Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä tarkoitat lonkan liikkuvuudella? Miten siihen voisi panostaa/kehittää sitä? Ihan venyttelyäkö tarkoitat vaiko jotain treeniliikkeitä? :)

are84 toki itsekkin uskon siihen että kaikki kyykyt ja vedot on nimenomaan parhaita kehittämään keskivartaloa vatsatreeni olisi hyvä lisä siihen :)

Mitä tarkoitat lonkan liikkuvuudella? Miten siihen voisi panostaa/kehittää sitä? Ihan venyttelyäkö tarkoitat vaiko jotain treeniliikkeitä? :)

Oon tosi huono neuvomaan, mutta siis ihan perus venyttelyä oon ite koittanu tehä säännöllisesti. Kaikista mahdollisista suunnista koittanu aina venytellä. Youtubesta oon löytäny paljo hyviä venytys videoita ym. Sit oon koittanu opetella ilman painoja kyykkäämään silleen et istuu jalkojen väliin selkä mahollisimman pystyssä. Tästäki löytyy paljo tekniikkavideoita ku selaa nettiä. Kannattaa kyllä lämmitellä paikat kunnolla ennen ku alkaa mitään venyttelemään.
Luulin joskus, ettei mulla olis mitään jumeja lonkan seudulla mut sitte ku ekan kerran oikeesti sain paikat auki niin kyykkääminen suju ihan erilailla ku ennen! Isoja jumeja oli myös pohkeissa ja se rajotti liikkuvuutta ku kyykkäs syvältä.

Yks mitä ehdottomasti kannattaa tehä on valakyykky vaikka ihan vaan harjanvarrella. Jos sitä pystyy tekemään ongelmitta hyvällä tekniikalla niin ei pahemmin pitäis mitään jumeja olla.

okei! kiitos paljon hyvistä vinkeistä ja neuvoista! :) täytyy ensikerralla testata tuota harjanvarrella kyykkäystä ja venyttelyä ja tehdä myös etukyykkyä ja vatsoja. Jospa se kyykky alkaisi sitten näiden avulla sujumaan! :puntti:

okei! kiitos paljon hyvistä vinkeistä ja neuvoista! :) täytyy ensikerralla testata tuota harjanvarrella kyykkäystä ja venyttelyä ja tehdä myös etukyykkyä ja vatsoja. Jospa se kyykky alkaisi sitten näiden avulla sujumaan! :puntti:

-Lonkankoukistajat ja takareidet venyviksi
- Ylös mennessä aktiivinen kropan ojennus, sarjan jättäminen siihen hyvään toistoon voi myös olla yksi konsti.
-Etukyykkyä, ja syvälle. Mieluusti faarao otteella niin ei varmasti tule ylös jos kroppa pettää.
-Jalat hieman ulospäin

Noilla on oma ongelma lähtenyt koraantumaan. Voiman puutettahan se on jos pienillä painoilla ei kaadu eteenpäin. Jos etukyykky on hyvä niin tuskin on tätä ongelmaakaan.

Todellista voimaa! Jalat ilmassa ja stopilla melkein 200kg... Voitit ilmeisesti pronssia :http://svry.fi/uploads/Kaikki tulokset.pdf

Enpä ole koskaan omia treenejäni kuvaillut mutta nyt kun tyhjänä oli sali niin ajattelin samalla testata omat maksimitulokset. Onhan niistä sitten hyvä joskus myöhemmin kun katsoo niin verrata että onko tapahtunut kehitystä jne :)

http://www.youtube.com/watch?v=biCgZTlu1NU

Sanokaapa te jotka enemmän treenailette ja asioista paremmin tiedätte että miten/mitä kannattaisi treenata nyt enemmän kun tuntuu että tuo kyykky hyytyy aina tuohon että selkä taipuu eteenpäin.. tuossakin oli siinä ja siinä jaksaako selkä nousta enää suoraksi. Eli pitäisikö vaan maastavetoa tehdä lisää vai mitä liikkeitä suosittelette että saisi kyykätessä pysymään kropan suorana?
Kato perkele aarresaaressa kuvattua.

juu pronssia tuli ja oma ennätys nousi vähän, olis pitäny pistää 192 tohon toiseen kun noin hyvin tuli mutta oli pakko varmistella mitallia. vähän jäi hampaankoloon.... noo enskerralla sitten.

Näytti mun silmään vähän, että maastaveto meni enemmän SJMV:ksi? Mutta hyvin nousi rauta siitä huolimatta. Mutta sen sanon, että melko urheilua lähtiä maksimeja kokeilemaan, kun on yksin salilla. :wtf:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Turvallisuus tietysti ennen kaikkea. Mä olen aina n.11 vuotta reenannu yksin ja varmistajia ei ole ollu saatavilla. Kyllähän maalaisjärjellä pärjää yksin treenatessa. 170kg muistaakseni suurin rauta mikä on jääny rinnalle ja se ei enää tule rullaamalla. Valmistin duunissa säädettävät pukit kyykyn ja penkin varmistukseen ja hyvin vörkkivät.
Se vaikuttaa jo paljon millanen olo on tulevaa nostoa ajatellen. Onko kauhea rage päällä vai hirvea raudan pelko.
Jälkimmäisen vallitessa ei kauheasti kannata kokeilla

Tän ppäivän jalkatreenistä klippiä. Kyykyssä otin sarjapainoista heti kunnolla rautaa pois, että sais ton tekniikan joskus kuntoon. Tänään 105kg oli siinä rajoilla, että pysyykö tekniikka vai kaatuuko enemmän selän varaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näytti mun silmään vähän, että maastaveto meni enemmän SJMV:ksi? Mutta hyvin nousi rauta siitä huolimatta. Mutta sen sanon, että melko urheilua lähtiä maksimeja kokeilemaan, kun on yksin salilla. :wtf:

No penkissä en ole vielä koskaan onneksi jäänyt alle. Siis yli 100kg:n painoissa.. Kun lisään sen verran pikkuhiljaa painoja että tiedän mitä jaksan nostaa.. olisin kokeillut 130kg:tä jos olisi ollut varmistaja paikalla. Maastavedossahan ei varmistajia tarvikkaan mutta tuo kyykky on kyllä kieltämättä paha kun meinasin jäädä alle.. :D siinä en tästä lähtien kyllä yksin enää mene maksimeja kokeilemaan.

Niin ja penkissä on lukot mutta ei ne ole kireällä ollenkaan eli jos jäisin alle niin voisin tipauttaa ne tarvittaessa kallistamalla pois. Mitä tuo SJMV muuten tarkoittaa?

edit: Googletin jo eli suorinjaloin maastavetoa tarkoittanee? Juu, aika vähän näyttää muuten olevan polvet koukussa.. :wtf: En tiedä sitten oliko vaan jalat jumissa vai mistä johtuu.. yleensä kyllä ainakin olen nostavinani enemmän myös jaloilla.. siis kun sarjoja teen

Sen neljä kertaa viikkoa tulee käytyä.

Aijaa, oletkos joku tuttu? Tai ollaanko oltu samoihin aikoihin salilla? Tuollahan tulee paljon näitä puolituttuja mitä moikkaa ja juttelee vaikkei edes varsinaisesti tunne.

Aijaa, oletkos joku tuttu? Tai ollaanko oltu samoihin aikoihin salilla? Tuollahan tulee paljon näitä puolituttuja mitä moikkaa ja juttelee vaikkei edes varsinaisesti tunne.

En yhtäkkiä osannut sanoa tosta videolta näytitkö tutulta. Sano sinä kun laittelen tässä pari videota omista treeneistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom