Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kova suoritus Elulta! Kiipeilyä tulee myös harrasteltua, joten senkään kannalta tuo puristusvoiman kehittyminen ei haittaa yhtään. Mavea oon tehny todella vähän, täytyy kattoa että miten tuo tuosta kehittyy, remmejä oon kokeillu oikeestaan vaan pari kertaa. Osaltaan vaikuttaa myös se, että viikonloppuna on ollu tapana käydä kiipeemässä se reilu 3 tuntia lauantaina tai sunnuntaina ja mavepäivä on maanantaina, joten siinä on forkut ja selkä muutenkin jo ottanu hittiä.

Hieman epävarma ja pelottava nosto, mutta varastossa varmaan olisi jotain 215 - 220 kiloa. Noh anyway, tässä on Raw 210 kg syväkyykky, omapaino 89kg:
[video=youtube_share;IxxNuNb5wR0]http://youtu.be/IxxNuNb5wR0[/video]

Se on syväkyykky kun sanotaan niin JUMALAUTA!

Sitä paitsi, kuka tahansa voi koittaa edes ottaa tuollaista malmia niskaan ja katsoa kestääkö katkeamatta. Nih.

Se on syväkyykky kun sanotaan niin JUMALAUTA!

Sitä paitsi, kuka tahansa voi koittaa edes ottaa tuollaista malmia niskaan ja katsoa kestääkö katkeamatta. Nih.

Hehhehe, ainahan jonkun nyypän 130 kg syväkyykkysumotyylillä pitää tulla kertoo mulle, että "eihän toi nyt oo syväkyykky" :) Pitää muuten muistaa, että kyykkään jalat lähellä toisiaan, selkä suorana. Eikö porukka oikeasti ymmärrä, että tossa käy perse alle polvien tason ja jos olisi jalat enemmän harallaan, niin sen näkisi aivan eri tavalla.

Miten vitussa tästä edes pääsee alemmaksi? :D

kyykhy.webp

Sen verran voimanoston ja kyykynkin parissa touhunneena, voin sanoa et noin kapealla kyykätyksi on todella syvä. Muutenkin todella tyylikäs nosto, ei mitään jullettelua, arvannen että harrastat enemmän bodytyyppistä treeniä, kuin voimanostoa?

Sen verran voimanoston ja kyykynkin parissa touhunneena, voin sanoa et noin kapealla kyykätyksi on todella syvä. Muutenkin todella tyylikäs nosto, ei mitään jullettelua, arvannen että harrastat enemmän bodytyyppistä treeniä, kuin voimanostoa?

KIITOS. Herranjumala miten kauan se on kestänyt, että joku joka ymmärtää tuon tyylin, kertoo, että voimanostaja sumotyylillä kyykkää todennäköisesti korkeammalle kuin minä.

Teen enemmän bodytyyliä, enkä edes osaa ottaa leveällä otteella. Kuitenkin aina silloin tällöin koen tarpeelliseksi testata missä maksimi menee :) Nyt meni 10 kiloa enkka rikki!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kova kyykky bodityylillä. Tuo tekniikka vaatii paljon liikkuvuutta että pystyy selän pyöristymättä ja kantapäiden nousematta kyykkäämään syvälle.

Kova kyykky bodityylillä. Tuo tekniikka vaatii paljon liikkuvuutta että pystyy selän pyöristymättä ja kantapäiden nousematta kyykkäämään syvälle.

Ongelmahan minulla on alaselkä, joka on oikeasti todella heikko, jonka takia mave-enkka on sama kuin tuo kyykky. Eli olen ilmeisesti aikojen saatossa kyykännyt selälle suotuisassa kulmassa ja siitä on tullut tuollainen pystympi asento.

^^ Kuningas, ei voi muuta sanoa...

Voimanostokriteereillähän tuo ei mitenkään ole erityisen syvä, mutta nostomatka nimenomaan tommosessa pystykyykyssä on pitkä ja koko kaveri alhaalla niin paketissa, että se vaan vaikeuttaa nostoa ja tekee siitä paljon raskaamman IMO.

Hyvä suoritus ja nätti kyykky!

Painonnostajien liikkuvuus on omaa luokkaansa, se antaa mahdollisuuden noinkin koviin syvyyksiin kuin Mendes. Mutta minkä takia sinne syvyyteen mennään pommin lailla? Aivan sieltä haetaan kauhea energia, ikäänkuin "pomppu". Eli alkulasku rauhallisesti ja loppu pommilla.

Ei helvetti, enhän mä sanonut että se olis jotenkin paska kyykky :D Todella kova kyykky ja jos itse kokeilen 210kg millä tyylillä tahansa niin alas jää ja kivuliaasti. Ja ei kai tuosta paljoa alemmas pääse tuolla tyylillä mutta ei se ole syväkyykky jos ei lattiaan jää pikkusen persreijän hajua. Hieno suoritus ja toivottavasti joskus vielä kykenen samaan.

Tekis mieli aina tappaa kissanpentu kun kuulee termin syväkyykky. Parempi ois puhua vaikka voimanostokyykyistä ja olympiakyykyistä..

Hehhehe, ainahan jonkun nyypän 130 kg syväkyykkysumotyylillä pitää tulla kertoo mulle, että "eihän toi nyt oo syväkyykky" :) Pitää muuten muistaa, että kyykkään jalat lähellä toisiaan, selkä suorana. Eikö porukka oikeasti ymmärrä, että tossa käy perse alle polvien tason ja jos olisi jalat enemmän harallaan, niin sen näkisi aivan eri tavalla.

Miten vitussa tästä edes pääsee alemmaksi? :D

katso liitettä 73369
Tuli nopeasti sellainen kuva, että olet ihan helvetin ylimielinen.
Et kestä ollenkaan kritiikkiä, vaikka ihan asiallista palautetta Sam79 antoi.

Tuli nopeasti sellainen kuva, että olet ihan helvetin ylimielinen.
Et kestä ollenkaan kritiikkiä, vaikka ihan asiallista palautetta Sam79 antoi.

Koska perustelin heti siihen perään, että sumoilijat ei ymmärrä mistä on kyse. Haluisin nähdä kun ne pommittaa jalat yhdessä (kapealla, olympiatyylillä) samoilla raudoilla, joilla tekee enkat. En siis suuttunut, vaan innostuin provoilemaan, kun aina sama juttu.

Suositut

Back
Ylös Bottom