Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tulipa tuossa kuvattua reenistä pätkää, mavea tein. Kertokaa katkeaako selkäni vielä joku päivä tällä tekniikalla vai onko se edes sinnepäin oikein? Saa sanoa rumastikin, en ota itseeni
http://www.youtube.com/watch?v=arWxZRE28e4

Minun mielestä ojennat jalat hieman liian aikaisin suoraksi. Tulee hieman jopa SJMV tyylinen nosto. Mutta selkä kyllä on suorassa niinkuin pitääkin.

Minun mielestä ojennat jalat hieman liian aikaisin suoraksi. Tulee hieman jopa SJMV tyylinen nosto. Mutta selkä kyllä on suorassa niinkuin pitääkin.

Joo jalat vaan jotenki oikenee tuollai ajoissa. Olen koittanu saada sitä myöhäistettyä mutta sitten koko setti leviää käsiin, joutuu keskittymään liikaa siihen miten jalat menee. Ei oikein pysy 'tatsi' siihen vetoon. Kun teen näin niin tuntuu vaivattomalta ja muutenkin hyvältä kiskoa. Tuskin tuosta haittaakaan on jos pitäydyn tässä tyylissä kun näin sujuu hyvin?

Tuskin siitä mitään haittaa on, jos liike menee oikeaan paikkaan. Tärkeintähän tuo selän asento on.

Joo jalat vaan jotenki oikenee tuollai ajoissa. Olen koittanu saada sitä myöhäistettyä mutta sitten koko setti leviää käsiin, joutuu keskittymään liikaa siihen miten jalat menee. Ei oikein pysy 'tatsi' siihen vetoon. Kun teen näin niin tuntuu vaivattomalta ja muutenkin hyvältä kiskoa. Tuskin tuosta haittaakaan on jos pitäydyn tässä tyylissä kun näin sujuu hyvin?

Kyykyllä lisää forcea jalkoihin niin sitten ei oikene, tämän jälkeen saat jalkoja enemmän mukaan nostoon ja käytettävät kg nousevat :thumbs:

Kokeile vetää vaikkapa jalat/polvet ihan yhdessä. Jos sillä tavalla saisit lisää draivia jaloista. Itselläni se yllättäen toimi, vaikka luulisi noston muuttuvan etäisyyden myötä raskaammaksi,

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistäs Henry johtui, että tuo 355kg oli noin hankala, mutta 375kg tuli kuin heittämällä ylös? Tekniikkajuttuja?

ps. olen tyhmä.

Mistäs Henry johtui, että tuo 355kg oli noin hankala, mutta 375kg tuli kuin heittämällä ylös? Tekniikkajuttuja?

ps. olen tyhmä.

vähä kokeilin kaventaa jalka-asentoa tohon 355 nostoon joka oli bääd idea..ja ehkä pää ei pelannu niinkö tossa 375kg. ennätys kovat kuormat sytyttää aina enemmän.. ja olihan tossa vikassa siteet jalas. mut joka reeniin mahtuu huonojaki nostoja varsinki ku tuo oli vasta toka reeni 3kk josa otin kyykkyä varusteilla ja isompaa rautaa niskaan..

Kertokaahan mikä kappale tuolla taustalla soi? Omalla salilla yhdeltä levyltä löytyy sama kappale ja olen jo pitkään miettinyt että kuka tämä artisti on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom