Pakkislaisten omia treenivideoita

Tein tässä eilen ja tänään uudet ennätykset dipissa ja leuoissa, ohjelmana tosiaan twenty pullups challenge ja kolmannen viikon ennätys yritykset.. Leuoissa toi kuva on vähän liian lähellä, koska salilla oli sen verran paljon väkeä ettei viittiny kaikkien naamaa ottaa kuvaan..

Siis ootsä tehny tot twentypullupsii lisäpainoilla? ja dipissä käyttäny samaa? Ei muutenkun joskus itse kelailin et mitenkä se onnistuis mutta jäi sitten kokeilematta. Tosin pitäs eka saada tää lisäpainotta-ohjelma leuoissa loppuu :D

E: hyvältähän se näyttikin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienosti kyllä menee leukoja :) Nikula, minä oon kans vetäny pariin kertaan tuota twenty pull upsia lisäpainoilla ja hyvin on toiminu :)

Joo olen käyttäny molemmissa, dipissä lähtökunto oli jossain 7-8x40kg toiston paikkeilla, ilman lisäpainoja ei mitään hajua. Leuoissa ennätys oli 5-6x30kg ku aloitin kakkossarakkeella vetämisen, omapaino ennätys 18 puolen vuoden takaa, mutta en nähnyt mieltä saada sitä 20toistoa vaan heti lisäpainojen kimppuun! Kyl vaatii sisua toi ohjelma ihan pirusti, varsinki lisäpainoilla! Mutta on kyl voittaja fiilis aina onnistuneen treenin jälkeen! Ja onhan tota kehitystä tullut. :D Ja taisin saada apuluksen videosta idean käyttää tätä ohjelmaa lisäpainoilla. ;)

ilkka_83_ vahvasta en tiedä(penkki ennätys 110kg), mut lempiliikkeissä rauta nöyrtyy. :whip:

Joo olen käyttäny molemmissa, dipissä lähtökunto oli jossain 7-8x40kg toiston paikkeilla, ilman lisäpainoja ei mitään hajua. Leuoissa ennätys oli 5-6x30kg ku aloitin kakkossarakkeella vetämisen, omapaino ennätys 18 puolen vuoden takaa, mutta en nähnyt mieltä saada sitä 20toistoa vaan heti lisäpainojen kimppuun! Kyl vaatii sisua toi ohjelma ihan pirusti, varsinki lisäpainoilla! Mutta on kyl voittaja fiilis aina onnistuneen treenin jälkeen! Ja onhan tota kehitystä tullut. :D Ja taisin saada apuluksen videosta idean käyttää tätä ohjelmaa lisäpainoilla. ;)

ilkka_83_ vahvasta en tiedä(penkki ennätys 110kg), mut lempiliikkeissä rauta nöyrtyy. :whip:

Millä painolla ja millä viikolla aloitit leuanvedon? Voisi itsekin testata. Kova olet vetämään.

Millä painolla ja millä viikolla aloitit leuanvedon? Voisi itsekin testata. Kova olet vetämään.

Siis tarkoitus oli vetää tää ohjelma läpi 30kg lisäpainolla, mutta paino on tippunut dietillä 86kg->81.5kg eli perjaatteessa taakka on helpottunut hiukan, jos ei huomioida sitä että dietillä lähtee voimat. ;) Aloitin ihan Week 1:n mukaan ja tolla 6-9 sarakkeella. Ennätys oli vaan 5x30kg mutta oon vetäny leukoja volyymipainotteisesti jo kohta puolisen vuotta ni ajattelin että pysyisin ohjelman tahdissa. :)

Sanottakoon vielä sen verran että sovellan tosiaan 2-jakoisessa ohjelmassa tätä joka tarkoittaa sitä että ohjelman todellinen pituus on yhdeksän viikkoa. Teen jaolla vetävät/työntävät ja leuat/dippi on pääliikkeinä yläpodille. Suosittelen ehdottomasti tätä ohjelmaa, vaikka olinkin skeptinen aloittaessani enkä ole vielä päässyt sinne 20 toistoon. Mielestäni kuitenkin toi 5->9 on aika kivasti LISÄPAINOILLA 4.5viikossa, koska kuolleesta massasta on paha takoo lihaa. Varmasti käytän myös tavoitteen saavutettuani tätä, sit vaan lisää malmia ja homma uudestaan käyntiin. :whip:

Tein tässä eilen ja tänään uudet ennätykset dipissa ja leuoissa, ohjelmana tosiaan twenty pullups challenge ja kolmannen viikon ennätys yritykset.. Leuoissa toi kuva on vähän liian lähellä, koska salilla oli sen verran paljon väkeä ettei viittiny kaikkien naamaa ottaa kuvaan..
Hienosti kyllä kulkee molemmat. Kuvaajan loppukommentti dippivideossa kertoo myös jotain :D

Kivasti kokoa ja voimaa ojentajissa. Miten treenaat yleensä ojentajia? Keskiverto viikkon jos kerrot, kun itselläni ne on oikea murheen kryyni.

Tuli tossa eilen tollanen otettuu: http://www.youtube.com/watch?v=Idc4QLao4yM
Ei kovin järkevää kyllä ilman varmistajaa...

Mikäs siinä? Itselläni jäänyt joku 100kg monta kertaa rinnalle, siitä vaan mahan yli lantion päälle ja alta pois. Kevyttä rautaa, vaan ei penkissä :)

Kivasti kokoa ja voimaa ojentajissa. Miten treenaat yleensä ojentajia? Keskiverto viikkon jos kerrot, kun itselläni ne on oikea murheen kryyni.

Mikäs siinä? Itselläni jäänyt joku 100kg monta kertaa rinnalle, siitä vaan mahan yli lantion päälle ja alta pois. Kevyttä rautaa, vaan ei penkissä :)

Joo, olen itsekkin painoja pyöritellyt rinnalta pois mutta ei se mitään kovin kivaa hommaa ole ;)

Treenasin penkkiä 4-5vuotta oikeestaan ilman tulosta, motivaatio nousi ja laski penkkikunnon mukaan. Noh päätin lopettaa koko penkki pelleilyn ja siirryin kokonaan dippeihin. Olkapäät kestää dippiä paremmin, eikä tarvi pelkää enää loukkaantumisia(ainakaan vielä). Treeni käytännössä 2-jakoinen 4xviikko, työntävien treenissä ensimmäisenä liikkeenä dippi 4-6x6-12x"jotain" (sarjat/toistot/lisäpainot), ei samanlaisia treenejä ja nousujohteisesti pyrin nostamaan lisäpainoja. Tällä hetkellä vaan kokeilussa toi twentypullupsi, silläkin sitä tulosta tulee. On mulla yleensä joku taljaheilutus vielä ojentajien tappamiseksi mukana, mutta ojentajat lähti kasvuun käytännössä ku otin dipin pääasialliseksi punnerrusliikkeeksi.

Ottaahan se dippikin rintaan. ;) Ja siihen loppu meikäläisen OT. :D Katsotaan uusiks ku tulee selkeetä tulosparannusta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom