Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aika peruskaari?

Se on vaan polviltaan tehtynä jo liian kevyt liike, niin pitää yrittää seisaaltaan välillä :D

Ymmärrän. Itse ratkaisin tuon ongelman siten, että laitoin levypainoja - viidestä kahteenkymmeneen kiloon - selälle liikkeen ajaksi... painoliivejä kun en ole niiltä saleilta löytänyt, joilla olen käynyt. Ehkäpä noita painoliivejä saa tilattuja jostain, en tiedä. Lisäksi, hyvä puoli tuossa painokiekon käytössä on se, että liikkeen täytyy olla kontrolloitu - muutenhan kiekko lähtee kävelemään.

Katoin Nyyssölän ja kumppaneiden videon tuosta liikkeestä, ja oikeastaan yllätyin, etteivät he maininneet mitään liikkeen "jättämisestä" alas jännitykseen - eli "lankutetaan" hetki kroppa senttejä parketista, jotta liike tuntuisi todella.

Miulla merkittävin ongelma tuossa liikkeesä suorilla jaloilla on se, että loppuvaiheessa liikerataa kontrolli "vaan pettää"... eli jokin heikko siellä on, jota tässä koetellaan vahvistella :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Seuraavalla videolla en esiinny itse, vaan kyseessä on intissä tällä hetkellä oleva kaverini. Intin takia treeni ollut melko epäsäännöllistä ja viimeisimmistä varustetesteistä saati kisoista on jo kerennyt hieman aikaa kulua. Pitkästä aikaa kuitenkin kyykkyä kokeiltiin varusteilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Seuraavalla videolla en esiinny itse, vaan kyseessä on intissä tällä hetkellä oleva kaverini. Intin takia treeni ollut melko epäsäännöllistä ja viimeisimmistä varustetesteistä saati kisoista on jo kerennyt hieman aikaa kulua. Pitkästä aikaa kuitenkin kyykkyä kokeiltiin varusteilla.

Romuahan tuossa on, mutta ei tuo imo kyykyltä näytä.

No kyllähä tossa pari toistoa jäi vajaaksi mutta semmosta sattuu salilla. Ihme vineä taas.

12 päivää vanhaa kyykkymateriaalia :D Katon jos tiistaina ottais 15*100kg videolle...

Huomiona vielä, että kyseisenä päivänä oli ollut 2 tuntia salibandya aamulla ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom