Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa tuleen muistoja mieleen 3vuoden takaa kun lukee näitä surkeita kommentteja täällä, muistan kun laitoin ekat nostovideot tänne ja porukan mielipide oli lähinnä se ettei meikäläisestä ikinä tuu mitään ikuinen läskiheikkoluuseri :D , elikkä nokkapystyyn ja jättää noitte apinain kommentit omaan arvoonsa!!

Alkaa tuleen muistoja mieleen 3vuoden takaa kun lukee näitä surkeita kommentteja täällä, muistan kun laitoin ekat nostovideot tänne ja porukan mielipide oli lähinnä se ettei meikäläisestä ikinä tuu mitään ikuinen läskiheikkoluuseri :D , elikkä nokkapystyyn ja jättää noitte apinain kommentit omaan arvoonsa!!

jos oltaisiin facebookissa niin tykkäisin tästä.

Ja kehitys jatkuu hurjana :)

Treenaatko muuta kuin penkkiä + apuliikkeitä ?

Pistää silmään että haet viellä asentoa voimakkaasti kun tanko on jo käsissä, ei varmaan ihan optimaalista...

Noo ei se kehitys kyllä kovin hurjaa ole ollut viime aikoina :)
Tohon asentoon, niin olen jotenkin tottunut vain ottamaan vasta lopullisen asennon sen jälkeen kun tanko on käsien varassa... voi olla ettei ole ihan optimaalista.
Kyykkyä ja mavea en ole noin puoleen vuoteen pystynyt kunnolla reenaamaan selän rasitusmurtuman vuoksi, mikä ei millään vaan näytä menevän pois. Mutta koko kroppaa silti reenaan, jaloista oli parin kuukaude tauko kokonaan yhdessä välissä mutta nyt taas prässi ja hack-kyykky on sujunut.

Kova veto kyllä ja vielä tuohon ikään täytyy sanoa, elä riko ittees.. Jos sitä itekkin tän vuoden puolella ainakin tuon saisi niin olis hyvä mut mielellään enempi, ollu vähän selän kanssa ongelmia niin ei ole kovin pystyny vetelee. Miten reenailet vetoja?

http://www.youtube.com/watch?v=-OOC6vm9IVk

penkkirimpuilua epätoivon vimmalla. thompzonilla äärettömän kovat vedot!

ja täytyy sanoa että vituttaa kattoa noita intoxication-miehen penailuja, kun kaveri painaa varmaan 20kg vähemmän ja liikuttelee isompia rautoja. noo ei se auta ku painaa hiileen.
nimim. vanha, lihava, heikko ja katkera

Kova veto kyllä ja vielä tuohon ikään täytyy sanoa, elä riko ittees.. Jos sitä itekkin tän vuoden puolella ainakin tuon saisi niin olis hyvä mut mielellään enempi, ollu vähän selän kanssa ongelmia niin ei ole kovin pystyny vetelee. Miten reenailet vetoja?

No nyt lähiviikkoina oon saanut vedon hirmuiseen nousuun kun oon ruvennut vetelemään tällaisella ohjelmalla. Aluksi 10 toistoa jollain painolla, sitten joka sarjaan 1 toisto vähemmän ja 20 kiloa enemmän painoa. Seuraavalla viikolla taas samat sarjat 5 kiloa suuremmilla. Kun aloitin tämän maksimi oli 245 ja tein sarjat 50-230. Tuosta on vain 3 kuukautta aikaa, että aika hyvin on mielestäni tullut kehitystä. Niin ja tuohon kolmeen kuukauteen mahtuu 5 viikon pakollinen taukokin.:)

edittiä vielä sen verran, että tuon maksimin otin tietty ilman noita sarjoja.

Itekkin olen käyttänyt ns. pyramidi harjoitusta ja mulla toiminut kans tosi hyvin myös muisakin liikkeissä. Mullakin mavessa tuli nousu pyrähdys viime kesänä oli tulos oli 220 ja siitä puol vuotta eteenpäin 262,5. Nyt ei ole tosiaan pystynyt isoilla ottaa tai pystyy mut selkä tulee tosi kipeeks nii ei oikee kehtaa hirveesti mut jos tässä syksyn mittaan korjaantuisi sekin asia.

http://www.youtube.com/watch?v=-OOC6vm9IVk

penkkirimpuilua epätoivon vimmalla. thompzonilla äärettömän kovat vedot!

ja täytyy sanoa että vituttaa kattoa noita intoxication-miehen penailuja, kun kaveri painaa varmaan 20kg vähemmän ja liikuttelee isompia rautoja. noo ei se auta ku painaa hiileen.
nimim. vanha, lihava, heikko ja katkera

Hyvännäköistä nostamista. Hyvä kontrolli alaslaskussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom