Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tarkkoja ollaan niin tuossa oli kaksi tai useampia liikkeitä yhdessä sarjassa. Ok näköstä muuten, kannattaa kiinnittää huomiota siihen miten kädet liikkuvat sarjan aikana. Et ikinä saa parasta mahdollista voimatasoa jos tekniikka muuttuu sarjan aikana.
Ja yhtään väheksymättä sitä että vahvaa penkkausta nuorelta ja laihalta kaverilta!!

Mä en kyllä ymmärrä sitä et tekniikka treadissa aina haukutaan jos vetää munat katossa, mut täällä silti(melkeen) joka videossa on ne munat katossa. Sitten kun joku vetää selkä kiinni penkis niin sanotaan lahnaks ja neuvotaan laittaa selkää kaarelle? ma ei ymmarra

Se että ottaa kunnon kaaren on kyllä eri asia kuin että on munat katossa. Perseen kuuluu pysyä penkissä kiinni.

YouTube - 100kg jumppaa
tossa on jotai pelleilyä

Ei mitenkään pahalla, mutta videon kaveri näyttää kyllä lähinnä 60kiloselta laiheliinilta..... Mutta rauta ei koskaan valehtele, joten vahva kaveri oot :thumbs:, niinkuin tässä on jo sanottu kannattais ottaa enemmän kaarta ja samalla tukevampi asento + ne kädet aina samassa linjassa, niin saat maksimiin vähintään 5kg lisää.

ala mene samaan sateenkaari porukoihin ku nämä ns kovat penkin nostaja,t kun nostat selkä penkissä vielä 2vuoden paasta voin sanoo rispecti puolet suurempi.

ala mene samaan sateenkaari porukoihin ku nämä ns kovat penkin nostaja,t kun nostat selkä penkissä vielä 2vuoden paasta voin sanoo rispecti puolet suurempi.

Mikä vitun into kaikilla on välttää oikeaa penkkitekniikkaa? Näinkö on kovempi jätkä kun nostaakin paljon paskalla tekniikalla?

Vaatimattomasti pompautettu kyl! Pistäst seuraavaks ihan koko matka samalla vauhdilla alas raudat millä ne sinne suuntaan lähteekin, pieni hipasu rintaan ja siitä ylös.

Täällä taas järjen jättiläiset ja penkkaamisen messiaat jakelee ohjeita. Ei helvetti.

Thompzonilta kova penkki! Samaten s4m|:lta kovaa penkkaamista, tosin tekniikkaan panostamalla menis enemmänkin varmaan. Kovia nuoria sällejä!

En vittu kans ymmärrä näitä vitun nettiguruja. Aina haukkumassa tekniikotia ja millon mitäkin. Pistäkää sit omat videot missä otatte pompusta ja perse ilmassa edes 162.5 jos se tekee siitä niin helvetisti kevyempää.
Ei pitäis ees lukee noitten idioottien kirjotuksia.
Yleensä ne ketkä ei ite kehity haukkuu muita et jotenkin sais puolusteltua sitä että ei osaa treenata.

En vittu kans ymmärrä näitä vitun nettiguruja. Aina haukkumassa tekniikotia ja millon mitäkin. Pistäkää sit omat videot missä otatte pompusta ja perse ilmassa edes 162.5 jos se tekee siitä niin helvetisti kevyempää.
Yleensä ne ketkä ei ite kehity haukkuu muita et jotenkin sais puolusteltua sitä että ei osaa treenata.

Juurikin näin, ja monesti se oikea tekniikka ei tule tuosta noin vaan, itse kyllä koitan kovasti saada pois käsien vispausta nostoissa mutta niin se vaan isommissa raudoissa tahtoo väkiselläkin tulla. Mutta se että kannattaahan sitä omaa nostotyyliä koittaa parantaa kokoajan elikkä vähän kaarta ja koittaa vääntää niitä kyynärpäitä kylkiä kohti ettei ne olkapäät pauku paskaksi.

Ettei aivan ohi aiheen mene niin tässä minä koitan sitä omaa tukilihaksistoa/tekniikka parantaa penkkiin."alzheimerin penkkiä"

Edit. ja thompzonilla ja tällä toisella nuorella kaverilla minun mielestä oikeinkin nätit tekniikat ja thomzonilla vielä aivan järkyn suuri rauta käsittelyssä.

Jos tarkkoja ollaan niin tuossa oli kaksi tai useampia liikkeitä yhdessä sarjassa. Ok näköstä muuten, kannattaa kiinnittää huomiota siihen miten kädet liikkuvat sarjan aikana. Et ikinä saa parasta mahdollista voimatasoa jos tekniikka muuttuu sarjan aikana.
Ja yhtään väheksymättä sitä että vahvaa penkkausta nuorelta ja laihalta kaverilta!!

Ei mitenkään pahalla, mutta videon kaveri näyttää kyllä lähinnä 60kiloselta laiheliinilta..... Mutta rauta ei koskaan valehtele, joten vahva kaveri oot :thumbs:, niinkuin tässä on jo sanottu kannattais ottaa enemmän kaarta ja samalla tukevampi asento + ne kädet aina samassa linjassa, niin saat maksimiin vähintään 5kg lisää.

Fuhrer, jos nyt esim. tuota minun viestiäni tarkoitit niin itse olet kyllä aivan samanlain arvostellut toisten tekniikkaa tuossa ^ kyseisessä viestissä, joten itsekin taidat sitten kuulua näihin "nettiguruihin" :D

Älkää nyt vittu hermostuko! :D Meinasin vaan tota Thompzonin nostoa, että se ois vitusti arvostettavampaa ku se ois nostanut puhtaasti (enkä meinaa mitään kisa nostoa vaan ihan tyyliin rauhallisia nostoja ja tanko hipasee rintaa tai jää 1cm vajaaks) vaikka 150kg. tai vaikka 140kg 130kg jne jne. Ku noi raudat alko menee vauhdilla alas ni kävi jo mielessä, että jätkän veli on postannu ton videon varotukseksi kaikille ettei laita koskaan liikaa rautaa tankoon tai se voi tippua vitun nopeasti päälle ja rusauttaaa rintalastan kasaan. Toisin sanoen toi näytti ihan siltä että noutaja tulee. Ja joo nostan ite tyyliin 90kg 1x, 70kg 15x ja oon 191cm 80kg kynäniska mut nostan joka noston kunnon tekniikalla ja kehitystä tulee ainankin toistaseksi, etten mä oo täällä mitään urputtamassa. Musta tollanen pomputtelu on vaan nii vitun typerää että oksat pois.

Hienoja nostoja ilkalla. Vaatii varmasti melkosesti koordinaatioo noiden rimpuloiden hallinta.
Näyttävät pomppivan aika ikävästi.

etten mä oo täällä mitään urputtamassa. Musta tollanen pomputtelu on vaan nii vitun typerää että oksat pois.

Niinpä niin :hyper:.

Tuollaisten rautamäärien liikuttelu ihan millä tahansa tyylillä on kova suoritus, aika monesta nillittäjästä tulisi raato sekunnin sisällä siitä kun tuollainen lasti pistettäisiin käsien varaan.

Ilkalla ihan hauska video! Varmasti hyvää reeniä mut hauska kun kâdet vispaa kun hullun mulkku :D

Joo tota pitäs kyllä päästä jossain kokeilemaan itekkin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom