Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai sitten aavikko olkoon kommentoimatta ollenkaan, kun niin idioottimaista juttua tulee vähän väliä. Tuollaisten kommenttien lisäarvo foorumille on aikalailla nolla.

Ei mun tarkotus ollu arvostella, mutta ihmetyttää miten voi puolvenvuoden reenilla nostaa hikisee 135kg? ja jos pitää olla ite parempi että voi arvostella taikka kysä, niin voin sanoa että 4kk reenilla koskaa mavea tehny tuli 150kg samal tekniikal. Olenko nyt oikeitettu vai arvostelemaan? tämä taas tuntuu leijumiselta mutta iteppä sanoitte/kysyitte.

Ei mun tarkotus ollu arvostella, mutta ihmetyttää miten voi puolvenvuoden reenilla nostaa hikisee 135kg? ja jos pitää olla ite parempi että voi arvostella taikka kysä, niin voin sanoa että 4kk reenilla koskaa mavea tehny tuli 150kg samal tekniikal. Olenko nyt oikeitettu vai arvostelemaan? tämä taas tuntuu leijumiselta mutta iteppä sanoitte/kysyitte.

vay, oot aika wahwa

Monella jäis videot videoimatta ja raudat nostamatta jos heti pitäis nostaa sm- tai maailmanhuippujen rautoja. Maasta se pienikin ponnistaa.

Mikä häpeä se on vaikka mavetulos olisi 100kg? Itseään varten yleensä jumppaillaan. Eihän tuossa Roikosen vedossa alaselkä edes pyöristynyt silmiinpistävästi, vaikka vedettiinkin melko reilusti selällä. Voimaa vaan lisää jalkoihin. On pahempiakin tekniikoita nähty. Niitäkin jotka eivät tee mavea tai kyykkyä.

Joo, aika pahasti meni toi vika roikottamiseksi, enemmän syviä etukyykkyjä.

Vähän selvennystä. Teen maastavedon kerran kuussa, eli kuudessa kuukaudessa vedän 6 kertaa. Ohjelma menee näin

Maastaveto
SJMV
Pukki Veto
Työntöveto
Maastaveto...

Idea tossa on se, kun on raskas veto (mave tai pukeilta veto) niin samalla viikolla on kevyt kyykky, taas kun on kevyt veto (SJMV tai työntöveto) niin kyykätään kovaa. Toimii mulla ainaki :thumbs:

Paljonko se vyö auttaa voimapyörässä? Mulla on tällä hetkellä juuri se ongelma, että polvilteen ei tunnu oikein missään ja seisoen on vielä liian raskas, yksi suunnilleen puhas toisto voi tulla hyvänä päivänä. Nyt olen tehnyt seisten muutaman toiston sarjoja fuskaamalla eli päästämällä polvet maahan siinä vaiheessa kun alhaalla on melkein suorana, jolloin voimat loppuvat, ja lähtemällä siitä pienellä pompulla taas ylös, mutta jos vyö auttaa niin paljon, että sen avulla saisi tehtyä puhtaammin, niin se voisi olla parempi vaihtoehto. Mulla ei vaan ole n. puoleentoista vuoteen ollut vyötä päällä kertaakaan missään liikkeessä, niin ihan turhan takia sen käyttöön, tai edes kokeiluun, ei viitsisi nöyrtyä :D.
Voisikin jo pikkuhiljaa alkaa tekemään taas ilman vyötä. Ennen dieettiä tein voimapyörät aina ilman vyötä, mutta yhdellä kerralla alaselkä sitten taittui vähän liikaakin notkolle. Tämän seurauksena pyöräilyt jäi pitkäksi aikaa ja sittemmin aloitin taas varovaisesti, tällä kertaa vyön kanssa. Ainakin silloin se tuntui että vyö vähentää jonkun verran tuota notkoiluvaaraa. Pelko perseessä tulee vyön kanssa tehtyä edelleenkin.
Kannattaa muuten kokeilla välimuotona voimapyörää polviltaan tehtynä, mutta lisäpainolevyt selän päällä. Itseni mittasuhteilla n.55kg lisäpaino selässä antaa suurinpiirtein saman vastuksen kuin varpaillaan tehtynä ilman painoa. Toki se ei ihan vastaava kokemus ole, mutta toistot on näillä kahdella suoritustavalla aikalailla samoissa.

e. Lisäpainojen kanssa leikkiessä olisi tietysti hyvä että joku avustaja löytyisi siihen vierelle. Yllättävän hankala itse asetella levy tasapainoon selän päälle ;)

Maastaveto
SJMV
Pukki Veto
Työntöveto
Maastaveto...

Idea tossa on se, kun on raskas veto (mave tai pukeilta veto) niin samalla viikolla on kevyt kyykky, taas kun on kevyt veto (SJMV tai työntöveto) niin kyykätään kovaa. Toimii mulla ainaki :thumbs:

Melkein jättäisin pois kaikki pukeilta/pinnoilta vedon. Jos jalat ovat selvästi heikoin lenkki, kuten näyttää, niin nuo ylhäältä tehdyt vedot eivät hyödytä pennin vertaakaan. Ja turha sitä SJMV:ää on pitää kevyenä. Vedät täysillä SJMVt ja mavet. Ehkä jotain prässiä voisi koittaa että saisi voimaa ja vauhtia maastairroitukseen, ilman että selkä ylikuormittuu. Mavessahan olisi sitä parempi mitä nopeammin ylös pääset, kun kello käy ja selkä väsyy koko ajan enemmän ja enemmän.

roikonen, oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että voisit nostaa vähän lähtöasentoasi. kuten videostasi huomaa, perseesi kyllä hienosti hipoo maata lähdössä, mutta paino ei liikahdakkaaan maasta ennen kuin jalat ja perse on noussut tiettyyn kulmaan. kun pysäytät videon siihen kohtaan, missä paino irtoaa maasta, on siinä mielestäni se asento mistä sinun alunperinkin pitäisi lähteä vetämään. liian alhaalta lähdettäessä selkä helposti pyöristyy, eikä keskivartaloa saa pidettyä kasassa, samalla tavalla kuin liian syvälle kyykätessä (se että mikä kenenkin liikkuvuudelle on liian syvä, on tietenkin asia erikseen). sinulle ei tuossa näin käy, vaan selkä pysyy ihan ok suorana, mutta jokatapauksessa liike minkä teet lähtöasennon ja painon maasta irtoamisen välillä on turhaa työtä.

tästä on varmasti moni eri mieltä, mutta ilmaisimpa silti mielipiteeni. ja välttääksemme "POSTAA VITTU ITE VIDEOS ENNEN KU NEUVOT MUITA HOMO" -kommmentit, niin ohessa oma maksiminosto kuluvalta päivältä. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

http://www.youtube.com/watch?v=QNLTv9LI65w

päivän mietelause: "some motherfuckers are always trying to ice skate uphill" -Blade, my man

Ei mun itse nosto lähde niin alhaalta kuin perse käy, vaan ''otan vauhtia'' ettei lähde tanko lähde kuolleesta. Rintanen opetti ton mulle.

http://www.youtube.com/watch?v=NycWNdUFs00 tossa on parempi nosto eiliseltä. :)

riplalla hyvä nosto!

Tuo ei ole kyllä IMO tarpeen, eikä kehosi liike vaikuta millään tasolla raskaan lepotilassa olevan kuorman liiketilaan. Eri asia esim. kyykyssä jossa kuorma on jo liikkessä ja täten voidaan hyödyntää ala-asennossa elastista energiaa. Muutenkaan ei kannata pyrkiä siihen, että saisi "repäistyä" tangon irti maasta (todella huonoa nikamille) vaan kannattaa vaan keskittyä pitämään paketti kasassa ja rauhallisesti lähteä nostamaan.

tästä on varmasti moni eri mieltä, mutta ilmaisimpa silti mielipiteeni. ja välttääksemme "POSTAA VITTU ITE VIDEOS ENNEN KU NEUVOT MUITA HOMO" -kommmentit, niin ohessa oma maksiminosto kuluvalta päivältä. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Neuvominen onkin ihan eri juttu kuin "paska saavutus" tai "miten oot treenannu kun noin vähän nostat?" -kommentit. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom