Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tompzzzzizzzz saa kyllä otttaa huoletta sen 150kg pois ja alottaa tekemään puhtaita sarjoja kunnon liikeradalla. Turhat painot ja egoilu pois ;)

vahvat miehet tekee itestään pellejä laittamalla noita runkkunylkytyksiä näytille. ainaki mun silmissä ihme touhua. tietenkin tän mun nöyrän mielipiteen voi ihan vaan ohittaa ja jatkaa runkkamista.

No, ei ehkä parasta materiaalia laittaa näytille, MUTTA: Se jumalauta nostaa yli 300kg. Ja helposti. Eli ei se runkkaaminen välttämättä ihan turhaa touhua ole pienenä vaihteluna, tottuu vähän isompiin painoihin mitä puhtaasti jaksaisi liikuttaa...

On kyllä arpalla pitkät kädet!

Niin on ja siksi en punnerrusliikkeistä erityisemmin pidä, mutta laitetaas nyt sitten jotain ainaisten vetojen jälkeen :)

Kapealla otteella joudun nämä tekemään. Reilu vuosi viimeisimmästä olkapääleikkauksesta joten en käsiä enää ehdon tahdoin viitsi paskoa. Talvesta asti nyt yritetty pitkän kuntoutuksen ohella äheltää. Pikkuhiljaa isompiin rautoihin...ehkä

http://youtu.be/iyc3g_-ORYY

Arppa on kunnon veteraani. Kun lueskelee tota vammalistaa ja katselee noita videoita niin tulee mieleen, että ei ole mitään tekosyytä olla treenailematta vaikka paikat oiskin hajalla.

Arppa on kunnon veteraani. Kun lueskelee tota vammalistaa ja katselee noita videoita niin tulee mieleen, että ei ole mitään tekosyytä olla treenailematta vaikka paikat oiskin hajalla.

Onhan tässä vastoinkäymisiä ollut ja välillä ollut pääkoppakin aika kovilla kun vuoden taukoja salitreeneistä yms. tullut. Sen verran tästä touhusta silti tykkää että ei vain pysty lopettaa.
Tuo maksimien jahtaaminen taitaa kuitenkin nyt loppua. Jatketaan treenaamista mutta hieman erilailla. Laitetaan vetokisahaaveet taka-alalle.

Tuo on kyllä totta että täällä osa jättää esim. moninivelliikkeet tekemättä kun selkä on vähän pipi. Joskus hieman naurattaa. Omat magneettikuvat on sellasta K18 matskua että niissä ei paljon ole hurraamista :D

Niin ja natuna mennään alusta loppuun.

Joo, mulla ainakin veto ja etukyykky puhtaasti tehtynä jeesaa selkäkipuihin, usein on monta päivää oireetonta ku vetää hyvät reenit. Tietty aina sit ku reenit kusee niin kivut vaan pahenee :D

Tässä on muuten mun 110kg maastaveto, ton jälkeen tuntu monta päivää aika hyvältä:

http://www.youtube.com/watch?v=IFX0-ajOoag

Oon miettinyt et liikkuvuusharjoitukset ja keskikropan hyvä lämmittely ennen vetoa on jeesanneet eniten.

Yleensä ongelmat ilmaantuu juuri siinä kun keskikropan hallinta lakkaa. Näin tapahtuu yleensä maksimeissa. Sen takia saavat nyt minulta jäädä ainakin toistaiseksi.

Vahva keskikroppa on kaiken A ja O tässä touhussa ja korostuu enemmän jos on selkävammoja. Pienet laardit kyljissä ei haittaa kunhan alla on lihasta :)

Ei tehdä tästä kuntoutuskeskustelua kuitenkaan. Eli off-topic jääkön minun osalta tähän.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Albertto se vaan nostelee kevyen näköisesti tollasia rautoja :D

Niin ja vain 1 varmistaja ilman mitään turvarautoja jne :D

Ukkeli on kyllä täyttä rautaa päälaesta varpaisiin!

Varmistajasta tuli mieleen Jani Toivola. :D

Nyt tulee maailman paskimmalla kuvalaadulla videota tänne, sori =D
Videossa kuitenkin dippiä 8x20kg penkin ja pystypunnerruksen jälkeen. Älkää sit suuttuko ku lataan surkeet materiaalii :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt tulee maailman paskimmalla kuvalaadulla videota tänne, sori =D
Videossa kuitenkin dippiä 8x20kg penkin ja pystypunnerruksen jälkeen. Älkää sit suuttuko ku lataan surkeet materiaalii :D

No joo harvoin pääsee ihastelemaan yhtä huonoa kuvanlaatua :D

Liike näyttää aika vajaalta. Varmasti syvemmällekin pääset ? Pikkusen painoa pois ja reilumpaa liikerataa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
en varmasti aio
E: toi tuli pikasesti otettua mun puhelimella, jossa tosiaan on helvetin huono kamera ja toi dippipaikka on kuitenki salin nurkassa niin sinne ei oikeastaan valoa tule =D.Pahoittelut

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom