Komeet reisikannattelut, ite en kykenis :D
Mut voimaa on kyllä vedossa siitä ei pääse mihkää.
Mut voimaa on kyllä vedossa siitä ei pääse mihkää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oho perkele, luulin et se näkyis ku postaan tänne, no laitetaan uusiks..
Lukekaa silti toi aikaisemman postin alustus :D
Älä nyt nuori ja terve ihminen pelleile tommosten asioiden kanssa. Vielä et ole saanut kokea sitä tunnetta, kun alaselässä rusahtaa. Siitä paikasta tipahtaa painot käsistä ja mies perässä. Selkää et välttämättä heti saa suoraksi ja seuraavana aamuna on turhaa koittaa kurottaa sukkaa jalkaan.
Huvittavin kommentti runttausvetojen puolesta tuli kyllä no-bodylta, joka vetää omat vetonsa aivan selkä suorassa ylhäältä asti, kuten aikaisemmin jo mainittiin
Mä taas vaan vedän ja keskityn siihen, että se vitun rauta nousee, tuli sitten millä lihaksilla tuli. Siinä kun alkaa keskittymään johonkin korostettuun jaloilla irrotukseen tai muihin hienouksiin, niin sen verran saa purkaa levyjä pois tangon päästä että ollaan jo kaukana siitä koko kropan äärimmilleen pistävästä yleisvoimaharjoituksesta, jona maastaveto on parhaimmillaan.
DISCLAIMER: tää on vain mun henk. koht. lähestymistapani asiaan eikä mikään lopullinen totuus.
Mulla taas ei kissanselällä nousis yhtään enempää kuin selkä suunnilleen suoranakaan. Enkä mä missään nimessä puhunut tuossa minkään päättömän repimisen puolesta vaan siitä, että mun mielestäni liian korostettu jaloilla irrotus syö helposti liikaa painoja rohkeampaan selän käyttöön verrattuna. Selkäpainotteisestikin voi silti nostaa niin, että selkä pysyy suorana ja nosto kontrollissa.
Näähän on nää Porin poijjaat. Ja sitte halitaan :D
http://www.youtube.com/watch?v=MCJFnSgiorA Runttausvetojen aatelia.
http://www.youtube.com/watch?v=MCJFnSgiorA Runttausvetojen aatelia.
Jumalauta jätkä vetää 360kg myötäotteella
Sormilukkohan siinä on, mutta on kyllä tajuttoman kovaa vetoa.