Puol vuotta tehny maastavetoo ja noi raskas 135kg ja erittäin huonolla tekniikal, Mitä sä oot oikee tehny?
Omat suoritukset kehiin ku muita haukutaa, vai löytyykö niitä edes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puol vuotta tehny maastavetoo ja noi raskas 135kg ja erittäin huonolla tekniikal, Mitä sä oot oikee tehny?
Ei mun tarkotus ollu arvostella, mutta ihmetyttää miten voi puolvenvuoden reenilla nostaa hikisee 135kg? ja jos pitää olla ite parempi että voi arvostella taikka kysä, niin voin sanoa että 4kk reenilla koskaa mavea tehny tuli 150kg samal tekniikal. Olenko nyt oikeitettu vai arvostelemaan? tämä taas tuntuu leijumiselta mutta iteppä sanoitte/kysyitte.
Vasta kun laitat videon tän hetkisestä ennätysnostostas.4kk reenilla koskaa mavea tehny tuli 150kg samal tekniikal. Olenko nyt oikeitettu vai arvostelemaan?
Mikä häpeä se on vaikka mavetulos olisi 100kg? Itseään varten yleensä jumppaillaan. Eihän tuossa Roikosen vedossa alaselkä edes pyöristynyt silmiinpistävästi, vaikka vedettiinkin melko reilusti selällä. Voimaa vaan lisää jalkoihin. On pahempiakin tekniikoita nähty. Niitäkin jotka eivät tee mavea tai kyykkyä.
Voisikin jo pikkuhiljaa alkaa tekemään taas ilman vyötä. Ennen dieettiä tein voimapyörät aina ilman vyötä, mutta yhdellä kerralla alaselkä sitten taittui vähän liikaakin notkolle. Tämän seurauksena pyöräilyt jäi pitkäksi aikaa ja sittemmin aloitin taas varovaisesti, tällä kertaa vyön kanssa. Ainakin silloin se tuntui että vyö vähentää jonkun verran tuota notkoiluvaaraa. Pelko perseessä tulee vyön kanssa tehtyä edelleenkin.Paljonko se vyö auttaa voimapyörässä? Mulla on tällä hetkellä juuri se ongelma, että polvilteen ei tunnu oikein missään ja seisoen on vielä liian raskas, yksi suunnilleen puhas toisto voi tulla hyvänä päivänä. Nyt olen tehnyt seisten muutaman toiston sarjoja fuskaamalla eli päästämällä polvet maahan siinä vaiheessa kun alhaalla on melkein suorana, jolloin voimat loppuvat, ja lähtemällä siitä pienellä pompulla taas ylös, mutta jos vyö auttaa niin paljon, että sen avulla saisi tehtyä puhtaammin, niin se voisi olla parempi vaihtoehto. Mulla ei vaan ole n. puoleentoista vuoteen ollut vyötä päällä kertaakaan missään liikkeessä, niin ihan turhan takia sen käyttöön, tai edes kokeiluun, ei viitsisi nöyrtyä :D.
Maastaveto
SJMV
Pukki Veto
Työntöveto
Maastaveto...
Idea tossa on se, kun on raskas veto (mave tai pukeilta veto) niin samalla viikolla on kevyt kyykky, taas kun on kevyt veto (SJMV tai työntöveto) niin kyykätään kovaa. Toimii mulla ainaki :thumbs:
Raw penkkiä.. herkistelyä penkkikisaan joka on rovaniemellä 10.7. http://www.youtube.com/watch?v=GMAzXClxJuY
Raw penkkiä.. herkistelyä penkkikisaan joka on rovaniemellä 10.7. http://www.youtube.com/watch?v=GMAzXClxJuY
Ei mun itse nosto lähde niin alhaalta kuin perse käy, vaan ''otan vauhtia'' ettei lähde tanko lähde kuolleesta. Rintanen opetti ton mulle.
http://www.youtube.com/watch?v=NycWNdUFs00 tossa on parempi nosto eiliseltä.
riplalla hyvä nosto!
Neuvominen onkin ihan eri juttu kuin "paska saavutus" tai "miten oot treenannu kun noin vähän nostat?" -kommentit. ;)tästä on varmasti moni eri mieltä, mutta ilmaisimpa silti mielipiteeni. ja välttääksemme "POSTAA VITTU ITE VIDEOS ENNEN KU NEUVOT MUITA HOMO" -kommmentit, niin ohessa oma maksiminosto kuluvalta päivältä. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.