Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miksei kukaan valita alberttolle, että sen veto tai kyykky on pienempi kuin sen penkki? Eikös se ole vähän pakkiksen tapa.

No meikä vois aloittaa...mokoma RHP-albertto, ei uskalla kyykätä kun siinä tulee hiki. Mokoma tissiposki vaan treenailee penaa, kun jalat tulee kuntoon säbässäkin.

Miksei kukaan valita alberttolle, että sen veto tai kyykky on pienempi kuin sen penkki? Eikös se ole vähän pakkiksen tapa.

No meikä vois aloittaa...mokoma RHP-albertto, ei uskalla kyykätä kun siinä tulee hiki. Mokoma tissiposki vaan treenailee penaa, kun jalat tulee kuntoon säbässäkin.

mutta jalat on mulle vähä niinku ylimääräistä painotaakkaa kisa puntarilla =)

;)

Näinpä. Albertto on myös hyvä esimerkki siitä, ettei kaikkien pelkäämä ja mainostama "kananjalka"-kroppa ole kauhean todennäköinen skenaario, vaikka treeneissä keskittyisikin yläkroppaan ja jättäisi kyykyt kyykkäämättä. Lähinnä kateellisten puhetta siinä vaiheessa, kun yläkroppa on toisella hyvin kehittynyt mutta kyykyssä pääsee pätemään. Mä en ainakaan muista käytännössä ikinä nähneeni omaan silmääni häiritsevän epätasapainoista kroppaa, jos jotkut poliota sairastaneet jätetään laskuista. Salia harrastamattomia joku kyykkymaksimi nyt kiinnostaa vielä vähemmän, jos muuten on lihaksikkaassa kondiksessa.

Ps. ja itse siis kyllä treenaan jalkojakin, joskin laiskemmin kuin pitäisi :)

Joo tuskinpa kenenkään päivä siitä menee pilalle jos ei tee kyykkyä ja vetoa, varsinkin kun alberttohan kisaa vain penkissä...

Näinpä. Albertto on myös hyvä esimerkki siitä, ettei kaikkien pelkäämä ja mainostama "kananjalka"-kroppa ole kauhean todennäköinen skenaario, vaikka treeneissä keskittyisikin yläkroppaan ja jättäisi kyykyt kyykkäämättä. Lähinnä kateellisten puhetta siinä vaiheessa, kun yläkroppa on toisella hyvin kehittynyt mutta kyykyssä pääsee pätemään. Mä en ainakaan muista käytännössä ikinä nähneeni omaan silmääni häiritsevän epätasapainoista kroppaa, jos jotkut poliota sairastaneet jätetään laskuista. Salia harrastamattomia joku kyykkymaksimi nyt kiinnostaa vielä vähemmän, jos muuten on lihaksikkaassa kondiksessa.

Ps. ja itse siis kyllä treenaan jalkojakin, joskin laiskemmin kuin pitäisi :)
Kyllä minä sain aika häiritsevän kombon aikaan jo reilussa vuodessa. Tai lähinnä se näyttää tyhmältä, jos yläkropassa on hemmetin hyvä lihaserottuvuus mutta se loppuu tuohon vyötärön kohdalle ja jalat on sellaiset yhdestä puusta veistetyt tukit niinkuin ne treenaamattomilla on.

Mäki aloitin treenaa jalkoja sen takii, kun huomasin käteni olevan melkein pohkeeni kokoisia.. No siihen nyt ei mitään ihmeitä vaadita, nimittäi jalkani ovat olleet aina sairaan pieniä eikä niihin näytä saavan mitenkää massaa.. :/
Eli siis ei mun kädetkää mitenkää isoja oo..

Noh noh... Mmulla on ihan syykin moiseen =) Mulla on selässä välilevyn pullistuma ja kyrv.... vieressä nivus tyrä. Hieman haittaa jalkojen treenausta ja mv;tä tehdessä.

Noh noh... Mmulla on ihan syykin moiseen =) Mulla on selässä välilevyn pullistuma ja kyrv.... vieressä nivus tyrä. Hieman haittaa jalkojen treenausta ja mv;tä tehdessä.

Eipä allu selitellä, Käys leikkautaan tyrä ja välilevyhän ei paljon harrastusta haittaa kunhan muistaa treenata järkevästi. Taitaa löytyä yli 400kgn vetäjiäkin kellä on välilevyt paukkunut.

Eipä allu selitellä, Käys leikkautaan tyrä ja välilevyhän ei paljon harrastusta haittaa kunhan muistaa treenata järkevästi. Taitaa löytyä yli 400kgn vetäjiäkin kellä on välilevyt paukkunut.
heti sun jälkeen jos annat toisen miehen nukuttaa sut ja silpoa sua skalpellilla kyrpäsi vierestä, sinun uinuessasi =)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä minä sain aika häiritsevän kombon aikaan jo reilussa vuodessa. Tai lähinnä se näyttää tyhmältä, jos yläkropassa on hemmetin hyvä lihaserottuvuus mutta se loppuu tuohon vyötärön kohdalle ja jalat on sellaiset yhdestä puusta veistetyt tukit niinkuin ne treenaamattomilla on.

Pitkät housut jalassa kukaan ei tiedä onko sun jalat lihaksikkaat vai läskit. Tietysti jos lavalle meinaa tai muuten tykkää pasteerailla julkisesti kalsareissa/uimahousuissa, voi jotain näkyäkin:)

Ja siis mun tarkoituksena ei ole ruveta vänkäämään tästä aiheesta kenenkään kanssa mihinkään suuntaan, jokainen saa kyykkäillä niin paljon kuin huvittaa, se on hyvä ja tehokas liike. Lähinnä ärsyttää tällä palstalla yleisesti esiintyvä fanaattisuus jalkatreenin välttämättömyyden puolesta, ei se ole oikeasti vaarallista jos joku (vaikka se treeniohjelmaa kyselevä aloittelija) haluaa treenata yläkroppapainotteisesti. Mä en ainakaan ikinä kiinnitä huomiota onko jollain lihaksikkaat jalat vai ei, ja väitän 90% punttista harrastamattomista toimivan samoin.

Pitkät housut jalassa kukaan ei tiedä onko sun jalat lihaksikkaat vai läskit. Tietysti jos lavalle meinaa tai muuten tykkää pasteerailla julkisesti kalsareissa/uimahousuissa, voi jotain näkyäkin:)

Ei kyllä näy yläkropankaan lihat jos on hupparia tai takkia, jossain tapauksissa riittää t-paitakin. Joten vähän ontuva peruste taas jättää jalat reenaamatta.

Ei kyllä näy yläkropankaan lihat jos on hupparia tai takkia, jossain tapauksissa riittää t-paitakin. Joten vähän ontuva peruste taas jättää jalat reenaamatta.

Kyllähän yläkropan muodosta näkee onko treenattu vai läski, vaikka olisi vaatetta päällä.

Ja toisekseen, se ei ollut mikään "peruste jättää jalkoja treenaamatta". Mitenköhän paksua rautalankaa siinä viestissä olisi pitänyt käyttää. Tyydyn toistamaan itseäni: "Lähinnä ärsyttää tällä palstalla yleisesti esiintyvä fanaattisuus jalkatreenin välttämättömyyden puolesta, ei se ole oikeasti vaarallista jos joku (vaikka se treeniohjelmaa kyselevä aloittelija) haluaa treenata yläkroppapainotteisesti. jokainen saa kyykkäillä niin paljon kuin huvittaa, se on hyvä ja tehokas liike."

Okei, ei ollut peruste vähän kärjistin vaan. Mutta joo en kyllä usko että aina saa yläkropastakaan selvää onko treenattu vai ei. Yhtä hyvin voisi sitten farkut jalassa nähdä perseestä/reisistä onko treenattu.

Okei, ei ollut peruste vähän kärjistin vaan. Mutta joo en kyllä usko että aina saa yläkropastakaan selvää onko treenattu vai ei. Yhtä hyvin voisi sitten farkut jalassa nähdä perseestä/reisistä onko treenattu.

No ei kai aina saakaan, se riippuu siitä kuinka treenattu on :) 95% ainakin tuolla omalla (yliopiston)salilla käyvistä on sen näköisiä ettei millään pystyisi sanomaan päällepäin treenaako vai ei, mutta esim itse saan etenkin baareissa yms hyvin usein kommenttia/kysymyksiä treenaamisesta täysin tuntemattomilta ihmisiltä, enkä tosiaan liiku siellä ilman paitaa. Enkä edes ole mikään iso jätkä. Mutta farkut jalassa ei mitenkään saa selvää jaloista onko ne lihaksikkaat vai muuten vaan paksut, vaikka olisi millainen kyykkyhirmu. Voimannostajat tunnistaa siitä että ne kävelee hassusti:)

Kiviäkin kiinnostaa. Keskustelkaa edes noista videoista, kukaan jaksa ainaisia RHP vai ei jeesusteluita.

Oonks mie missannu Thompzonin kisavideon vai oliko ne kisat edes vielä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom