Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Herrne: Ihan kevyen näköisesti nousee. Huterointi voi johtua siitä, että ei ole tottunut vielä kontrolloimaan liikettä kunnolla, aloittelijoilla tuota näkee. Kannattaa vähän katsoa, ettei heilu liian nopeasti alas isojen painojen kanssa, voi sattua polviin jossakin vaiheessa. Eli laskuvaiheeseenkin sitä kontrollia ja varmuutta lisää.

Joo tossa tais olla vaan 9 vaikka 10 oli tarkoitus saada. Eikun huteralla ololla meinaan ihan viime yön tapahtumien johdosta aiheutunutta olotilaa :D Ja joo eihän sitä itte tajunnukkaa kuin kovaa menin alas, pitää vähä rauhotella :o

http://www.youtube.com/watch?v=yI6nqx0WCRQ tuossa omasta treenistä, boti kuvista ja kaikennäkösestä urheilu jutuista kokoelma video :) noilla kyykkytekniikoilla hajotin polveni ja mave tekniikalla selkäni. sen siitä saa ku repii itsekseen hima salilla. nykyää ainaki yritän keskittyä teknisempii nostoihin.

Mun huomio tuossa kiinnittyi sellaiseen seikkaan, että kotisalilla sait videon mukaan 115 kiloa niskan takaa suorille käsille. Mutta salilla sitten 110 tuli hikiseen vain rinnalle asti.

Promoan täs samalla tän syksyn opiskelijoiden SM-kisoja.. tervetuloa nääshalliin kisaamaan 18.-19.11, teen kisa eventin kun yksityiskohdat varmistuu :)
Tässä omat nostot viime vuoden kisasta. Omapaino 83,25kg vaa'alla, kyykky oli hankalaa, kun patellajänteiden tulehduksen takia jouduin vaihtaan leveeseen kyykkyyn ~5 viikkoo ennen kisaa, no seli seli..

Tänä vuonna en kisaamaan pääse, 3-asteen revähdys takareidessä, kuntoutusta takana nyt ~5 kuukautta ja toivottavasti keväällä jo pääsee voimaakin tekemään :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun huomio tuossa kiinnittyi sellaiseen seikkaan, että kotisalilla sait videon mukaan 115 kiloa niskan takaa suorille käsille. Mutta salilla sitten 110 tuli hikiseen vain rinnalle asti.

oon ton samanraudan vetäny kyl salillakin niskan takaa. ja rv enkka on 117.5kg. ja noi mun hima painot on kyl kaikki punnittu et pitäis olla ilmoittamani painot oikeita. eiks niskantakaa ylös pitäis saadakki enemmän? ainaki musta sieltä on helpompi pukata isoi rautoja ku edestä

http://www.youtube.com/watch?v=yI6nqx0WCRQ tuossa omasta treenistä, boti kuvista ja kaikennäkösestä urheilu jutuista kokoelma video :) noilla kyykkytekniikoilla hajotin polveni ja mave tekniikalla selkäni. sen siitä saa ku repii itsekseen hima salilla. nykyää ainaki yritän keskittyä teknisempii nostoihin.
On mahtava video, tämmöstä moniosaamista kattoo hymyssä suin!

Hauskannäköstä menoa.. Paljonko sulla paino noissa kuvissa jotka videon alussa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

paljo noi kumit auttaa alhaalla? Vissiin 60-80kg veikkaan sinisten kans samaan kastiin? Paljoko on raakaveto?

Ite oon tehnyt vetoa sillä lavalla, toimii mielestäni paremmin kun lähtö ei lähde kuin tykin piipusta ja ylhäällä rupeaa painamaan. sekin pointti vielä ettei tarvi latoa käsittämättömiä rautoja.

Joo ja älä riko perhana ittiäs. Hangbarit on just hyviä siihen rikkomiseen..

paljo noi kumit auttaa alhaalla? Vissiin 60-80kg veikkaan sinisten kans samaan kastiin? Paljoko on raakaveto?

Ite oon tehnyt vetoa sillä lavalla, toimii mielestäni paremmin kun lähtö ei lähde kuin tykin piipusta ja ylhäällä rupeaa painamaan. sekin pointti vielä ettei tarvi latoa käsittämättömiä rautoja.

Joo ja älä riko perhana ittiäs. Hangbarit on just hyviä siihen rikkomiseen..

Ne auttaa semmoset 65 kiloa lähdössä. 305 on vetoenkka, tosin nyt tuntuu että vois vähän enemmän jo mennä.

Ne auttaa semmoset 65 kiloa lähdössä. 305 on vetoenkka, tosin nyt tuntuu että vois vähän enemmän jo mennä.

vois olla, ne on niin löysät jo ylempänä noi kumit. Kun PR vaikka 310 lattiasta lähtee niin eiköhän se ylös asti tuu. :)

^^ penkissä näytti ainakin siltä, että vaikka kaari haettiin ihan hyvin, niin koko kroppa ja varsinkaan jalat eivät olleet jännittyneinä eikä "tiukassa" paketissa. Jalat tuntuivat liikkuvan maassa vähän sinne sun tänne, eli jos haluat enemmän varmuuttaa nostoon, niin purista kunnolla reisillä penkkiä ja pidä jalat mahdollisimman tiukasti maassa. Myös vähän sellaista "asennetta" nostoon, eli nyt ei haettu kunnolla happea ennen laskua eikä oikeastaan erityisen räjähtävästi nostettu.

Muutoin sanoisin, että kehityskelpoinen penkkaaja tulossa, ainakin tuosta näkövinkkelistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom