Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
itse nostin tänään tuplana oman painon ylös.. mistä olin aika hämmentynyt vähän..

http://www.youtube.com/watch?v=mroQY8kRkCo

tuo huuto oli kyl aika läppä mut tuli iha maksimi nosto ja alko pääs heittää jo vähä.. painoa mulla siis nyt n. 70kg tai vähä alle...
mitäs ootte mieltä tosta ?

huumor en ole kokeillu vielä muissa liikkeissä... ja painonnostoa en ole ajatellut alkaa harrastaa.. katsotaan mihin pääsee keihäänheittossa nyt

sä oot sittenki trolli. :jahas:

Hah, joo minäkin olen saanut monta kertaa negatiivista palautetta liian kovasta kolistelusta tai huutamisesta.. :)

Siis pakkiksella, en ikinä salilla.

ilkka voi alkaa käyttämään sitä Thompzonin fraasia "my deadlift is over 300kg... your argument about my technique is invalid" :D Sovellat siihen vaikka yhteistulosta :rolleyes:

Suolletaan nyt näitä videoita kun on tullut kuvattua.

Kyykky 10x165kg
Vyö oli liian kireällä yms yms niin kaatui vähän julleksi kyykyt. Muutama jää liian korkeaksikkin mutta ennätys sarjaksi sen silti lasken.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kyykky 10x165kg
Vyö oli liian kireällä yms yms niin kaatui vähän julleksi kyykyt. Muutama jää liian korkeaksikkin mutta ennätys sarjaksi sen silti lasken.

Olipa kyllä asiallisen näkönen sarja! :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Kyykky 10x165kg

Taustalla oli hiljaista kunnioitusta, vakavia ilmeitä ja ihmetystä! :)

Mutta vielä mun on pakko vähän narista Ilkka sulle, että niin monessa liikkeessä, penkki ja kyykky (en muista mavea), sulla karkaa vähän tekniikan kustannuksella noi painot liian ylös ;) Tässäkin vähän alaselälle näyttäisi kaatuvan ja penkissä vieläkin ne hemmetin olkavarret aukeaa joka positiivisessa vaiheessa.

Sun pitäs oikeesti saada noi perusongelmat korjattua, muuten niin vahva ja selkeesti helvetin lahjakas nostaja kyseessä! Voin kyllä olla ihan väärässäkin, eli ei niistä mitään haittaa ole, mutta silti...you gotta say something. :)

<3

Taustalla oli hiljaista kunnioitusta, vakavia ilmeitä ja ihmetystä! :)

Mutta vielä mun on pakko vähän narista Ilkka sulle, että niin monessa liikkeessä, penkki ja kyykky (en muista mavea), sulla karkaa vähän tekniikan kustannuksella noi painot liian ylös ;) Tässäkin vähän alaselälle näyttäisi kaatuvan ...

<3

En nyt ole mikään kyykkyasiantuntija, mutta eikös kyykyn voi periaatteessa tehdä kahdella tavalla: kyykkää taakse (sääri pysyy lähes pystysuorassa ja polvet ei karkaa varpaiden etupuolelle, liike tulee enemmän alaselkään) tai niin että antaa polvien mennä varpaiden etupuolelle (selkä pystymmässä, säärilinja osoittaa selkeästi viistoon liikkeen pohjalla, tietääkseni enemmän rasitusta polvinivelille). Sanokaa, jos olen ymmärtänyt jotain väärin :)

En nyt ole mikään kyykkyasiantuntija, mutta eikös kyykyn voi periaatteessa tehdä kahdella tavalla: kyykkää taakse (sääri pysyy lähes pystysuorassa ja polvet ei karkaa varpaiden etupuolelle, liike tulee enemmän alaselkään) tai niin että antaa polvien mennä varpaiden etupuolelle (selkä pystymmässä, säärilinja osoittaa selkeästi viistoon liikkeen pohjalla, tietääkseni enemmän rasitusta polvinivelille). Sanokaa, jos olen ymmärtänyt jotain väärin :)

Joo noihan ne tyylit ovat, mutta Termikset viestissä varmaan tarkoitettiin sitä, että noi kyykyt kaatuu nostovaiheessa jullen (hyväähuomenta liike)kaltaisiksi. Eka lähtee perse nousemaan ja vasta sitten yläkroppa. Hyvä sarja ilkalla kuitenkin!

)

Mutta vielä mun on pakko vähän narista Ilkka sulle, että niin monessa liikkeessä, penkki ja kyykky (en muista mavea), sulla karkaa vähän tekniikan kustannuksella noi painot liian ylös ;) Tässäkin vähän alaselälle näyttäisi kaatuvan ja penkissä vieläkin ne hemmetin olkavarret aukeaa joka positiivisessa vaiheessa.

<3
Joka liikkeessähän tekniikka pettää kun rautaa laitetaan riittämiiin. Kyykky yleensä pysyy todella hyvin kasassa, en tiedä miksi nyt petti keskikroppa, oli vähän väsynyt vedosta ja tuo vyö oli vaan liian kireälllä?
Penkissä kyllä tiedostan ongelman, liian heikot ojentajat ja ojentajia ei kestä treenata kipeilevien kyynärpäiden takia.

Eikö se muutenkin menen niin että ne huijaa tekniikalla kellä ei ole voimaa?? Sitten se yksi selitys vielä kun natikkana treenaa niin tosissaan nuita nivel vikoja/kolotuksia on vähän enempi ja vähempi kun ei ole kunnon voiteluaineita suojaamassa.

edit. ettei ihan offtopiciksi mene niin viime penkkitreeniä myös näytille kun taas pystyy penkkaamaan.

T

Eikö se muutenkin menen niin että ne huijaa tekniikalla kellä ei ole voimaa?? Sitten se yksi selitys vielä kun natikkana treenaa niin tosissaan nuita nivel vikoja/kolotuksia on vähän enempi ja vähempi kun ei ole kunnon voiteluaineita suojaamassa.
7]

T

Kyllä sä vahva oot ja mäki cheattaan koko ajan, ihan alusta lähtien. Mutta mun pointti ehkä oli, että sun pitäs vielä enemmän tietosesti korjata noita juttuja, ehkä tosiaan tuo kyykky oli vain päivästä kiinni, mutta penkistä vieläkin oon sitä mieltä, että tuut jäämään "kevyisiin" painoihin vielä sen käsien aukeamisen takia.

Offtopiccina, kai syöt glucosaminea ja msm -jauheita? Nimittäin mulla on auttanut niveliin tuo kombo todistettavasti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom