Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Dietillä vetelyä ja penkkiä. 16v ikää ja anteeksi kun olen heikko pallero :D ehkä parin vuoden päästä laitan kovempaa settiä tubeen kun thompzoni ;) En saanut penkissä ekaa 10x65kg videolle, kun ekaa kertaa kuvasin ja kamera sojotti päin persettä :) ei nytkään parhaat kulmat mutta näkee jotain. toivoisin kommenttia tekniikasta yms sikshän nää täällä on
Penkki:
Veto:

Ompas hurja mave suhteessa penkkiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ompas hurja mave suhteessa penkkiin.
Joo tää voi perustua siihen osittain, että tullut harrastettua jalkapalloa penskana aika kauan ja muutama vuos judoa ennen salitreenejä. Molemmat aika jalkapainotteisia ja varsinkin judossa myös keskivartalo kovassa asemassa. Kädet nyt oikeesti on vähän jäljessä, jahka painon sais sinne alle 80kg, joka ois ihan unelma pitää rupee panostaa varsinki siimoihin.

Mutta miltä tekniikka yleisesti näytti? Ja tosissaan videolle ei tullut penkin 10x65kg sarjaa, joka oli vielä ns. kevyt ei junnannut yhtään

Joo tää voi perustua siihen osittain, että tullut harrastettua jalkapalloa penskana aika kauan ja muutama vuos judoa ennen salitreenejä. Molemmat aika jalkapainotteisia ja varsinkin judossa myös keskivartalo kovassa asemassa. Kädet nyt oikeesti on vähän jäljessä, jahka painon sais sinne alle 80kg, joka ois ihan unelma pitää rupee panostaa varsinki siimoihin.

Mutta miltä tekniikka yleisesti näytti? Ja tosissaan videolle ei tullut penkin 10x65kg sarjaa, joka oli vielä ns. kevyt ei junnannut yhtään

Vähän huono arvostella kun penkkivideossa on levyt aika hyvin edessä ja jalkojakaan ei näy. Mutta se miltä penkkaus näyttää: kaari näyttää löytyvän mikä on hyvä asia, lavat näkyvät olevan penkissä, samoin tanko laskee rinnalle ihan hyvään kohtaan, eli nännien alapuolelle, mutta olkapäiden ja käsien asento näyttää siltä, että kyynerpäät aukeaa aika paljon sivulle. Kyynerpäitä voi vetää enemmän kylkiin kiinni, ottaa paremmin rintaan ja säilyy olkapäät ehjempänä.

Voi vitun jätkä, onkohan suomessa miten montaa noin nuorta ja yhtä kovaa mavettajaa kuin äijä?
Kerrotko miten usein treenaat mavea ja miten otat kyykkyt ja miten sarjat/toistot ym?

Mun mavekunto on tullut siitä puolipyramidiohjelmasta, josta olen kirjoitellut useasti. Kyykyn tein vaihtelevasti, 3x5 tein tosin progressiivisesti jonkin aikaa. Nyt sitten hurjasta kehityksestä huolimatta päätin lopettaa tuon maveohjelman koska alkoi käydä tylsäksi, lisäksi ensimmäistä kertaa kuukausiin aloin olla sarjoissa lähellä rajoja ja sitten se failurekin sieltä lopulta tuli. Siihen oli hyvä lopettaa.:) Nyt teen normaalin maven kerran viikkoon ja päälle hangbaria, koska kuten näkyy tuo lukitus on heikko kohta. Kyykkyä kans kerran viikkoon vaihtelevilla sarjoilla ja siihenkin hangbar-maastaveto päälle. Nyt on tosin tulossa jonkinlaisia muutoksia ohjelmaan ja liikevalikoimaan, mutta en ole vielä oikein ajatellut sen tarkemmin.:)

http://www.youtube.com/watch?v=DNNAa9MEDFQ&feature=youtube_gdata

Ei aivan tullut uutta enkkaa, vaikka lämppäripainot liikkuikin yllättävän räväkästi. Katotaan parin kolmen viikon päästä uudestaan.:D

Mun mavekunto on tullut siitä puolipyramidiohjelmasta, josta olen kirjoitellut useasti. Kyykyn tein vaihtelevasti, 3x5 tein tosin progressiivisesti jonkin aikaa. Nyt sitten hurjasta kehityksestä huolimatta päätin lopettaa tuon maveohjelman koska alkoi käydä tylsäksi, lisäksi ensimmäistä kertaa kuukausiin aloin olla sarjoissa lähellä rajoja ja sitten se failurekin sieltä lopulta tuli. Siihen oli hyvä lopettaa.:) Nyt teen normaalin maven kerran viikkoon ja päälle hangbaria, koska kuten näkyy tuo lukitus on heikko kohta. Kyykkyä kans kerran viikkoon vaihtelevilla sarjoilla ja siihenkin hangbar-maastaveto päälle. Nyt on tosin tulossa jonkinlaisia muutoksia ohjelmaan ja liikevalikoimaan, mutta en ole vielä oikein ajatellut sen tarkemmin.:)
Kehtaatko kertoo vielä tosta pyramiidistasi en muista olenko lukenu tai mistä löydän? Treenaatko muuten vatsoja ja kylkiä miten paljon?
Käyhän siellä kisoissa näyttää isolle pojille miten sitä nostetaan, voivat olla vielä ihmeissään:lol2:;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Vähän huono sanoa tästä kuvakulmasta, mutta näyttää että penkissä suoristuu oikea käsi ennen vasempaa?

Kehtaatko kertoo vielä tosta pyramiidistasi en muista olenko lukenu tai mistä löydän? Treenaatko muuten vatsoja ja kylkiä miten paljon?
Käyhän siellä kisoissa näyttää isolle pojille miten sitä nostetaan, voivat olla vielä ihmeissään:lol2:;)

Olet lukenut, oot kysellyt mun treenaamisista jo useamman kerran. Ellei mulla sitten mene nimimerkit sekaisin. No, kertaus on opintojen äiti.;) Yhteensä 10 sarjaa, eka vaikka satasella kymppi ja sitten aina 20 kiloa enemmän joka sarjaan ja yksi toisto vähemmän, niin että siinä vipassa ykkösessä on 180 kiloa enemmän kuin tossa ekassa sarjassa. Viikon päästä sama setti uudestaan 5 kiloa suuremmilla painoilla.
Vatsoja treenaan aika heikosti, kerran viikkoon pari sarjaa voimapyörää tai jotain. Kylkiä en treenaa ollenkaan.:nolo: Oon menossa raw-voimanoston sm:iin alle kuukauden päästä.

Olet lukenut, oot kysellyt mun treenaamisista jo useamman kerran. Ellei mulla sitten mene nimimerkit sekaisin. No, kertaus on opintojen äiti.;) Yhteensä 10 sarjaa, eka vaikka satasella kymppi ja sitten aina 20 kiloa enemmän joka sarjaan ja yksi toisto vähemmän, niin että siinä vipassa ykkösessä on 180 kiloa enemmän kuin tossa ekassa sarjassa. Viikon päästä sama setti uudestaan 5 kiloa suuremmilla painoilla.
Vatsoja treenaan aika heikosti, kerran viikkoon pari sarjaa voimapyörää tai jotain. Kylkiä en treenaa ollenkaan.:nolo: Oon menossa raw-voimanoston sm:iin alle kuukauden päästä.

Muutama kysymys jotka sulta on varmaan kysyttykkin sata kertaa, mut jos jaksat vastata niin jees. :)Treenaatko monta kertaa viikossa salilla ja minkälaisella jaolla? Otatko maven joka viikko aina selkäpäivänä ja miten muuten treenaat selkää?

Thompzonin tapauksessa pitää muistaa että kyse on kuitenkin ehkä enemmän aivan uskomattomasta lahjakkuudesta touhuun kuin siitä millaisella ohjelmalla treenaa. On taidettu nuo ohjelmatkin aika moneen kertaan tässä tredissä kysyä. Edelleen perhanan kovia nostoja!

Thompzonin tapauksessa pitää muistaa että kyse on kuitenkin ehkä enemmän aivan uskomattomasta lahjakkuudesta touhuun kuin siitä millaisella ohjelmalla treenaa. On taidettu nuo ohjelmatkin aika moneen kertaan tässä tredissä kysyä. Edelleen perhanan kovia nostoja!

Näinpä. Jos valittaisiin satunnaisotoksena sata samanikäistä sälliä ja laitettaisiin ne treenaamaan, syömään, lepäämään ja nussimaan samalla tavalla kuin Thompzon niin hyvä jos yksikin yltäisi samanlaisiin tuloksiin. Thompzon on luonnonoikku :D

Edit: Vahvan selän lisäksi tuli vaan mieleen, että näpeissäkin tuntuu olevan saatanasti ruutia, kun 310kg pysyy pitkään kourissa. Harvoin nimittäin ton ikäisillä sälleillä puristusvoima on kovinkaan hyvä vaikka muuten voimaa olisi jo kertynyt.

Muutama kysymys jotka sulta on varmaan kysyttykkin sata kertaa, mut jos jaksat vastata niin jees. :)Treenaatko monta kertaa viikossa salilla ja minkälaisella jaolla? Otatko maven joka viikko aina selkäpäivänä ja miten muuten treenaat selkää?
Joo voin kyllä hyvin selata trediä niin ehkä löydän vastauksen kysymykseeni.

Ei kun joo, oon mä jotain kyselly mut ei ole niin jääny mieleen et muistas et miten meni.
Pitää kokeilla huvikseen tuota jossain vaiheessa tässä. Menitkö alussa ihan tiukkaan ykköseen vai aloititko suht kevyesti ja siitä pikku hiljaa maksimeihin? Onko pakko olla just toi 180 vai onko se ollu vaan sulla sellainen että ei alle sen?
Kannattaa treenata kyllä keskivartaloa ihan kunnolla että ei käy huonosti joskus kun painotkin on tuollaset tai etköhän itse tiedä ja mitä minä kovempaa neuvomaan:lol2::) Tsemppiä kisoihin:rock:

Hieno kunto. Miks katkasit ton Angerfistin biisin tosta alusta noin räikeästi, katkaisi räikeästi hyvän flow:n :(

Hyvä video ja meininki silti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom