Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aika huonoa käytöstä modelta alkaa provoilemaan kanssakeskustelijoita varsinki ku siinä ei voi käydä kuin yhellä tavalla yleensä ja se on huonosti. :) Ja mun mielestä kukaa ei haukkunu tota sun tulosta. Tanko niskas ja jalat kapeella tuo on aivan sairaan kova rauta, ei tuota moni täällä ota varmasti.

Aika huonoa käytöstä modelta alkaa provoilemaan kanssakeskustelijoita varsinki ku siinä ei voi käydä kuin yhellä tavalla yleensä ja se on huonosti. :) Ja mun mielestä kukaa ei haukkunu tota sun tulosta. Tanko niskas ja jalat kapeella tuo on aivan sairaan kova rauta, ei tuota moni täällä ota varmasti.

Pieni provo on jopa suotavaa, jos ja kun se korostaa asian ydintä. Jos loukkaannuit tuosta, niin pyydän anteeksi. Olen vain ihminen tämän kylmän Terminaattorin kuoren alla.

En mä siitä loukkaantunu mutta kunha mainittin. Ja ei nyt koneiltakaan täydellistä käytöstä voi odottaa. :D

No onhan toi nyt syvä kuin mikä noin kapealla jalka-asennolla. En pystyisi tuolla tyylillä noin syvään kyykkyyn selän pyöristymättä edes 20 kilolla.

Ota Terminaattori joskus ihan mielenkiinnon puolesta tuo sama angle sivusta, mielenkiintoista nähdä sivusta sama.

jännä muuten kun ite kyykätessä se tuntuu muka syvältä. sitten kun sattuuki olemaan peili mistä kattoa...niin ihan puolikkaita pyllistyksiä. tai vaikka mielipide omasta kulmasoudusta joka jampalla. eihän siinä niin pahasti heilu. sarja videolle ja ukko ite kattoon. oho heiluu ku hullun mulkku tuulessa. no eipä se haittaa. tärkeintähän on aina itelleen jotenkin perustella, et loppupelissä on naapuria vahvempi. edes vittu jotenki suhteutettuna jos ei muu auta.

jännä muuten kun ite kyykätessä se tuntuu muka syvältä. sitten kun sattuuki olemaan peili mistä kattoa...niin ihan puolikkaita pyllistyksiä. tai vaikka mielipide omasta kulmasoudusta joka jampalla. eihän siinä niin pahasti heilu. sarja videolle ja ukko ite kattoon. oho heiluu ku hullun mulkku tuulessa. no eipä se haittaa. tärkeintähän on aina itelleen jotenkin perustella, et loppupelissä on naapuria vahvempi. edes vittu jotenki suhteutettuna jos ei muu auta.

:D

Hyvää tekstiä! :)

Todella hölmöä alkaa edes vertaamaan bodykyykyn syvyyttä aivan eri tyylillä ja eri tarkoituksessa tehtyihin, koska tuolla jalkoasennolla ihminen ei juuri alemmaksi taivu millään ja silloin suoritus on kiitettävän syvä ilman mitään bullshittiä. Omia kyykkyjäni on muutamaan otteeseen kehuttu kiitettävän syviksi, koska yritän kompensoida pieniä rautoja edes riittävällä' syvyydellä, mutta tuolla asennolla en silti taitaisi päästä tasapainossa läheskään noin alas.

Mutta minkä takia sinne syvyyteen mennään pommin lailla? Aivan sieltä haetaan kauhea energia, ikäänkuin "pomppu". Eli alkulasku rauhallisesti ja loppu pommilla.

Liittyy varmaan siihen, että rinnallavedon montusta lajisuorituksissa tullaan usein ylös juuri samalla tyylillä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Itsekkin videoin PALJON nostoja. Jullet tuntuu aina hyviltä, videoilta kun katsoo niin ajattelee että mitä helvetin paskaa minä tuossa teen. Kyykkyjen syvyyden monesti arvioi itse väärin jos ei ole videoinut.

Kamera on suuri apu kun hakee liikkeissä oikeita tyylejä suorittaa. Varsinkin jos on niin vittumainen että ei ole ketään kaveria sallila joka kertoisi mitä tehdä......

Mitä termiksen kyykkyyn tulee niin todella näyttävä ja vahva kyykky, syväkyykkynimeä minäkään en siitä käyttäisi vaan ihan normaali kyykky :)

Kyllähän kyykky nätti on, hallittu, kaveri hyvin kasassa ja syvältä + paljon rautaa, mitä moni ei koskaan nosta. Mutta ei POHJASTA :D

Painonnostajien liikkuvuus on omaa luokkaansa, se antaa mahdollisuuden noinkin koviin syvyyksiin kuin Mendes. Mutta minkä takia sinne syvyyteen mennään pommin lailla? Aivan sieltä haetaan kauhea energia, ikäänkuin "pomppu". Eli alkulasku rauhallisesti ja loppu pommilla.

Mie en kans tajua tuon Mendesin kyykkyjä, kun jätkä vetää vapaapudotuksena pohjaan. Onko siitä jotain hyötyä jonkin lajin kannalta vai vain koska jaksaa nostaa enemmän kuin pystyy?

Voisin kuvitella, että ilman asennon levennystä ei Terminaattori edes pääse alemmas. Noin kapealla ei varmaan edes pysty ns. istumaan jalkojen väliin.

Ihmetyttää minkä ihmeen takia täällä on aina 3 sivua diipadaapaa senjälkeen kun joku kyykkää yli 200. Mun mielestä on hienoa katsoa noita termiksen videoita, oli sitten nostolaji mikä tahansa. Aina tulee katsottua, että jeeeee uusia videoita mutta paskat kun täällä kritisoidaan jotain videota mikä on kuitenkin koko triidin kovimpia ja puhtaimpia nostoja mitä näkee.

Ei mulla muuta mutta albertto ja termis vois tukottaa videoilla enemmän tätä triidiä niin ei tuu pettymyksiä kun pelkkää tekstiä on :D

Mä kyykkäsin välillä kapeella jalka-asennolla, ei menny tän syvemmälle:

Onko tuo viteo otettu kämpiltäsi ja jos on niin asutko kerros- tai rivitalossa? Meinaan vaan, että aika miehekkäät örinät päästit ilmoille :D

Jos poliisi rupea tekemään esitutkintoja liian hiljaisesta ääntelystä treenin aikana niin selviäisit siitä, kuin koira veräjästä :D

:piis:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:offtopic:Hmm miksi otat painot telineestä väärinpäin? Eikö ole hankalaa peruutella takaisin, vai oliko kyse kuvausteknisistä syistä?

Sen takia kun peili on tossa naaman edessä ja katselin siitä etten heiluis sivusuunnassa.

Onko tuo viteo otettu kämpiltäsi ja jos on niin asutko kerros- tai rivitalossa? Meinaan vaan, että aika miehekkäät örinät päästit ilmoille :D

Jos poliisi rupea tekemään esitutkintoja liian hiljaisesta ääntelystä treenin aikana niin selviäisit siitä, kuin koira veräjästä :D

:piis:

Toi oli ihan julkiselta salilta, siellä sattui oleen aika hiljaista tohon aikaan.. ainakin ennenkun mä tulin sinne huutamaan.

[video=youtube_share;b8GRJWkXOQQ]http://youtu.be/b8GRJWkXOQQ[/video]
[video=youtube_share;fSe7m3DjVOc]http://youtu.be/fSe7m3DjVOc[/video]
Täytyy kyl varottaa, että nyt on sitten aivan kauheeta sohellusta nähtävillä. Toi prkln jalka ruvennu taas vaivaamaan, niin ei meinaa tulla kyykkäämisestä mitään.
Ekasta videosta kannattaa skipata ne 2 viimestä minuuttia. Noi olankohautukset meinaan näyttää videolla niin naurettavilta ettei oo tosikaan.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom