Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ilkka en tajuu mitä esität? haluutko olla koko ajan jotenki esillä ku laittelet mailman turhimpia ripuli videoita tänne?
Jos on toisten videoita turhimmiksi ripulivideoiksi on varaa kutsua niin toivon, että herra aavikolla on munaa laittaa sitten omaa tuotantoa esille :david:

ilkka en tajuu mitä esität? haluutko olla koko ajan jotenki esillä ku laittelet mailman turhimpia ripuli videoita tänne?

Kyllä, tämä video oli ihan turha ripuli, miksihän sen tänne laitoin ;)

Aikaisempia videoita en kyllä pidä ripuleina, ne ovat lähes poikkeuksetta kuitenkin omia ennätyssarjoja tai maksimeita joihin on kova työ tehty.

mietippä sitä, aavikko hyvä.

Syytän kelloa, mutta aavikon hauska posti sai minut kyllä nauramaan. :D

Oikeasti kyllä ripulimaisen hyvä video ilkka 83:lta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Tossa nyt tuosta punnerrusreenistä se oikea työsarja. Toi eka video oli lämmittelyistä.

Ei olla ihan entisissä punnerrusvoimissa mutta ei enään kauhean kaukana, hyvää tahtia kunto kohenee.

Edit. Punttinipalla tosi hyvännäköistä penkkailua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hyvinhä se alkaa liikkua ilkalla, näytti vaan ehkä aavistuksen holtittomilta nuo alaslaskut :D ihan näin rakentavana palautteena

Kuinka moni nostaa suorille käsille tuplana oman painon?

itse nostin tänään tuplana oman painon ylös.. mistä olin aika hämmentynyt vähän..

http://www.youtube.com/watch?v=mroQY8kRkCo

tuo huuto oli kyl aika läppä mut tuli iha maksimi nosto ja alko pääs heittää jo vähä.. painoa mulla siis nyt n. 70kg tai vähä alle...

mitäs ootte mieltä tosta ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom