Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä verran tuommoinen Slingshotti systeemi keventää penkissä? Eli kun tuossa nyt 180kg sait niin minkä verran tulee silleen normaalisti? Niin ja mistä tuommosia saa hankittua? Ei ainakaan missään kaupoissa ole näkynyt eli onko ihan nettitilaus tavaraa?![]()
Mä koittaisin pyllistää lähemmäs lattiaa, jollon torso pysyy pystymmässä ja alaselän nikamille tulee vähemmän painoa päälle. Eli takakenoa jonkun verran, perse alas ja tanko raahataan ihan sääriä pitkin. Alaselkä on mielestäni ihan hyvin suorassa, ylempänä selässä meinaa tulla jopa hieman notkoa. Siihenkin kannattaa kiinnittää huomiota.Kertokaas neuvoa tekniikkaan. Alaselkä mennyt aikoinaan paskaksi ja piti alottaa maastaveto nollista. Onko alaselkä tarpeeksi suorana ?
Tässä nyt uudella tekniikalla penkkiä. Mulla on ollu aina se ongelma et raskaissa nostoissa leviää kyynärpäät sivulle, sit nousee perse penkistä et väkisin sais työnnettyä tangon ylös. Nyt päätin kaventaa otetta ja tuntu paljo paremmalta. Ainaki omasta mielestä pysy asento hyvin paketissa eikä perse noussu penkistä. Mitä mieltä arvon raati on asiasta?
http://www.youtube.com/watch?v=QMfPPiSsDYQ&feature=channel_video_title
Et uskaltannu sanoo varmistajalle täl kertaa "älä koske siihe saatana" kun sil oli gaspin paita? :D
Ihan asiallisen näköistä vetoa muuten mutta tosiaan niinkuin Herrnekkin jo sanoikin niin olkapäiden ei välttämättä tarvitsisi ohittaa tuota tankoa.
Tässä linkki hyvään oppaaseen vetoa varten http://www.youtube.com/watch?v=-_4OVTCV_yk
Tässä kuva missä näkee juurikin tuon linjan miten se menee.. merkkasin punaisella viivalla sen niin näkee selvemmin :D![]()
Saarijärvellä asun. Oletkos sinäkin täältäpäin vai miten tunnistit Aarresaaren?Aarresaaressa näytit treenailevan, eli ilmeisesti Saarijärvellä asustelet? Sillon ei tarvi Slingshottia alkaa netistä tilaamaan, Mannilasta löytyy voimailualan yrityksen varasto, josta kyseisen vempeleen helposti saat noudettua. Soittoa siis vain sinne.
Kiitosta.Meinas tulla ehrmanit ylös kun oli niin pitkä sarja! Ite oon puhki vitosen jälkeen, tosin ykkösiä vaan mielellään. Isot propsit myötäotteesta!![]()
Saarijärvellä asun. Oletkos sinäkin täältäpäin vai miten tunnistit Aarresaaren?Ja juu pitääpä joskus hommata tuo slingshotti Mannilasta. Kiitos vinkistä!
![]()
Pakko nyt nillittää, kun oon ennenkin ton opastusvideon nähny ja mua jo silloin häiritisi toi, että olkapäät on liian takana. IMO ruiqqulla paljon paremmassa kohtaa, kun miettii mistä se voima tarkalleenottaen välittyy tohon tankoon. ruiqqulla tangon liikeratakin on juuri siksi suorempi.
Ja mitä tohon selän asentoon tulee, niin hyvältä näyttää ruiqqu. Näin ilman röntgenkatselaseja katsottuna selkäranka näyttää pysyvän samassa asennossa hyvin koko noston ajan. :thumbs:
Pitäskö vaan reenata pienemmillä romuilla tota ristiotetta ja totutella siihen, vai onko tohon jotain kikkaa?
http://youtu.be/czMkv1byRIM
2*2*125 2*3*135 2*3*137,5 2*3*145 videot on aina toiset sarjat joka painosta.