Meinaatko putkeen tekemisellä sitä että en pysäyttäis tankoa alhaalla? Ennen tein just niin mutta tuntu että sillon oli irrotus helvetin tahmeeta, ei isommat painot meinannu liikkua mihinkää. Nyt oon viimeset puoli vuotta tehny kuolettamalla nii tuntuu toimivan paljon paremmin. Takareisiin ja perseeseen varsinki tullu voimaa hyvin lisää.
Voimaa ku oon hakenu nii oon yleensä tehny kolmosia tai nelosia, alle kolmosia oon tehny tosi harvoin. Viimesen kuukauden ajan oon tehny pitempää 5-12 toiston sarjaa ja nyt sitte hetken mielijohteesta vedin tuon sarjan. Ei oo yleensä tapana tommosia tehdä mutta kiva joskus koittaa jotaki erilaistaki
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Kolme kertaa elämässäni tätä ennen oon tehny yli 12 toiston sarjoja (kerran kevyellä viikolla 12x100kg ja sillon ku tein pomputtelemalla ja vyön kans nii 17x130 ja 19x135kg). Nyt sain päähäni että ois kiva tässä lähiaikoina vetää joku 30x120kg tms. ku tuossa sarjassa tuli stoppi lähinnä hengästymisen takia.
Tällä hetkellä mulla on vedon osalta tavoitteena lähinnä se että rutiini ja sarjapainot säilyis ku oon intissä nii kehittyminen on vaikeeta ku treenaaminen on välillä tosi epäsäännöllistä. Intin jälkeen varmaan rupeen Wendlerin 5/3/1:llä treenaamaan ja yritän saada sarjapainoja reilusti ylöspäin.