Pakkislaisten omia treenivideoita

Miks käytät vyötä voimapyörässä jos sillä haluaa nimenomaan keskivartaloa treenata? Eikö toi vyö kumminkin aika pirusti auta noissa toistoissa ja syö niitten tukilihaksien toimintaa? Ei sillä, ite en varmasti sais yhtäkään toistoa vyönkään kanssa. :D

Ainakin ite vois veikata, että siirtyminen polvitoistoista seisottaviin on niin raskas, että välissä on hyvä olla vähän "helpotusta". On toi nyt vyönkin kanssa niin vitun paljon raskaampaa kun polviversio :D

e: tostahan on sitten hyvä ottaa seuraavaks tavotteeks sama ilman vyötä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonko se vyö auttaa voimapyörässä? Mulla on tällä hetkellä juuri se ongelma, että polvilteen ei tunnu oikein missään ja seisoen on vielä liian raskas, yksi suunnilleen puhas toisto voi tulla hyvänä päivänä. Nyt olen tehnyt seisten muutaman toiston sarjoja fuskaamalla eli päästämällä polvet maahan siinä vaiheessa kun alhaalla on melkein suorana, jolloin voimat loppuvat, ja lähtemällä siitä pienellä pompulla taas ylös, mutta jos vyö auttaa niin paljon, että sen avulla saisi tehtyä puhtaammin, niin se voisi olla parempi vaihtoehto. Mulla ei vaan ole n. puoleentoista vuoteen ollut vyötä päällä kertaakaan missään liikkeessä, niin ihan turhan takia sen käyttöön, tai edes kokeiluun, ei viitsisi nöyrtyä :D.

Paljonko se vyö auttaa voimapyörässä? Mulla on tällä hetkellä juuri se ongelma, että polvilteen ei tunnu oikein missään ja seisoen on vielä liian raskas, yksi suunnilleen puhas toisto voi tulla hyvänä päivänä. Nyt olen tehnyt seisten muutaman toiston sarjoja fuskaamalla eli päästämällä polvet maahan siinä vaiheessa kun alhaalla on melkein suorana, jolloin voimat loppuvat, ja lähtemällä siitä pienellä pompulla taas ylös, mutta jos vyö auttaa niin paljon, että sen avulla saisi tehtyä puhtaammin, niin se voisi olla parempi vaihtoehto. Mulla ei vaan ole n. puoleentoista vuoteen ollut vyötä päällä kertaakaan missään liikkeessä, niin ihan turhan takia sen käyttöön, tai edes kokeiluun, ei viitsisi nöyrtyä :D.

Negatiiviset toistot on seisaaltaan voimapyörää alotellessa aika kova sana. Lasket siis vaan hyvin hitaasti ittes ala-asentoon ja siitä nouset ylös ihan millä konstilla haluat. Vaikeammaksi saa vielä kun yrittää pitää hetken itsensä suorassa siinä ala-asennossa käsien ja varpaiden varassa. Noita vaan sitten sarjoina niin niitä puhtaita toistoja alkaa tulemaan yllättävän nopeasti. Jos ei siihen ala-asentoonkaan voimat riitä, niin menee sitten siihen asti kun voimat kantaa ja yrittää siinä pitää hetkisen joka toistolla.

Ainakin ite vois veikata, että siirtyminen polvitoistoista seisottaviin on niin raskas, että välissä on hyvä olla vähän "helpotusta". On toi nyt vyönkin kanssa niin vitun paljon raskaampaa kun polviversio :D

e: tostahan on sitten hyvä ottaa seuraavaks tavotteeks sama ilman vyötä

Yeah niimpä tosiaankin. Pakkohan se ois kokeilla tuota joskus kun mielenkiinto heräsi. :D Talveks tavotteeks ainakin 1 puhdas toisto oikeeta voimapyörää!!

hyvinhän se 160kg irtosi maasta, kyllä se lähiaikoina varmasti menee.. Oliko pihkat käsissä? Ite oon pari kertaa kokeillu 160kg ja on se kummallakin kerralla tullu ja kyllä se painaa..
Tosi hyvää treeniä vaihtoehdoksi mavelle, vielä kun ottaa vähän sarjaa niin kyllä tuntuu.. Otin tavotteeksi joskus nostaa salilla olevan 176kg kiven mut perkele ukot särkivät kiven kappaleiksi kun oli vähän tipahtanu lattialle et se siitä..

Pihkat oli käsissä, ja ukko täynnä asennetta. Täytyis tutkia tarkemmin löytyiskö tuolta salilta joku kivi tuon 140kgn ja 160 kgn väliltä, kun tuo 20kg on aika iso korotus....

Puol vuotta tehny maastavetoo ja noi raskas 135kg ja erittäin huonolla tekniikal, Mitä sä oot oikee tehny?

Jumalauta eiks toi muiden arvostelu koskaan lopu? Kyseinen tyyppi on foorumilla haukkunut maailman huippuja kehonrakentajia pieniksi!? Latistanut monia innokaita harrastajia harkituilla kommenteillaan ja paljon muuta vastaavaa. Jotain näyttöä sitten omista saavutuksista kehiin vai huviksesiko vain käyt täällä arvostelemalla muita asiattomasti? Vaikka en kyllä usko että KUKAAN oikeasti lajissa menestynyt olisi niin ilkeä ja omahyväinen että pitäisi käydä aloittelijoita ja muita haukkumassa.

No nää arvostelut voi jättää ihan kokonaan huomiotta. Hyvä vaan, että porukka laittaa omia videoita tähän ketjuun vaikkei oliskaan maailman vahvin jätkä.

No nää arvostelut voi jättää ihan kokonaan huomiotta. Hyvä vaan, että porukka laittaa omia videoita tähän ketjuun vaikkei oliskaan maailman vahvin jätkä.

Todellakin, vittu mitä paskaa taas kerran. Tekniikasta aukominen on tuon suorituksen osalta naurettavaa, varsinkin maksiminostoksi tuo oli ihan nätti veto. Omat ennätykset on aina kivoja juttuja vaikkeivat ne olisikaan maailmanennätyksiä ja kyllä salilla kuin salilla pyörii paljon porukkaa, joilta tuokin kilomäärä jäisi nostamatta, jos uskaltaisivat edes yrittää..

Puol vuotta tehny maastavetoo ja noi raskas 135kg ja erittäin huonolla tekniikal, Mitä sä oot oikee tehny?

Kyl toi tekniikka näyttää mun ja Rintasen mielestä paremmalta ku kissanselkä vedot mitä tein vuoden vaihtees.:rolleyes:

Editti: Mikä tekniikastani tekee paskan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom