Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Personal bestiä pukkaa, takareisikuntotuksen aikanakin! 85 kg ja 90 kg sylistä tempaukset, epävarmaa menoa vielä. Ruholla painoa 89,8kg aamusella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Personal bestiä pukkaa, takareisikuntotuksen aikanakin! 85 kg ja 90 kg sylistä tempaukset, epävarmaa menoa vielä. Ruholla painoa 89,8kg aamusella.

Näitä on kyllä mukava aina katsoa kun on sitä kokonaisvaltaista voimaa ;)

Musta näyttää ihan hyviltä, omassa kategoriassaan, noi alberton cheat-tyyppiset taljavedot.Itse olisin lisänyt sarjan päälle vielä 3-4 pakkotoistoa hitailla negatiivisilla toistoilla :D

Voi ristus sitä räksytyksen määrä kun Neutraali muutama vuosi sitten postasi samanlaisen videon hieman pienemmillä painoilla. Sille vittuiltiin Supermassan dvd:llä asti.

Taisi sitten uupua "showarvo" tai joku muu siitä videosta...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tiedä kuuluisiko tämä tänne vai tuonne salikomediaa osastoon ;)

Ostin siis vähän paremmat kengät tuohon kyykkäämiseen, kun kyllästyin superstareilla pyllistelyyn. Kävin niitä tuossa aamusella jo kylmiltään testailemassa, mutta perhana kun tuntui että jokainen toisto kaatuu eteen enemmän ja vähemmän. Noh, lopulta sitten sarjojen jälkeen tajusin kokeilla tangon paikkaa ylemmäksi selkään ja johan parani kertaheitolla! Ilmeisesti noinkin pieni jalkaterän asennon muutos laittaa hienosäätämään koko tekniikkaa. Ensi kerralla paremmalla onnella ja vähän viisaampana. Tässä kuitenkin tuota aamun kaatuilua:

vahvat miehet tekee itestään pellejä laittamalla noita runkkunylkytyksiä näytille. ainaki mun silmissä ihme touhua. tietenkin tän mun nöyrän mielipiteen voi ihan vaan ohittaa ja jatkaa runkkamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom