Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Viimesen kuukauden yrittäny leveytta saada lisää leuanvetoon

Leveyttä? Et kai puhu oteleveydestä? On nimittäin jo aika leveä vastaotteeksi, että vielä jos leventää niin on melko epäluonnollinen liikerata. Itse vedän ehkä hieman hartioitakin kapeammalla otteella ja hyvin kulkee

Puhun oteleveydestä, mutta siis nyt oon saanu omasta mielestä sopivaksi. Eli siis enää en tohon leveyttä ota lisää. Tällä hetkellä tuo oteleveys tuntuu luonnolliselta

En mä varsinaisesti tekniikkaneuvoja varten tota postannu, koska uskokaa tai älkää mä kyl tiesin et toi veto on ihan vitun hasardia hommaa välilevyjä ajatellen. Toi oli vaa sellain henkinen testi kun voimat oli finaalissa jo, toki juuri niistä vedoista ne isoimmat riskit loukkaantua tulee. Ja ei, en tee noita vetoja joka viikko, oikeestaan koskaan. Tarkoitus oli vaan postata tänne juurikin näytteenä miten ei pidä mavettaa.. :)

Harvoin ne loukkaantumiset pääsarjassa sattuu...

Kova jullekyykky vyöllä, perkeleen vahva. Onko tuo miten turvallista jos perse nousee ensin ylös ja sit selällä ojennus? Katoin vaan et toi lasku ja nousu ei meinannutkaan mennä samaa rataa.. kai toi on vyöllä mahdollista.

Eihän tuo ollut vielä oikeaa jullekyykkyä nähnytkään!:D Ennen mun kyykyissä oli paljon sitä vikaa, mutta parempaan suuntaan ollaan jo menty.

kova jullekyykky vyöllä, perkeleen vahva. Onko tuo miten turvallista jos perse nousee ensin ylös ja sit selällä ojennus? Katoin vaan et toi lasku ja nousu ei meinannutkaan mennä samaa rataa.. Kai toi on vyöllä mahdollista.

vai että oikein jullekyykky.

Kirjoitin tuon kaiken capsilla mutta Pakkotoistolla on joku ihme esto. :/

Viimesen kuukauden yrittäny leveytta saada lisää leuanvetoon. Nämä leuat tein penkin väliin ihan testi mielessä.

Oma paino 122-127kg

Lähe vetämään sillai ettet ole tuolla tangon takana. Silloin sun kroppa lähtee heilumaan eteen ja toi vetäminen on yhtä paskaa. Eli ku otat tangosta, nii siitä jaloilla joustat sen verran, että koko paino on käsien varassa. Sit siitä liikkumattomasta tilasta lähdet vetämään. Olikohan sekava kirjoitus, väsyttää nimittäin "kohtalaisesti" :D

Olen kateellinen sun pituudelle :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Meinas varmaan et loukkaantumiset tapahtuu esim. maximeissa, mikäli olen oikein ymmärtänyt.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
lähel oli jo ihan tempaus. tosta ku oisit vaa koittanu mennä alle ni ois voinu tulla kova tulos!
edit.

Mywor, ite tekisin punnerruksia jalat tiukasti yhdessä että kroppa pysyy paremmin kasassa ja leuoissa suosin paljon kapeampaa otetta.

Mjoo punnerruksia ei oo kyllä tehtyä pitkään aikaan, mutta noista leuoista niin eikös niissä kannata vaihdella -> kapea/vasta , leveä/vasta, kapea/myötä, leveä/myötä.

Pitäis olla varmaan muutakin kuin mutu tuntuma.jpg

Meinasin, että ittellä ja reenikavereilla loukkaantumiset on tullu joko lämmittelyssä, viimesissä sarjoissa tai sit näissä ku tehää ohjelman päälle viel ''kulkee nii hyvin et kokeilempa vähä viel'' Pääsarjoissa se keskittymine on iha toista luokkaa ku esim just lämmittelyssä.

siinä juhannusaaton treenistä muutama setti ranskalaisia... oli jotenki vitun raskas tehdä tangolla taas ku oon yleensä tehny taljassa. no, tulipa kokeiltua taas sitäki:rolleyes:
helvetin selkärnagatonta sakkia ku salilla ei ollu ristin sieluakaan! on se kumma ku valitetaan aina että pitäs saada lihaa ja sitte ku on aikaa ni ei kukaan tee mitään.. perkele:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
siinä juhannusaaton treenistä muutama setti ranskalaisia... oli jotenki vitun raskas tehdä tangolla taas ku oon yleensä tehny taljassa. no, tulipa kokeiltua taas sitäki:rolleyes:
helvetin selkärnagatonta sakkia ku salilla ei ollu ristin sieluakaan! on se kumma ku valitetaan aina että pitäs saada lihaa ja sitte ku on aikaa ni ei kukaan tee mitään.. perkele:D

Samaa ihmeteltiin meki tänään ku mentiin salille, meitä oli iltapäivällä siellä 3 Pakkislaista reenaamassa, iso sali eikä muita näkyny, missähän se porukka on :D

Kevyen näköstähän tuo oli, hyvin on voimaa siunaantunu... ;)

Samaa ihmeteltiin meki tänään ku mentiin salille, meitä oli iltapäivällä siellä 3 Pakkislaista reenaamassa, iso sali eikä muita näkyny, missähän se porukka on :D

Kevyen näköstähän tuo oli, hyvin on voimaa siunaantunu... ;)
on ne tollee raskaita ku ottaa rauhallisesti otsalle ja siitä ylös... jos pääntakaa repisi ni sais varmaa 100kg sarjaa. paremman rutistuksen saa tollee, ja tulee oikeesti sitä voimaa siihen ojentajaan

Hämmästyttävästi tänään oli salilla ~10 ihmistä, vaikka oletin, että saa treenata ihan itekseen. Pakkotoistolaisia ei tainnu olla ees paikalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom