruksia pitäs reenailla. Nii ja jotain vatsa/kylki liikkeitä oon joskus tehny mut aika harvoin, ja sit tietenki et kokeilee aina välil et kuinka hyvin pysyy. muuta en oo ite ainakaa tehny, mut eipä se pysykkä ku joku 7s hyvänä päivänä.

^ no siis jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin onhan toi intoxicationin tekniikka jokseenkin hymyilyä herättävä. Ja eihän se keneltäkän pois ole jos noin haluaa jatkaa, mutta jos tuota pitää pidempään yllä niin pelkästään jo egolle tulee olemaan paha paikka kun sitä sitten joskus aletaan korjaamaan kun painotkin laskee. Eihän kukaan ota tosissaan ihmistä joka kehuu ensin penkkiään ja sitten kun pitäisi todistaa väitteet ja vääntää tuollaisen virityksen päälle.. :D

E: ja siis oikeasti jokainen tekee kuten mielii, mutta tuloksista puhuttaessa en vain kykene arvostamaan suoritusta joka tehdään vajavaisesti, en edes omia suorituksiani.

^ Niinpä, ja niin kuin ja sanoin, se on ihan eri asia jos persettä nostaa noston aikana, eli auttaa sen tangon lähtemään siitä rinnalta. Tuo nyt on vaan tullut tavaksi mulle että otetaan se maksimaalinen kaari noin, vaikka se perse ei ihan penkissä kiinni olisikaan. Kun maksimaalisia rautoja koitan nostaa niin miksi en ottaisi sellaista asentoa millä sen parhaiten ylös saan ? Kun kerran ei mistään kisanostosta ole kyse. Jos taas haluan bodaustyyppisesti reenata niin otan vähän pienemmän kaaren ja jalat päkiöillä, niin persekki on taas kunnolla penkissä kiinni.
Taitaa kiinanpoika kuulua näihin lahnapenkkaajiin joiden mielestä kaari on huijaamista ja aina täytyy penkata täydellisen puhtaalla tekniikalla yms. Sitten ihmetellään kun kehitystä ei tule ja olkapäät kipuilevat kun hinkataa jotain 3x10 täydellisen "puhtaasti" kuukaudesta toiseen.

Onhan poijjalla tulokset noussu, muttei ole patti oikeen taitanu kasvaa;)
Paljon sulla on kyykky, mave ja pystypunnerrus? Itse arvostan kokonaisvaltaista voimaa.
Myönnän tekeväni vain 100kg sarjaa penkissä, eli hieman jälessä olen(maaliskuussa alottanu).

Onhan poijjalla tulokset noussu, muttei ole patti oikeen taitanu kasvaa;)
Paljon sulla on kyykky, mave ja pystypunnerrus? Itse arvostan kokonaisvaltaista voimaa.
Myönnän tekeväni vain 100kg sarjaa penkissä, eli hieman jälessä olen(maaliskuussa alottanu).

No aivan satavarmasti kasvaa lihasmassakin kun penkki nousee aloitustasosta --> 135kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom