- Ikä
- 32
Oon treenannut nyt jonkin aikaa maven ja kyykyn kerran viikkoon. Penkki kaksi kertaa viikossa, kerran leveällä ja kerran kapealla. Yläselkää treenaan ehkä vähän turhan laiskasti, vähän leukoja ja ylätaljaa teen. Kun ensimmäisen kerran aloitin ton pyramidiohjelman maveen mun maksimi oli vähän alle 250 ja tein sarjat 50-230 kilolla. seuraavassa treenissä 55-235 tuntuikin jo huomattavasti kevyemmältä ja siitä se lähti.
Nyt aion muuttaa treeniohjelmaa ja jatkossa mave ja penkki on kaks kertaa viikkoon ja kyykky kerran. Toinen noista mavetreeneistä just tolla pyramidiohjelmalla ja toinen vaihtelevasti, mimmosia sarjoja nyt millonkin huvittaa ottaa. Yritän panostaa tohon maven lukitukseen (hangbar-vedoilla yms.), joka mulla on heikko kohta kuten videosta näkee.
Nyt aion muuttaa treeniohjelmaa ja jatkossa mave ja penkki on kaks kertaa viikkoon ja kyykky kerran. Toinen noista mavetreeneistä just tolla pyramidiohjelmalla ja toinen vaihtelevasti, mimmosia sarjoja nyt millonkin huvittaa ottaa. Yritän panostaa tohon maven lukitukseen (hangbar-vedoilla yms.), joka mulla on heikko kohta kuten videosta näkee.