Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ilkka nykäseppä jotakin personal traineria hihasta, että tarkistaa vetotekniikkasi.

Höh, mitä mää oon noita personal rainereita nähnyt niin pitäs itellä opettaa niitä aika kovasti, mistä lie tittelinsä ovat ansainneet.

Treenaileeko ilkka vetoa polven alta? Liekkö auttaisi?

6kk taukoa vedosta ja nyt 2k taas vetänyt, olen kyllä tuon 240 ilman kannattelujakin ottanut aikaisemmin mutta luulin että tuo ei olisi inahtanutkaan maasta näillä voimilla mutta ylösastihan tuo tuli. En ole kerennyt mistään muualta veteleen kuin maasta, tarkoitus olisi polven altaki joskus ottaa kun olisi aikaa ja energiaa.

Terdet sujuu hyvin, olkapään takia ei penaa tehdä, mutta kyykhy kulkee kivasti. Vähän vajakkeja toistoja, mutta oma enkka tuli 200 kilolla, times 4 \,,/ . Oma paino 89 kg

Mixasin vähän addrenaliinia videon musaan, tuutte tykkää tästä! ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Terdet sujuu hyvin, olkapään takia ei penaa tehdä, mutta kyykhy kulkee kivasti. Vähän vajakkeja toistoja, mutta oma enkka tuli 200 kilolla, times 4 \,,/ . Oma paino 89 kg

Mixasin vähän addrenaliinia videon musaan, tuutte tykkää tästä! ;)

Loistava musavalinta ja komea suoritus. Excellent.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kakssatanen kulkee, kuin tyhjää vain. Käypi kuin luomisen työ, porkele!

Kiitos kiitos...

Nöyrät kiitokset vaan! Voimistelua harrastan puntin lisäksi ihan vaan yksikseni, enkä missään seurassa (n1-3 kertaa viikossa). Kesällä tykkään mennä ulos treenaa, mut sit ku säät on vähän huonommat niin oon käyny kisiksellä jumppaamassa :dance:

Kannattaa joskus käydä martinsillan lidlin tien toisella puolella. Valojen toisella puolella näät fudiskentän sen takana ja sen takana on koriskenttä minkä vieressä dippitanko, rekkitankoja, huonot renkaat yms. Pistä privaan yhteyttä jos haluut treeniseuraa meriusvaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom