Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ilkka83, missä kiloissa oma painosi pyörii? Kuinkas kyykky vai oletko penkkimiehiä?

aamupaino noin 90-92kg tällä hetkellä. kyykky kesällä raw 190kg ja siteillä 200kg nyt jostain syystä polvet oikuttelee niin raskaita kyykkyjä ei pysty tekemään. veto 240kg että penkki kyllä edellä muita roimasti mutta koitetaan kyykkyä ja vetoakin kokoajan petrata.

Johan on erikoinen tyyli penkata kunpidät perseen irti penkistä noston laskuvaiheesta telineiseen laittoon asti. Kevyitä nostoja vielä

Perse ei kyllä kokonaan ole irti penkistä vaan koskee juuri ja juuri penkkiin. Mutta toi tapa ei kyllä tee kovin hyvää alaselälle että ei kannata suurilla painoilla ilman vyötä ainakaan penkata. Ja ei varmastikkaan menisi kisoissa läpi kun perse vain hipaisee penkkiä.

http://www.youtube.com/watch?v=B1w8iGC09x0
140kg penkki nosto tuli tehtyä 6x5 110kg ja 1x1 135kg:n jälkeen ihan testi mielessä. Itse nosto tapahtuu 50sec kohdalla kun hirveen puhkuminen ja puhallus ennen nostoa on. Minkä ihmeen takia mulla nousee aina juuri vasen jalka jos nosto tekee tiukkaa? Eikös silloin jalan pitäis painautua vielä kovemmin maata vasten. Helmikuussa nousi 100kg kun treenin alotin.

http://www.youtube.com/watch?v=bLqSVpPMVmA
5x110kg vika sarja 6x5 kevyttä on vielä ja ens viikolla 6x6.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://www.youtube.com/watch?v=B1w8iGC09x0
140kg penkki nosto tuli tehtyä 6x5 110kg ja 1x1 135kg:n jälkeen ihan testi mielessä. Itse nosto tapahtuu 50sec kohdalla kun hirveen puhkuminen ja puhallus ennen nostoa on. Minkä ihmeen takia mulla nousee aina juuri vasen jalka jos nosto tekee tiukkaa? Eikös silloin jalan pitäis painautua vielä kovemmin maata vasten. Helmikuussa nousi 100kg kun treenin alotin.

http://www.youtube.com/watch?v=bLqSVpPMVmA
5x110kg vika sarja 6x5 kevyttä on vielä ja ens viikolla 6x6.

Koitappa ottaa hiukan kaarta niin että otat tukevan asennon jaloilla, ns. sellanen tiukka paketti, niin ei jalat nouse noston aikana ;) Mutta kovat nostot kyllä ! Muista tredeistä muistan lukeneeni että sulla sitä painoa kans oli aika paljon ? Että varmasti kehitys kyllä jatkuu vielä aika nopeana penkissä.

Joo 123,6kg on toki omaa painoa että massasta ei tuu jäämään kiinni :D
Oon vaan vähän tota omaa painoa ihmetelly kun sitä kokoajan tulee(tuli(nyt juminu 123kg:ssa melkein 2vk!), mutta ainakaan silmään pistävästi ei oo läskikerrosta mihinkään tullu vaikka 15-20kg about 7kk tullu painoa lisää. Mutta niin kauan otan painoa lisää kun sitä vaan tulee siten ettei maha rupea roikkumaan.

äi sitä noin nosteta. perse ylhäällä. kokeileppas perse penkissä jalat ylhäällä.

Sori että menee vähän ot, mutta miksi ei saisi olla jalat maassa on kuitenkin omasta mielestä paljon tukevampaa ja turvallisempaa vetää jalat maassa ja pienellä kaarella.(Samaa mieltä kyllä että perse olis ihan jees olla penkissä) Itsellä kyllä kaari sen verta pieni että varmaan 97,5% menis sotilaspenkissä normi penkkiin verrattuna.

Eli siis mitä hyötyä siitä saa irti että vetää jalat ilmassa?

Huomenna laitan työnnöstä parit videot.

äi sitä noin nosteta. perse ylhäällä. kokeileppas perse penkissä jalat ylhäällä.

Se on sitten ihan oma tyylinsä, eli sotilaspenkki. Itse saan parhaimman asennon kun väännän maksimaalisen kaareni. Lahanpenkistä ja "kaaripenkistä" tuolla toisessa tredissä tuli taas juttua, enpä jaksa uudestaan selitellä miten asiat ovat.

Tuo nyt oli hyvin raudallinen tyyli nostaa kun vartalo on kokoajan lähes samassa asennossa ja ainoastaan kädet liikkuu. Paljon enemmän saa apuja kun ponkasee rinnaltalähdössä jaloilla selvästi enemmän, että perse nousee hetkellisesti ylös.

Ja oli tyyli mikä tahansa, niin jos samalla tyylillä saa kehitystä painoissa aikaan niin silloin tietää, että voimat on lisääntyneet.

Aika tasan vuosi sitten nostin 90kg. Oikeastaan vuosi sitten vasta alotin kunnolla reenaamaankin, sitä ennen oli puolisen vuotta jotain vähän epämääräisenpää räpellystä.

Miten muuten treenasitkaan penkkiä kun olet vielläkin noin hyvin kehittynyt?

Videot ilmeisesti kotona kuvattu, treenaatko muutenkin kuin vain penkkiä?

Miten muuten treenasitkaan penkkiä kun olet vielläkin noin hyvin kehittynyt?

Videot ilmeisesti kotona kuvattu, treenaatko muutenkin kuin vain penkkiä?

Tossa kesällä otin pidempää sarjaa penkissä, mutta sitten vaihdoin taas 2x6:teen mikä on ennenkin toiminut ja toiselle rintapäivälle stoppia 5x5, toi yhdistelmä on nyt jo 2 kertaa tuonut aika hyvin kehitystä lyhyessä ajassa. Mutta siis yleensä aina 2 rintapäivää viikossa, toinen yleensä ojentaja painotteinen.
Videot on joo kotona kuvattu kun siellä lähes aina reenaan. Ja kyllä reenaan ihan koko kroppaa. Nyt kun selkä rupee olemaan kunnossa (rasitusmurtuma) niin mave ja kyykky on taas kovaa kehittymässä, lupaan laittaa niistäkin sitten videota kun raudat ovat vähän suuremmat, ettette mua ihan rhp:eeksi luule ;)

EDIT: Toi 5x5 siis samalla painolla stopissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom