Selkä niin pahasti mutkalla kun voi vaan olla?
alaselkähän pysyi hyvin paketissa. Tuossa vedossahan ei ollu muuta huonoa kun nuo huijauspöksyt jalassa
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkä niin pahasti mutkalla kun voi vaan olla?
Tuollai ne kaikki kovat tuloksetkin tehdään
Ei pysynyt, vaan ojentui suoraksi vasta vedon loppuvaiheessa.alaselkähän pysyi hyvin paketissa.
Painojen puolesta arvostan suoritusta ja se on kova, mutta sokea kyllä pitää olla jos pitää tuota tekniikkaa täysin tyylipuhtaana ja turvallisena.
Minun mielestä alaselkä pitää olla suorassa, yläselkä rentona, että saa roikutettua olkapäitä. Huonoa tossa on tuo rykäsy alussa, joka tahtoo tulla aina puvulla vedettäessä. Raakana oon päässy siitä eroon.
En tiedä millä laseilla katsot että näet alaselän pyöristyvän, kyllä ne vedot näyttävät aivan erillaisilta...Ei pysynyt, vaan ojentui suoraksi vasta vedon loppuvaiheessa.
Painojen puolesta arvostan suoritusta ja se on kova, mutta sokea kyllä pitää olla jos pitää tuota tekniikkaa täysin tyylipuhtaana ja turvallisena.
Ja oma mielipide on se ettei niitä isoja romuja ihan tikkusuoralla selällä tulla ikinä nostamaan!
Tossa mun maksimiveto viime keväältä http://www.youtube.com/watch?v=byWKY8VQ430&feature=channel_video_title
Eikö se ole niin, että on kaksi erilaista suoritusta, maksimi ja tekninen maksimi. Mielestäni järkevin tapa on aina pysyä vain teknisessä maksimissa, mikäli haluaa minimoida loukkaantumisriskin. Pelkässä maksimissa voidaan taas mitata sitäkin paljon nikamat ja välilevyt kestää.