Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
[video=youtube_share;b8GRJWkXOQQ]http://youtu.be/b8GRJWkXOQQ[/video]
[video=youtube_share;fSe7m3DjVOc]http://youtu.be/fSe7m3DjVOc[/video]
Täytyy kyl varottaa, että nyt on sitten aivan kauheeta sohellusta nähtävillä. Toi prkln jalka ruvennu taas vaivaamaan, niin ei meinaa tulla kyykkäämisestä mitään.
Ekasta videosta kannattaa skipata ne 2 viimestä minuuttia. Noi olankohautukset meinaan näyttää videolla niin naurettavilta ettei oo tosikaan.:D

Oliskos syytä keventää hieman treeniä? Tuo ei oikein ollut enää mielestäni kovaa treenaamista, vaan tosiaan jotakin sellaista mistä ei voi hyvää seurata kun liikkeet ei pysy kasassa ja rimpuillaan painot ylös väkisin, kaikella kunnioituksella :worship:

Täytyy kyl varottaa, että nyt on sitten aivan kauheeta sohellusta nähtävillä. Toi prkln jalka ruvennu taas vaivaamaan, niin ei meinaa tulla kyykkäämisestä mitään.

Kyykyt ovat mun mielestäni ihan hyviä, mutta dipissä mennään välillä alas sellaisella pommilla pohjaan, että jo katsominen sattuu olkapäihin :eek:.

Kyykyt näyttää tosiaan tekniikan puolesta oikein hyviltä, mutta dipit oli sellasta rymistelyä, että täällä paukku rintalasta ja olkapäät pelkästä kattomisesta. En myöskään täysin ymmärtänyt, että minkä takia teet olankohautuksia tolla tyylillä, jossa painot lasketaan joka toiston välissä alas. Mieluummin laittaisin vähän pienemmät painot, pitäisin tangon hyppysissä koko suorituksen ja kohauttaisin vähän ylemmäs ja rauhallsiemmin.

Ai ne dipitkö olikin karmeen näkösiä? :D
Aina mä oon niitä noin tehny eikä oo ikinä tullu mitään ongelmia olkapäihin tai rintalastan paukkumisen kanssa, menny sen verran alas, että tuntuu pieni venytys rintalihaksissa ja sitten ruvennu puskemaan ylös.

Kyykyissä tekniikka kai on ihan ok, mutta se mikä noista videoista ilmeisesti ei välity on kuinka karmeilta ne tuntu tehdä. Ei meinannu millään saada vasemmasta jalasta voimaa mukaan noihin nostoihin, niin 120:iä tuntuu tappelulta.

rantapantteri, normaalisti onkin tullu tehtyä putkeen kohautukset, mutta huomasin yks päivä, että toi nosto sai jalkaa paremman oloseks, mutta taas paljoo tota pienemmillä painoilla se ei auttanu, ja kerta kun ylös nostaa sen painon, niin sama se on sitten tehä kohautuskin sillä.

rantapantteri, normaalisti onkin tullu tehtyä putkeen kohautukset, mutta huomasin yks päivä, että toi nosto sai jalkaa paremman oloseks, mutta taas paljoo tota pienemmillä painoilla se ei auttanu, ja kerta kun ylös nostaa sen painon, niin sama se on sitten tehä kohautuskin sillä.

Itse en laskisi noita edes olankohautuksiksi. Ei tainnut olkapäät nousta senttiä korkeemmalle ja muuten aika hätäistä rytkytystä ;)

No jopas tulee kylmää vettä urakalla niskaan. Kyllä ne ainakin kaks senttiä nous, elä vähättele. :D Enemmän noista on ollu hyötyä, kun pienillä painoilla ja isommalla liikkeellä tehtynä.

No jopas tulee kylmää vettä urakalla niskaan. Kyllä ne ainakin kaks senttiä nous, elä vähättele. :D Enemmän noista on ollu hyötyä, kun pienillä painoilla ja isommalla liikkeellä tehtynä.

No ei noissa kyllä mitään kehumista ollut sen liikeradan suhteen. Hyvä kun tosiaan olkapäät nousi. Vähemmän rautaa, puhtaammat toistot ja pitemmät sarjat kehiin, näin mie ainakin tekisin.

Mikä näissä videoissa oli pointtina, tekniikka? Mun silmään kyykyt näytti hyvältä, lähemmäs maksimia mennessä tosin heikoin osa-alue vähän pettää jolloin loput tulee vähän selällä. Ei siinä mitään kunhan et joka treeniä vedä noin lyhyillä sarjoilla ja noin lähellä suorituskykyä, paikat menee pitemmän päälle kun jaloista loppuu yty.

on kyllä kauheen näköstä räpeltämistä noi kohautukset. Rauhassa ja nosta oikeasti niitä hartioita ylöspäin.

Hyvä kuitenki ku reenaat! :D

Tekijä, kyykyissä ja pystypunnerruksessa tekniikka, muut tuli kuvattua noin muuten vaan, kun nyt oli se kamera mukana. Eipä siitä nyt kauheeta haittaakaan ollu.

No ei noissa kyllä mitään kehumista ollut sen liikeradan suhteen. Hyvä kun tosiaan olkapäät nousi. Vähemmän rautaa, puhtaammat toistot ja pitemmät sarjat kehiin, näin mie ainakin tekisin.
En kai oo väittänytkään, että olis jotain kehumista? Totesinhan mä itekin, että skipatkaa ne, kun näyttää niin naurettavalta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Omat kommentit videon kuvauksessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En kai oo väittänytkään, että olis jotain kehumista? Totesinhan mä itekin, että skipatkaa ne, kun näyttää niin naurettavalta.

Kyseessä oli kielikuva... Naurettavuudesta en tiedä, ei nuo kuitenkaan miltään hullulta heilunnalta näyttäneet. Lähinnä näytti siltä, että tangossa on liikaa rautaa ja sitä ei kunnolla jakseta nostaa -> todella pieni liike ja toistot jäävät siihen pariin kappaleeseen joka sarjassa. Siksi mie sitä kommentoin. Kritiikkiähän sie kuitenkin varmaan halusit?

Juu, kyllä kritiikkiä saa antaa ihan vapaasti, en mä siitä hernettä nokkaan vedä. Tekstissä vaan ei aina välity se oikea merkitys toiselle, niin tulee näitä väärinkäsityksiä välillä. :)

Tänään paukahti 5 kiloa lisää tempausennätykseen. 1 kk:n aikana tullu 12,5 kiloa lisää rautaa maximiin.

100 kg tempaus + tempausvala loppuun
http://www.youtube.com/watch?v=6u8bl6KkjHs

Jostain syystä lukitus vähän kusi ja tasapaino heitteli, mutta sain haltuun.

102,5 kg tempaus
http://www.youtube.com/watch?v=-aVLHoGfByE

Ilmeisesti en yliojentanu selkää tarpeeksi ja tempaus jäi vähän eteen, joten kyykkyasento kusi.

Lopuks vielä maksiminostoon valmistautumista penkissä. 2-3 viikon päästä pitäs koittaa 160, saa nähä mitä siitä tulee...

150 kg penkki
http://www.youtube.com/watch?v=CQIuKd0cSBQ

Omat kommentit videon kuvauksessa.

Rauhallisemmin alas ja syvemmälle niin ei lähde kippaamaan eteenpäin niin helposti. Koita myös lähtä varovasti nojaamaan enemmän taakse. Muuten kyllä omaan painoon nähden ihan vakuuttavaa kyykkimistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Isot painot ton painoiselle kaverille, mutta termistö on vissiin sekaisin, eiks tässä oo aikamoinen kaari ?

Oon käsittänyt, että lahna penkissä pelkästään maataan penkillä ja punnerretaan :)
No onhan tuossa tuota kaarta kyllikseen. Laitoin tuon vain siitä syystä, että joku saattaisi mahdollisesti sanoa kaartani liian isoksi. Sillä tiedostan jo, että se on aikamoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom