Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
joo kympit välissä... ollu tosiaan vähän vaikeuksia saada tarpeeks isoja kässäreitä ylös. Nyt saa jo ihan hyvän kokoset. 35kilosillaki menis ihan hyvä sarja, mut niit en saa vielä yksin suorille käsille. Sali on kunnon vanhan ajan sali missä ei mitään turhia laitteita ole :D

joo kympit välissä... ollu tosiaan vähän vaikeuksia saada tarpeeks isoja kässäreitä ylös. Nyt saa jo ihan hyvän kokoset. 35kilosillaki menis ihan hyvä sarja, mut niit en saa vielä yksin suorille käsille. Sali on kunnon vanhan ajan sali missä ei mitään turhia laitteita ole :D

Hyvinhän se jo menee, mutta mun mielestä ihan turhaan jätät kp-vinopenassa painot tosi kauas rinnasta ala-asennossa, tokihan tolleen saa lisää toistoja, mutta ethän sä tasapenkissäkään jätä 15-20cm rinnasta..egoilut pois, ja lihakset töihin! ps: ei kettuiluna, vaan ihan vinkkinä.

jääkö ne tosi kauas rinnasta oikeesti? en kyl o tarkotuksella koittanu sitä jättää tosi kauas egon vuoksi. kädet ainankin menee enemmän alle 90asteen kulman ku tasapenkissä.

No mun mielestä jää, mutta silleen se pitää tehdä miten hyvältä tuntuu? Mutta tosta kun lasket rintaan asti, ja punnerrat ylös, niin huomaat varmaan että liike onkin raskaampi. Tuossa kun helposti tehdään vajaata liikettä, jolloinka tuntuu "kevyeltä" ko. liike..vähän huono vertaus ehkä, mutta kyllä prässiinkin saa ladattua helvetisti enemmän painoa jos tehdään niitä polven nitkutuksia vajaalla liikeradalla..:wtf:

voi olla että oon katellu liikaa isojen poikien penkkailua ku ne vetää kässäreitten kiekkojen alaosan rintaan, eikä ns. tankoa :D no täytyy testailla.

20cm oli kyl silti vitullista liiottelua jos ei niitä painoja kuulu olkapäiden alapuolelle saada. :)

edit: en kyl silti rupee egoilemaan että miten alhaalta pystyn vetää niitä ja revi rintaa paskaks :D

Ihan hyvälle korkeudelle lasket, voihan sitä välissä ottaa jollaki kevyemmillä ihan ales asti painot mutta lehtinen haluaa vaan päteä nyt vähän ;)

edit. pääsia on että romut liikkuu muut on toissijaista hifistelyä

pääsia on että romut liikkuu muut on toissijaista hifistelyä

niin, mistäs mä tiedän halutaanko rääkätä ja rakentaa lihasta, vai onko kyse siitä että "paljo penkki?"..toki mulle on sama miten muut tekee, mutta ainakin lihaksen kasvatuksen kannalta voisi tekniikka siistimpikin olla, ja tosiaan totta tuokin mitä Vastis sanoi.

Voihan ne penkitkin tehdä munat katossa ja kyykyt vajaana jne jne..pääasia että romut liikkuu? :)

e: just tälläisten TURHIEN keskustelujen takia olenkin vähemmän kirjotellut, ja keskitän energiat treeneihin :D

e2: voihan tuossa olla kenties paska tuo kuvakulmakin, eli saattaa mennä paremmin kuin näyttää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ex-kynäniska: ei tuo mikään erityisen vajaa liikerata ole. Montaa senttiä tuosta alemmas ei monikaan liikkuvuutensa takia pääse.

Ja syy, miksi oikeesti halusin kommentoida: ihan perkeleen asiallinen sali ;) ja vielä täysin ilmainen. Kesän ajan itsekin treenannut tuolla, kun olen ollut kesätöissä Raumalla.

Siinä teille vähän nättiä vetotekniikkaa ;) Moon vieläkin niin prkl RIPPED että saan anteekksi tommoset pikku fuskut sun muut tekniset epäkohdat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt ilkka tekniikat kuntoon! Et tuolla tyylillä tule saamaan yhtään lihasta. Ja mitä järkeä on edes ykkösiä koittaa. Pitkää sarjaa mind muscle konnektionilla, niin sillä se patti kasvaa pro bodarin mittoihin, jos on kasvaakseen.

120 kiloa pois tangosta, ja tees sillä nyt seuraavat 6-12 kk ja katsellaan sitten, uskalletaanko lisätä vaikka 2.5 kiloa tankoon.

Hyvinhän toi ilkka olis ylös tullut ilman tota tangon runkkaamistakin, tanko liikkui koko ajan ja sitten aivan järjetön rykiminen yhtäkkiä, wtf?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom