Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
jos toi ei näytä kyykyltä, haluun nähä miten oikee sä kyykkäät:wtf:

Yli puoleenväliin.

Mikä vika? Ootko sä taas joku näitä pakkiksen neroja..?

Kovin korkeita. Ootko sä näitä pakkiksen niiailijoita?

No kyllähä tossa pari toistoa jäi vajaaksi mutta semmosta sattuu salilla. Ihme vineä taas.

Jaa näitä ei voi kommentoida irehellisesti ilman, että on vineä. Kummaa ruikutusta.

Lisättäköön nyt vielä, että niinku sanoin niin romua on. Ihmettelen vain mikä siinä on kun tulee videota missä on rätit, trikoot sun muut niskassa ni sen aina tietää mitä on luvassa. Ihan mielelläni kattelisin kun tommosillakin painolla pyörittäis kunnon syvyyksissä.

...mielelläni kattelisin kun tommosillakin painolla pyörittäis kunnon syvyyksissä.

Itse en mikään kyykkyspesialisti ole, mutta kyllä mulla on jääny ainakin sellanen kuva, että on olemassa kyykkyjä ja SYVÄkyykkyjä. Ja tietääkseni ihan kyykkyä tuossa videossa tapahtui. Jos sen olisi syvemmällä pitäny käydä nii kai sitten videon otsikossakin pitäisi lukea "Mäkinen syväkyykkää"? En näe aihetta käydä syvemmällä (okei joku toisto jäi vajaaksi maybe), koska liikkeenä tehdään kyykkyä. Korjatkaa, jos olen väärässä?

Itse en mikään kyykkyspesialisti ole, mutta kyllä mulla on jääny ainakin sellanen kuva, että on olemassa kyykkyjä ja SYVÄkyykkyjä. Ja tietääkseni ihan kyykkyä tuossa videossa tapahtui. Jos sen olisi syvemmällä pitäny käydä nii kai sitten videon otsikossakin pitäisi lukea "Mäkinen syväkyykkää"? En näe aihetta käydä syvemmällä (okei joku toisto jäi vajaaksi maybe), koska liikkeenä tehdään kyykkyä. Korjatkaa, jos olen väärässä?
Ehkä kuitenkin näistä käytetyimmät ovat kyykky,puolikyykky ja neljännesosakyykky. Kyykyllä tarkoitetaan kyykkyä jossa mennään niin alas kuin voi, puolikyykyllä jotain mikä jää sinne väliin. Neljännesosakyykkäys on sellanen onneton niiaus jota ei hirveän moni edes laske kyykkyliikkeeksi.

Mitä tulee itse videon nimeämiseen ja tarpeeseen kyykätä syvälle niin jos Herra Mäkinen harjoittelee vn kisoja varten niin pohjassahan ei ole pakko käydä, silti noi kyykyt kyllä olivat vajaita.

^Samaa mieltä. Ei ole mitään syväkyykkyä. On vajaita kyykkyjä ja kyykky.

Syvimmät pahoittelut myös jos loukkasin jotakuta ollessani eri mieltä tuosta onko tuo kyykky vai jotakin muuta. Itse tosiaan miellän kyykyn paljolti syvemmäksi.
Tuossakin videon nostaja olisi varmasti päässyt syvyyteen kahdessa ekassa sarjassa ainakin. Ihmettelimpä siis vain miksi nuo niin korkeiksi jätetään kun voimaa selkeästi kuitenkin löytyy.

^ Selvä. Itse olen aina ajatellut, että on olemassa syväkyykky (perse on niin alhaalla että housut repee berberistä), kyykky (väh. 90 asteen kulma ellei syvempikin) ja puolikyykky (joka sijoittuu seisomisen ja kyykyn välimaastoon). Mutta kuten totesin, en ole mikään kyykkyspesialisti vaan aika keltanokka salin suhteen, joten tulipahan tämäkin asia nyt sitten korjattua! :)

^Tuo on juu melko yleinen käsitys kyykyistä.

Olen jo kauan hämmästellyt kun syvyyttä karsitaan sen takia, että saataisin enemmän rautaa tankoon. Sitten tulee selityksiä kuin ei liikkuvuus riitä jne. Eikä tehdä mitään liikkuvuuden parantamiseksi vaan nostetaan kyykyn korkeutta ja lyödään lisää romua tankoon. Jos taas kisoihin reenataan niin luulisi, että treeneissäkin kannattaisi junttaa edes sinne vn-syvyyteen.

Ehkä noissa on sit idea treenailla jotain loppuojennusta tm. heikkoa kohtaan, mutta olisihan se silloin hyvä mainita. Salinostot tietenkin on mitä on ja eri ihmisille toimii eri asiat. Itsellänikin stoppi penkin ja kosketuksen ero on n.5kg vaikka aika vauhdilla välillä sajoja otankin. En kuitenkaan väitä niitä miksikään kisapenkeiksi jos niistä videon otan.

Pitänee jatkossa vältellä noin kärkkäitä kommentteja ettei synny mitään hulabaloota :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pitänee jatkossa vältellä noin kärkkäitä kommentteja ettei synny mitään hulabaloota :D

Mutta juuri "kärkkäät" kommentit aiheuttavat keskustelua, väittelyä ja mielipiteiden jakamista, mikä mielestäni on hyvin tervettä. Ja saattaa myös olla, että joku oppii jotain uutta!

Viimesin penkkitreeni. Voima on kadonnu johonki kauas pois.. 120kg joka ennen oli sarjapaino, oli nyt päivän maksimi ja 105kg paino luvattoman paljo! Oon ajatellu kaventaa otetta niin et olis pikkusormet merkeissä tai vähä vielä kapeemmalla. Sais ehkä paremmin pidettyä noston kasassa, nyt kyynärpäät karkaa väkisin sivulle...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimesin penkkitreeni. Voima on kadonnu johonki kauas pois.. 120kg joka ennen oli sarjapaino, oli nyt päivän maksimi ja 105kg paino luvattoman paljo! Oon ajatellu kaventaa otetta niin et olis pikkusormet merkeissä tai vähä vielä kapeemmalla. Sais ehkä paremmin pidettyä noston kasassa, nyt kyynärpäät karkaa väkisin sivulle...
Itellä käyny aivan samalla tavalla ja samoissa painoissa liikun. Noin vuosi sitten nousi kevyt ykkönen 140 ja 4*4 120kg kilolla 90kilosena ja sitten kun pudotin painoa 6-7 kiloa niin maximi putos 20kg. Olen huomannut että kun tekee kovan penkin (2*6), niin vinopenkissä ja eristävässä liikkeessä rinnalle pitää ottaa huomattavasti kevyemmin. Esim 3*10, niin että viimesessäkin sarjassa on 1-2 toistoa aina varaa. Apuliikepäivänäkin kapeassapenkissä teen myös 2*6 tai 3*5 ja aina pitää jäädä varaa. Tolleen penkki on taas lähtenyt pieneen nousuun vaikkei oma elopaino olekkaan noussut. Tsemppiä treeneihin!

Muistan ne ajat kun piti penkkailla tollasilla vitun rupisilla natisevilla paskapenkeillä - penkkitulos nousi 20 kg kun ekan kerran pääs vääntää Mayors'in Kraftwerkin penkkiin! Noihan perkele tyyliin on parkettilattialla jossain Espoon Olariumissa ilman pulttauksia ja keikkaa ku iskee 160 kiloa kovaa haarukoihin. Never again!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muistan ne ajat kun piti penkkailla tollasilla vitun rupisilla natisevilla paskapenkeillä - penkkitulos nousi 20 kg kun ekan kerran pääs vääntää Mayors'in Kraftwerkin penkkiin! Noihan perkele tyyliin on parkettilattialla jossain Espoon Olariumissa ilman pulttauksia ja keikkaa ku iskee 160 kiloa kovaa haarukoihin. Never again!

On meillä salilla muitaki penkkejä ku tämä, mutta ei tuo huono penkki ole. Natina korostuu videolla pahasti. Tuo ite teline ei kyllä tosin oo kovin jämäkkä, mutta muuten ei tuo penkki millään tavoin anna periks mistään kohtaa. Tossa penkissä oon oman ennätykseni nostanu 11kk sitte 1x145kg ja omapaino siinä ~102-103kg. Salipenkkinä pompulla ja perse ilmassa tuli alle 90 kilosena vielä 1x140kg, mutta sen jälkeen on tulokset pudonnu pahasti. Mutta täältä noustaan vielä! Pitää koittaa seuraavasta reenistä ottaa kans video jos kulkee paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom