Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos nyt oikein etsimällä pitää etsiä, niin tuetussa hauberitreenissä kun itse päästän painon suoralle käsivarrelle, multa katoaa ihan kokonaan tuntuma hauikseen ja usein tuppaa cheattaan sen alkuun sieltä takas. Olin näkevinäni hieman samanlaista efektiä videolta, voinen tietty olla väärässäkin, lähinnä menee jo nillittämiseksi :D Kokonaisuudessaan erittäin viihdyttävä video, tulee hyvä fiilis kun kerrankin joku nostelee inhimillisiä rautoja eikä kilisyttele 200 kyykkyjä/250 vetoja.Ps. Niin ja saa tulla lokaa niskaan! Kyllä mie kestän! Huvikseenhan näitä väsäilen ja on sitten kiva "vanhuksena" kattella kuinka hiton tyhmältä ihminen voi näyttää :D
Nyt kun tää ketju on taas vain täynnä valioluokan videoita niin on hyvä välillä palata maan pinnalle...eli pitkästä aikaa vähän jotain räpellystä tuli kuvattua :D Täs on nyt mun "normi" lauantai reeni, mutta pienin muutoksin. Halusin laittaa noita liikkeitä mitä tulee vähemmän käytettyä, että saan palautetta tekniikasta. Esim. toi ojentajapunnerrus on sellanen mistä ei oo mitään hajua, vasta muutaman kerran kokeillut ja en oo mitään "opastusta" edes siitä katsonut :D
Taustasta sen verran että viime vuoden Marraskuusta asti on reenailtu mutta keväällä vaavin syntymän aikoihin tuli 2kk paussi. Tavoitteena on ollut kehittää lihasta ja poltella rasvaa samalla (!?), siinä tietenkin onnistumatta :D (tosin ollaan täs vieläkin 7kg miinuksella siitä kun lähdettiin tälle tielle ja raudoissa nousua on ollut koko ajan ja vielä ihan hyvänlaisestikkin kait :D). Venyttelyä harrastan 1 viikossa ohjatusti 1h ja aina kun reenit on niin käyn nopeesti läpi ainakin sen ko. lihasryhmän alueet samalla kun lämmittelen. Nyt kun sain tän vuoden salitavoitteet täyteen niin tästä lähti uus tavoite ja se on -15kg 2012 loppuun mennes
Mutta pitemmittä pas...puheitta katellaan kun lihava mies reenaa :D
Ps. Niin ja saa tulla lokaa niskaan! Kyllä mie kestän! Huvikseenhan näitä väsäilen ja on sitten kiva "vanhuksena" kattella kuinka hiton tyhmältä ihminen voi näyttää :D
Jos nyt oikein etsimällä pitää etsiä, niin tuetussa hauberitreenissä kun itse päästän painon suoralle käsivarrelle, multa katoaa ihan kokonaan tuntuma hauikseen ja usein tuppaa cheattaan sen alkuun sieltä takas. Olin näkevinäni hieman samanlaista efektiä videolta, voinen tietty olla väärässäkin, lähinnä menee jo nillittämiseksi :D Kokonaisuudessaan erittäin viihdyttävä video, tulee hyvä fiilis kun kerrankin joku nostelee inhimillisiä rautoja eikä kilisyttele 200 kyykkyjä/250 vetoja.
Kokosin kesän ja syksyn treenejä yhteen videoon. Kisoja kohti on jo kesästä asti treenattu ja loppusuoralla aletaan olla. Videon alussa vähän muisteluja![]()
Samaa mieltä olen. Samanlaisella tyylillä olen itsekkin vetänyt melkein puolet elämästäni, eikä ole vielä minkään sortin rikkoa tullut.Toi Hammerin veto on iha ok mun silmää. Tanko ei roiku eikä selkä pahasti pääse mutkalle.
Samaa mieltä olen. Samanlaisella tyylillä olen itsekkin vetänyt melkein puolet elämästäni, eikä ole vielä minkään sortin rikkoa tullut.
Samaa mieltä olen. Samanlaisella tyylillä olen itsekkin vetänyt melkein puolet elämästäni, eikä ole vielä minkään sortin rikkoa tullut.