- Ikä
- 32
Hienoo penkkausta nuorella ja kevyellä kaverilla! Paljon on pituutta?
pituutta on 183cm,elikkä rimpula oon, mutta eipä tota massaa oo tarkotuskaan hommata, kun pikajuoksua tulee harrastettuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoo penkkausta nuorella ja kevyellä kaverilla! Paljon on pituutta?
Niinpä niin .
Tuollaisten rautamäärien liikuttelu ihan millä tahansa tyylillä on kova suoritus, aika monesta nillittäjästä tulisi raato sekunnin sisällä siitä kun tuollainen lasti pistettäisiin käsien varaan.
pituutta on 183cm,elikkä rimpula oon, mutta eipä tota massaa oo tarkotuskaan hommata, kun pikajuoksua tulee harrastettuu
Tännehän on syntynyt hirvittävä taistelu.:wtf:
Onhan siinä pomppua joo, mutta en näe mitään syytä muuttaa tekniikkaa. Aina oon noin nostanut ja neljän vuoden aikana maksimi noussut semmoset 130 kiloa.
Vahva nuori jätkä! Miten satku kulkee?
Nyt heitän vielä vähän lisää koska tahtomattani tän sodan alotin. Eli itse en tiedä penkkitekniikasta mitään kuulosti vaan keskustelut niin ristiriitaisilta et siks kysyin mut tosiaan kysyn viel et siis oikee tekniikka on selkä kaarella? mitä hyötyä siitä kaaresta on? käyn niin fiinillä salilla ettei sielä edes personal treinerit tulis mitään tekniikkaa neuvomaan vaikka maksais? :D
Nii eli helpotusta nostoon kun ei muuten jaksa! siinähän se tuli
Nii eli helpotusta nostoon kun ei muuten jaksa! siinähän se tuli
ok kiitos nyt vastauksista. tämä siis selittää sen varmasti osaltaan ainakin että miks mulla on olkapäät ihan vitun kipeet ei saa käsiä ees nostettua suoraks ylös ja et miks ne paukkuu. :D Tänään heti testiin tuo kaari homma jos vaikka sais jotenki sitä selkää kaarelle.