Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä miksi mutta tuntuu siltä että jäisi voimia paremmin itse nostoon, jos joku tuon telineestä auttaa. Saattaa olla vain placeboakin. Ja joo, tarkoitus olis jatkossa ihan itse telineistä poiskin nostella tuo tanko!:D

Paljos abaut olis maximi tollasen 6x100kg? ohanse nyt aika liiotteluu jos ei saa omia rautoja varsinkaa tollasia telineesta irti.

joo, ihan siistin näköistä penkkaamista. mutta jätkät oikeesti, avustaja telineistä irrottamisessa 115 kg:lla?!?

Kerro nyt sitten samalla että paljonko pitää olla rautaa että saa olla avustajakin jeesimässä. Tiiän sitten tulevaisuudessa ettei vaan tule tehtyä väärin.

Eniten tuossa pisti silmään nuo kädet, yritä saada niitä enemmän tangon alle.

Wait, what? Eihän ne kädet niitä painoja kannattele, vaan nimenomaan se selkä. Juuri tuolta sen pitäis näyttää, ei tietenkään jokaisella ole olkapäiden liikkuvuus tuolla tasolla.

no voi hellanlettas taas, mun mielestä vaan sen verran pienet raudat että pitäis pystyä hallitsemaan ilman avustajaakin. sama kun näkee avustajia kässäripunnerruksissa melko pienissäkin painoissa. onhan se hienoa että bodataan ja rasitetaan Just sitä treenattavaa lihasta, mutta imo pitäisi olla jonkinlainen perusvoima hallita niitä painoja muutenkin kuin ylös tai alas.

Jos kuitenkin maksimia kokeillaan, niin eikö se silloin ole ihan hyväksyttävää varmistajan auttaa siinä ylösnostovaiheessa, jos siltä tuntuu? Sama kun joku kolmesataa penkkaava tulee sanomaan kakssataa penkkaavalle, että mihin sä avustusta noin pienissä painoissa tarvit.

Jos kuitenkin maksimia kokeillaan, niin eikö se silloin ole ihan hyväksyttävää varmistajan auttaa siinä ylösnostovaiheessa, jos siltä tuntuu? Sama kun joku kolmesataa penkkaava tulee sanomaan kakssataa penkkaavalle, että mihin sä avustusta noin pienissä painoissa tarvit.

no jos tässä nyt vallan sitä pilkkua ruvetaan nussimaan, niin harvemmin se nosto on hyväksytty jos varmistaja ylösnostovaiheessa auttaa..

eiköhän tosta jokainen täysillä käyvä tajunnut mitä meinasin, käyttäkää avustajia jos siltä tuntuu :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom