Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kannattaa joskus käydä martinsillan lidlin tien toisella puolella. Valojen toisella puolella näät fudiskentän sen takana ja sen takana on koriskenttä minkä vieressä dippitanko, rekkitankoja, huonot renkaat yms. Pistä privaan yhteyttä jos haluut treeniseuraa meriusvaan.

no helevata! pitää käydä vilkasee et minkälaiset telineet siel on :hyper: Harmi vaan et kesä rupee oleen ohi jo :itku: joo seura kelpaa aina!!

Nöyrät kiitokset vaan! Voimistelua harrastan puntin lisäksi ihan vaan yksikseni, enkä missään seurassa (n1-3 kertaa viikossa). Kesällä tykkään mennä ulos treenaa, mut sit ku säät on vähän huonommat niin oon käyny kisiksellä jumppaamassa
Täältä rispektit äijälle kans. Upeeta kehonhallintaa ja siisti kondis, varsinkin natikaksi. Eikö sulta tosiaan löydy mitään voimistelu tms. taustaa? :wtf: Montako vuotta tommosta "ghettoreeniä" oot tehnyt?

Täältä rispektit äijälle kans. Upeeta kehonhallintaa ja siisti kondis, varsinkin natikaksi. Eikö sulta tosiaan löydy mitään voimistelu tms. taustaa? :wtf: Montako vuotta tommosta "ghettoreeniä" oot tehnyt?

Jes kiitos ja kumarrus :worship: Ei oo kyllä minkäänlaista voimistelu taustaa... Ja oon vasta ihan aloittelija nois treeneis. Noin 6 kuukautta oo tehny omankehonhallinta treenejä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Huhhuh helvetti että on kaveri kondiksessa. :) Ei sais kattoa tämmösiä videoita, tulee heti kauhea tatsi palata WBG hommiin. Diggaan ehkä eniten koko kompilaatiosta noista sun vastaotepalomiehenpunnerruksista. Aivan käsittämättömän sulavia. Jos mun käsi on kunnossa enskesänä, tuun sun paikkakunnalle ja vedetään kimpassa jotku treenit eiks je? :)

Jes kiitos ja kumarrus :worship: Ei oo kyllä minkäänlaista voimistelu taustaa... Ja oon vasta ihan aloittelija nois treeneis. Noin 6 kuukautta oo tehny omankehonhallinta treenejä..

watte fuk. Olin tosiaan varma, että on jotain voimistelutaustaa tai kehonpainoilua vähintään pari kolme vuotta takana. Itse nyt 3kk kehonpainolla treenanneena voin sanoa, että 6kk ja tuollaiset tulokset on ihan mieletöntä.

Jämäkkä nosto. Ei tainnut olla vielä ihan kaikki pelissä, vai tuntuko tiukalta?

Edit. Kun katsoin uudestaan, niin kyllähän tuo vähän keskellä jarrutti.

Oli tossa vähän varaa. 165 otin ton jälkeen, joka oli tiukka nosto.

Täytyy sanoa,että itse nuorena miehenä jonkun verran noita juttuja tehneenä,olet todella lahjakas kaveri,siis puolessa vuodessa ja tollanen kehon hallinta:worship::rock:

Mavesta noin vuoden tauko, herätellyt mavea viimeiset 3,5 viikkoa ja ajatuksena olisi aloittaa maksimi voimaohjelma viikon - kahden sisään.

Eilen tuli vedeltyä 2x10x200kg ja video evidence löytyy tämän linkin alta: http://www.youtube.com/watch?v=TpFnbS8GxDU

Dietillä vetelyä ja penkkiä. 16v ikää ja anteeksi kun olen heikko pallero :D ehkä parin vuoden päästä laitan kovempaa settiä tubeen kun thompzoni ;) En saanut penkissä ekaa 10x65kg videolle, kun ekaa kertaa kuvasin ja kamera sojotti päin persettä :) ei nytkään parhaat kulmat mutta näkee jotain. toivoisin kommenttia tekniikasta yms sikshän nää täällä on
Penkki:
Veto:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom