Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minun mielestä alaselkä pitää olla suorassa, yläselkä rentona, että saa roikutettua olkapäitä. Huonoa tossa on tuo rykäsy alussa, joka tahtoo tulla aina puvulla vedettäessä. Raakana oon päässy siitä eroon.

Höntti, eipä juuri ees tunnu, että olis vetäny. Toi video oli torstailta.

Painojen puolesta arvostan suoritusta ja se on kova, mutta sokea kyllä pitää olla jos pitää tuota tekniikkaa täysin tyylipuhtaana ja turvallisena.

Samaa mieltä että hyvät voimat, mutta onhan tuo tekniikka epäterveellinen. Selkä pyöristyy niin alhaalta ja about niin paljon kuin pystyy.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minun mielestä alaselkä pitää olla suorassa, yläselkä rentona, että saa roikutettua olkapäitä. Huonoa tossa on tuo rykäsy alussa, joka tahtoo tulla aina puvulla vedettäessä. Raakana oon päässy siitä eroon.

Mulla on kans tollanen tekniikka, mutta yläselän pyöreys korostuu vielä enemmän johtuen kyfoosista. Ja oma mielipide on se ettei niitä isoja romuja ihan tikkusuoralla selällä tulla ikinä nostamaan!

Tossa mun maksimiveto viime keväältä http://www.youtube.com/watch?v=byWKY8VQ430&feature=channel_video_title

Ei pysynyt, vaan ojentui suoraksi vasta vedon loppuvaiheessa.

Painojen puolesta arvostan suoritusta ja se on kova, mutta sokea kyllä pitää olla jos pitää tuota tekniikkaa täysin tyylipuhtaana ja turvallisena.
En tiedä millä laseilla katsot että näet alaselän pyöristyvän, kyllä ne vedot näyttävät aivan erillaisilta...

Nyt sää teet jotain väärin ku on maksiminosto kyseessä ja selkä ei pyöristy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja oma mielipide on se ettei niitä isoja romuja ihan tikkusuoralla selällä tulla ikinä nostamaan!

Tossa mun maksimiveto viime keväältä http://www.youtube.com/watch?v=byWKY8VQ430&feature=channel_video_title

Eikö se ole niin, että on kaksi erilaista suoritusta, maksimi ja tekninen maksimi. Mielestäni järkevin tapa on aina pysyä vain teknisessä maksimissa, mikäli haluaa minimoida loukkaantumisriskin. Pelkässä maksimissa voidaan taas mitata sitäkin paljon nikamat ja välilevyt kestää.

Eikö se ole niin, että on kaksi erilaista suoritusta, maksimi ja tekninen maksimi. Mielestäni järkevin tapa on aina pysyä vain teknisessä maksimissa, mikäli haluaa minimoida loukkaantumisriskin. Pelkässä maksimissa voidaan taas mitata sitäkin paljon nikamat ja välilevyt kestää.

Totta, mutta kisoissa sillä teknisellä maksimilla ei välttämättä pärjää. Treeneissä eri juttu sit... Mutta edelleen oon sitä mieltä, että yläselkä saa pyöristyä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom