Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
välilevyhän ei paljon harrastusta haittaa kunhan muistaa treenata järkevästi. Taitaa löytyä yli 400kgn vetäjiäkin kellä on välilevyt paukkunut.

Kyllähän nuo tahtoo poikkeuksetta haitata mutta harvemmin estää kyykyt tai mavet jos pitää järjen mukana treeneissä. Ainakin itse uskon että liikuttelisin kovempia painoja ko. Liikkeissä jos ei selkä nyt olisi mitä on.

heti sun jälkeen jos annat toisen miehen nukuttaa sut ja silpoa sua skalpellilla kyrpäsi vierestä, sinun uinuessasi =)

Tyrää leikattaessa ei tarvitse olla nukutettuna, kaverilla oli sama ongelma, kävi leikkauksessa ja ei halunnut tulla nukutetuksi.. Sori OT.

Kiviäkin kiinnostaa. Keskustelkaa edes noista videoista, kukaan jaksa ainaisia RHP vai ei jeesusteluita.

Oonks mie missannu Thompzonin kisavideon vai oliko ne kisat edes vielä?

Jätkä kirjottaa 1000 viestiä päivässä Pakkikselle ja missaa kuumimmat hotit?

No kävin kattoo sen Thompzonin päivyristä. Mut en miekään voi kaikkea huomata täällä :D Kovia rautoja paukutteli, mie tässä odottelen koska menee YT:nä 1000 kg :D

Eeeempä usko että noin paljon menee koskaan.:D Just kirjoitin mun tavoitteet tuonne kova kunto-ketjuun, mun tavoitteena on joskus nostaa natuna kisassa raakana alle 125-kiloisiin 320, 227.5 ja 400. :D

Tyrää leikattaessa ei tarvitse olla nukutettuna, kaverilla oli sama ongelma, kävi leikkauksessa ja ei halunnut tulla nukutetuksi.. Sori OT.

Jos nivustyrä pullottaa kunnolla ulos niin kyllä se kannattaa leikkauttaa kuntoon. Leikkauksessa saa valita nukutuksen tai selkäydinpuudutuksen. Itse valitsin jälkimmäisen, aluksi annetaan sellaista troppia (ennen piikin pistämistä selkärankaan), että leikkauksen puolivälissä siirrytään sienimaahan ja puudutuksen ansiosta jalkoja ei voi liikuttaa tai ei tunne mitään navasta alaspäin. Toisaalta nukutus on jälkikäteen ehkä pahempi, voi olla pahoinvointia jne.

Muuten hyvä mut penkki on säädetty liian korkeelle, joudut kurottaan et saat painot telineestä.

Monissa telineissä noi välit on turhan harvoja, ja se yhtä alempi vasta vittumainen onkin jos joutuu vajaasta ojennuksesta irroittamaan telineestä.

Jaa, kyse olisikin penkistä eikä telineistä.

Muuten hyvä mut penkki on säädetty liian korkeelle, joudut kurottaan et saat painot telineestä.
Mun mielestä telineet näyttäis olevan ihan hyvällä korkeudella. aki_94 vain hakee nostoasentonsa "liian alas" penkille, mikä johtaa kurotteluun. Ts, koko ukko saisi siirtyä penkillä telineitä kohti.

Mun mielestä telineet näyttäis olevan ihan hyvällä korkeudella. aki_94 vain hakee nostoasentonsa "liian alas" penkille, mikä johtaa kurotteluun. Ts, koko ukko saisi siirtyä penkillä telineitä kohti.
Joo, ei oo ite tullu huomattuu tota, pitää ens kerralla huomioida.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihan kovaa settiä vedät :) Kauas oot treenaillu?
Salikortti on omistettu nyt 2 vuotta 5 kuukautta, josta tosin ihan järjen kanssa treenattu jonku vuoden verran. Painoo on tullu sielt jostain vähän päälle 60kg:n kohilta nykyseen 84kiloon :). Oikeestaan on alkanu treenit sujuu vasta nyt viimesen puolenvuoden aikana. Alkukehityksen jälkeen aloin tekemään 4-jakoista, joka on toiminut mulla varmasti huonoiten treenijaoistani. Nyt olen tehnyt 5 viikkoa treeniä jaolla: ma:kyykky ja penkki + muut, ke:kyykky/mave ja penkki + muut ja pe: penkki ja kyykky + muut ja kehitystä on tullu suhteessa muihin ohjelmiin ihan älyttömästi. Vielä on 3 viikkoa jäljellä, sitten alkaa 6 viikon piikkaus, toivottavasti toimii hyvin!

ekaa kertaa pitkiin aikoihin(vuoteen?) teen vajaita vetoja. Keskeltä polvea nousi yllättävän hyvin. Ensi viikolla polven alta missä se huonoin kohta taitaa olla.
Koitan tässä saada rawi vedon sinne päälle 250kgn

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt olen tehnyt 5 viikkoa treeniä jaolla: ma:kyykky ja penkki + muut, ke:kyykky/mave ja penkki + muut ja pe: penkki ja kyykky

Miten oot suunnitellut nuo penkkitreenit?

Ihanko totta... Meinasin lähinnä mitä nuo penkkitreenit pitää sisällään.

Miten oot suunnitellut nuo penkkitreenit?
1a 6*4*75
1b veto 5*3*75/3*4*65, 3*3*70
1c 4*5*80

2a 4*6*70
2b 8*2*75
2c 6*5*80

3a 6*4*75
3b veto 4*3*80/3*4*65, 3*3*70
3c 8*5*80

4a 4*6*70
4b 8*2*75
4c 3*6*60

5a 6*4*80
5b veto 2*3*75, 2*2*85/3*4*65, 3*3*70
5c 4*5*85

6a 4*6*75
6b 8*2*80
6c 6*5*85

7a 6*4*80
7b veto 2*3*75, 3*2*80/3*4*65, 3*3*70
7c 8*5*85

8a 4*6*75
8b 8*2*80
8c 3*6*60
Tota oon käyttänyt. Kolmannenviikon jälkeen kokeilin uudet maksimit, penkki- ja kyykkyimaksimi nousi 5kg. Uusista tuloksista laskin painot viikoille 5-8, ainakin meni tää viides viikko hyvin läpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom