Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teitkö profiilin ihan mua varten? :D Mut juu kyllähän tuo totta on, en oo vielä oikeen kokenu kyykkääjä.Leveyttä enemmän jalkojen asentoon, jotta voi "istua" syvemmälle jalkojen väliin.
Teitkö profiilin ihan mua varten? :D Mut juu kyllähän tuo totta on, en oo vielä oikeen kokenu kyykkääjä.
HC bodari kun käyttää vajaata liikerataa
Mun mielestä ihan hyvän näköstä penkkaamista, kaarta vois toki olla enempi selässä. Ei nuo liikaa vajaaksi jää IMO. Pitää myös ehkä rasituksen vähän enempi rinnalla?
jeh kaari ei ees näy tuos videos ja ojentajat hyytyy jos vien enemmä ylös ekas sarjas :D
Sitten kun sulla on kaari, niin sen kyllä tuntee ja näkee. Nyt lähinnä makaat penkillä vähän rintaa pörhistäen. Jalat myöskin voisi olla joko kiinni penkissä puristaen reisillä, tai sitten päkijöillä enemmän penkin alla (lähempänä tankoa).
Onhan noita tullut kirjoiteltua joskus tuonne vip puolelle,mutta en enää aikoihn ole kirjannut mun treenejä mihinkään.Oletko Allan koskaan pistänyt tänne treeniohjelmaa minkä mukaan treenailet.
Liikkeet, sarjat, kuinka usein jne..
Mitkä on seuraavat kisat missä nähdään albertton penkkaamista? Kovassa kunnossa oot kyllä!