Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä taas vaan vedän ja keskityn siihen, että se vitun rauta nousee, tuli sitten millä lihaksilla tuli. Siinä kun alkaa keskittymään johonkin korostettuun jaloilla irrotukseen tai muihin hienouksiin, niin sen verran saa purkaa levyjä pois tangon päästä että ollaan jo kaukana siitä koko kropan äärimmilleen pistävästä yleisvoimaharjoituksesta, jona maastaveto on parhaimmillaan.

Mulla maastaveto toimii parhaiten koko kropan äärimmilleen pistävänä yleisvoimaharjoitteena, kun käytän siinä myös jalkoja, enkä riuhdo alusta asti pelkällä selällä.

Kevyen näköistä, mutta syvyys taitaa olla vähän siinä hilkulla. Oliko polvissa vain lämppärit vai ihan kunnon siteet?

Syvyys oli varmaan joo niukin naukin, yritin laskeutua just tasan tarpeeksi alas enkä yhtään alemmas, kun kerran kyseessä oli uusi PR. Tunnustan että oli voimanostosääntöjen vastaisesti molemmat, neopreenilämppärit housujen alla ja siteet päällä. Siteet ei ollu kovin tiukalla, mutta oli kumminkin.

Lopeta aavikon pelle se karstan videoitten laittelu tänne. Hän kyllä ite laittaa jos haluaa.
Ääliö.

Itse suosin syvempää kyykkyasentoa alussa, että voi käyttää niitä jalkoja ylipäätään. Mutta ei kai tuo enemmän selällä nostaminenkaan ole kiellettyä, mutta uskoisin että painetta siinä tulee selän suuntaan enemmän eli varsinkin liikkeen alussa selkä menee väkisinkin vähän mutkalle.

Mun mielestä se lähtöasento mavessa riippuu hyvin pitkälti mittasuhteista ja siitä kumpi on vahvempi, jalat vai selkä. Itse vedän erittäin selkäpainotteisesti ja kehitystä tullut mukavasti. Mun vetotyyli on kuulemma vähä samanlainen kuin Ano Turtiaisella... Alaselkä pysyy paketissa vaikka yläselkä näyttää joustavan. Tässä yks klippi joka otettu alkuvuodesta ennen leikkausta http://www.youtube.com/watch?v=byWKY8VQ430&feature=channel_video_title
Tiedän, näyttää pahalta, mutta on röntgen ja magneettikuvissa on todettu tuon yläselän pyöreyden olevan rakennevika (kiilamaiset nikamat) eikä selkä ole vaivannut niin näillä mennään. Kyykky mulla laahaa jäljessä pahasti, mutta nyt oon vaihtanut kyykkytekniikan enemmän painonnostotyyliseksi niin saa etureisiin ja keskivartaloon lisää voimaa. Aika näyttää miten vaikuttaa maveen...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
BIG J reeni videoo jo ulos!!!!!!!!
tulee tulee :D pitää vaan koota jotain matskua... muutaman viikon päästä pitäs olla kohtuu kovia penkkisarjoja tulossa:rock: että sitte niitä ainaki saa hämmästellä. ja vaimon treenejäki kuvaillaan tietysti ettei tartte kokoajan rumia kaljupäisiä miehiä katsella:rolleyes:

tulee tulee :D pitää vaan koota jotain matskua... muutaman viikon päästä pitäs olla kohtuu kovia penkkisarjoja tulossa:rock: että sitte niitä ainaki saa hämmästellä. ja vaimon treenejäki kuvaillaan tietysti ettei tartte kokoajan rumia kaljupäisiä miehiä katsella:rolleyes:

Treenivideoiden parasta antia oli mielestäni "nahkakissa puree käden irti" :D

Toi mave oli kyl iha helvetin rumaa. Mut joo, voin näyttää teille viel rumemman, joskus vuodenvaihteessa kuvattu mutten koskaa kehannu laittaa tänne ku oli jo suht läpällä pakko vaa saada filmille maximit. :D Eka ykkönen oli siis ihan toimiva vielä, mutta sitten tää toinen oli vähä tämmöne.. pari minsaa palautusta ekasta ykkösesta. Tosin turhaa selittelyä, älkää vaa koskaa vetäkö näin :D Ei ees fiftisentti auttanu :(

230kg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä ihan pahaa teki tuo mave. Kannattais varmaan pudotella vähän painoja niin pystyis tulevaisuudessakin postailemaan tänne maastavetovidoita.

Tuo Nikulan video ei toimi, sanoo vaan että private, sorry.

oho perkele, luulin et se näkyis ku postaan tänne, no laitetaan uusiks..

Lukekaa silti toi aikaisemman postin alustus :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom