Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos toi ei näytä kyykyltä, haluun nähä miten oikee sä kyykkäät:wtf:
Mikä vika? Ootko sä taas joku näitä pakkiksen neroja..?
No kyllähä tossa pari toistoa jäi vajaaksi mutta semmosta sattuu salilla. Ihme vineä taas.
...mielelläni kattelisin kun tommosillakin painolla pyörittäis kunnon syvyyksissä.
Ehkä kuitenkin näistä käytetyimmät ovat kyykky,puolikyykky ja neljännesosakyykky. Kyykyllä tarkoitetaan kyykkyä jossa mennään niin alas kuin voi, puolikyykyllä jotain mikä jää sinne väliin. Neljännesosakyykkäys on sellanen onneton niiaus jota ei hirveän moni edes laske kyykkyliikkeeksi.Itse en mikään kyykkyspesialisti ole, mutta kyllä mulla on jääny ainakin sellanen kuva, että on olemassa kyykkyjä ja SYVÄkyykkyjä. Ja tietääkseni ihan kyykkyä tuossa videossa tapahtui. Jos sen olisi syvemmällä pitäny käydä nii kai sitten videon otsikossakin pitäisi lukea "Mäkinen syväkyykkää"? En näe aihetta käydä syvemmällä (okei joku toisto jäi vajaaksi maybe), koska liikkeenä tehdään kyykkyä. Korjatkaa, jos olen väärässä?
Pitänee jatkossa vältellä noin kärkkäitä kommentteja ettei synny mitään hulabaloota :D
Korkeita kun kerrostalot. Kannattaa heti opetella oikeat kyykkysyvyydet, mutta jos propuolella kilpailee, niin siellä tulee valkoista noista syvyyksistä.Mikä vika? Ootko sä taas joku näitä pakkiksen neroja..?
Hyvän näköistä kyykkäämistä.
Itellä käyny aivan samalla tavalla ja samoissa painoissa liikun. Noin vuosi sitten nousi kevyt ykkönen 140 ja 4*4 120kg kilolla 90kilosena ja sitten kun pudotin painoa 6-7 kiloa niin maximi putos 20kg. Olen huomannut että kun tekee kovan penkin (2*6), niin vinopenkissä ja eristävässä liikkeessä rinnalle pitää ottaa huomattavasti kevyemmin. Esim 3*10, niin että viimesessäkin sarjassa on 1-2 toistoa aina varaa. Apuliikepäivänäkin kapeassapenkissä teen myös 2*6 tai 3*5 ja aina pitää jäädä varaa. Tolleen penkki on taas lähtenyt pieneen nousuun vaikkei oma elopaino olekkaan noussut. Tsemppiä treeneihin!Viimesin penkkitreeni. Voima on kadonnu johonki kauas pois.. 120kg joka ennen oli sarjapaino, oli nyt päivän maksimi ja 105kg paino luvattoman paljo! Oon ajatellu kaventaa otetta niin et olis pikkusormet merkeissä tai vähä vielä kapeemmalla. Sais ehkä paremmin pidettyä noston kasassa, nyt kyynärpäät karkaa väkisin sivulle...
Muistan ne ajat kun piti penkkailla tollasilla vitun rupisilla natisevilla paskapenkeillä - penkkitulos nousi 20 kg kun ekan kerran pääs vääntää Mayors'in Kraftwerkin penkkiin! Noihan perkele tyyliin on parkettilattialla jossain Espoon Olariumissa ilman pulttauksia ja keikkaa ku iskee 160 kiloa kovaa haarukoihin. Never again!