Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aluksi luulin, että tää on taas joku lihasperuna, mutta jumalauta..

Siinä kyllä lienee itselleni tavoitetta. Pitäisi saada 200kg suorille käsille

Kova suoritus kyllä! Ootko painonnostoa ajatellu alkaa treenaamaan! Olis kyllä varmaan ihan kivat työntöraudat tiedossa :)

Itte lähdin joku aika sitten niskan takaa tekemään raakatyöntöö ja päädyin failaamaan ihan kaiken, jolloin siitä muodostui "ballistinen harjoitus" :D

Omapaino tuolloin ~90kg.. eli itsellä pitäis onnistuneessa työnnössä olla 180kg rautaa :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
175kg kyykky työsarjojen päälle, aamupaino 105kg

Kuuluuko tuo kyykkimistä edeltävä rutina sun polvista? Vai joku hampaiden narskuttelija siellä. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itse nostin tänään tuplana oman painon ylös.. mistä olin aika hämmentynyt vähän..

http://www.youtube.com/watch?v=mroQY8kRkCo

tuo huuto oli kyl aika läppä mut tuli iha maksimi nosto ja alko pääs heittää jo vähä.. painoa mulla siis nyt n. 70kg tai vähä alle...

mitäs ootte mieltä tosta ?

olipas eniten mitävittua-suoritus pitkään aikaan!! :eek: :worship:

olisi ihan mielenkiintoista kuulla sarjapainoja muistakin liikkeistä, niin hämmentävä suoritus kaverilta joka ei oletettavasti kuitenkaan painonnostaja ole.

itse nostin tänään tuplana oman painon ylös.. mistä olin aika hämmentynyt vähän..

tuo huuto oli kyl aika läppä mut tuli iha maksimi nosto ja alko pääs heittää jo vähä.. painoa mulla siis nyt n. 70kg tai vähä alle...

Kova nosto, jotenkin vain epätodellisen näköinen, en oikein osaa sanoa miksi. Kävelykin tanko harteilla näyttää kuin painoa ei olis juuri mitään, vai onko tuossa esitysnopeudessa jotakin häikkää?

Kova nosto, jotenkin vain epätodellisen näköinen, en oikein osaa sanoa miksi. Kävelykin tanko harteilla näyttää kuin painoa ei olis juuri mitään, vai onko tuossa esitysnopeudessa jotakin häikkää?
Ainakin painot on oikein mikäli eleikon värit eivät ole vuosien aikana muuttuneet. Siniset levyt on 20kg ja vihreet 10kg, molemmilla puolilla 2 sinistä ja 2 vihreetä.

Rajut on voimat!

Repesin vähän tossa lopussa kun painot läsähti lattialle, turhautuminen oli käsin kosketeltavaa :D

Pikkaisen pisti ahistamaan. 100kg oli tavoite ja kun 99kg ei totellut ylös asti niin kyllä se käy jo päänuppiin negatiivisena pistona. No, onneksi on vielä aikaa ennen Grip Classic karsintaa ja irtosihan toi 2011 Suomenmestaruus 93kg nostolla. :wtf:

huumor en ole kokeillu vielä muissa liikkeissä... ja painonnostoa en ole ajatellut alkaa harrastaa.. katsotaan mihin pääsee keihäänheittossa nyt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom