Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites treenaat penkkiä? Oot kehittynyt aika hyvin lyhyessä ajassa jos oikein muistan...

Nojoo, onha sitä kehityst tasasesti tullu koko ajan. Mut penkkiä 2 krt viikkoo, toisella kerralla normi penaa ja toisella stoppia. Lähes aina oon lyhyttä sarjaa tehny mut nyt on vähän pidemmät sarjat menossa, mut stopissa kyl aina lyhyttä, korkeintaa vitosii. Normi penkin kanssa yleensä aina vinopenkkii vielä päälle ja stoppipäivän lisäks kapeeta.

Onhan toi ihan hyvännäköstä penkkaamista. Mutta ei kyllä mene kaaliin miten voi ottaa 5x100kg pysäytyksellä ja 120kg ei tule omin avuin ylös tost videosta päätellen.

Mihin noilla pysäytyksilla tarkkaan ottaen treenatessa pyritään? Rinnalta lähtöön?

No kisoissa kuitenkin joutuu pysäyttämään niin onhan sitä hyvä harjoitellakkin.

Onhan toi ihan hyvännäköstä penkkaamista. Mutta ei kyllä mene kaaliin miten voi ottaa 5x100kg pysäytyksellä ja 120kg ei tule omin avuin ylös tost videosta päätellen.
Jos lukeminen onnistuu edes joten kuten ni tuossa youtube-videossahan lukee että omin avuin tulee ylös. Intoxicationilla lähti vain hetkeksi hallinta noston aikana. Ja oon 100% varma että myös nousi omin avuin, koska olen myös nähnyt intoxicationilta toisen samanlaisen noston, joka meinaa lähteä kaatumaan eteenpäin ja se myös tuli ylös koska varmistajaa ei ollut lähimaillakaan.

Ei millään pahalla, mut jos en lukea osaa niin on mulla silmät. Varmistaja repäsee tangosta paljon ennenkuin kädet on lukittuna.

Jep, tangosta ottaa kiinni. Hyväksyttävä tosiasia.

Ööh, videossa ei kyllä edes näy varmistajan käsiä kokonaan... mut mite vaa sitte.... itse kuitenkin tiedän että ylös asti tuli omilla voimilla. Voin ottaa vaikka uuden videon ilman varmistajaa muutaman päivän päästä jos se teitä helpottaa. Ja tohon nostoon vielä niin, siinä käy niin että "nosto kaatuu eteenpäin" joten joudun korjaamaan liikerataa lopussa, sen takia pysähtyy tohon, mulle on ennenkin käyny noin mutta eipä sitä teiän tarvii uskoo jos ette haluu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom