Pakkislaisten omia treenivideoita

Yks parhaista soutulaitteista tuo mitä selälle kehitetty. Tossakun pystyy tekee tuplina samanliikkeen, tosin pienemmillä painoilla ja ai että kun menee hyvin perille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Albertto,nimi listalle tonne pakkiksen hurjaan omapainokestävyyskoitokseen:) youtuubin videossa tuli 73 toistoo,sillä irtoo kärkipaikka

Aika kapea ote. Eikö vähän leveämpi olisi parempi, ottaisi enemmän rintaan? Mutuiluja vain, en tee k.o. liikettä.

Tjaah, tee siitä mistä tuntuu hyvältä. Leveämmältä jos alkais tekemään niin menis pian vipunostoiksi ja sitä en halua kuitenkaan. Enkä minä muutenkaan mieti mitään rinnan eristämistä, vaan sitä että raudat liikkuu ja toivon että antaa uutta puhtia myös levytankopenkkiin. Haen rinnalle tuntumaa sitten muilla liikkeillä. Aika pitkälti sama ajattelumalli mulla on muittenkin "isojen liikkeitten" suhteen, en yritä sen kummemmin kohdistaa niitä mihinkään vaan tulla niissä vahvaksi.

oishan tuo tullut, lyö varmistajaa ens kerralla kun näät. Vaikka eihän se tankoon paljon koskenutkaan.
Miksi käytät rannesiteitä? Elä päästä ranteita liian helpolla kyllä ne tottuu kuormaan kun punnertelee. Itsellä meinasi myös sinun ikäisenä samoissa raudoissa ranteet oikutella mutta ei oikuttele enään kun en niitä varjellut rasitukselta. Vittumeinen kun päästät nyt paikat helpolla niin joudut loppuelämän ne rätit käsissä treenaan. Sama kun tuota vyötä tulee itsellä pidettyä kyykyissä ja vedoissa, eihän se keskikroppa sitten niin ikinä vahvistu.

Ei tarvi isommissakaan raudoissa siteitä

Joo kyllä toi tuli koko ajan ylöspäin vaikkakin hitaasti ennenkä nappas varmistaja kiinni, ois melko varmasti tullut ylös. Itellä on kanssa jumalattomat narut nuo ranteet, 110kg viimestään käytettävä rannesiteitä. Mieluummin käyttää rannesiteitä kun paskoo ranteet ilman ;)

Kova tulos on :puntti:

Hauskan näkönen kun laitoit ton selänkaaren valmiiksi ja hyppäsit siihen penkkiin, pitää itse kokeilla joskus :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom