Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt tein kahvakuulatreeniä olkapäälle, circuittina muutamaa eri liikettä, tää on ihan perus settiä:
http://www.youtube.com/watch?v=UmTPUzZNVf8

Selkä on hajonnut ihan perinteisesti maastavedossa, kävi pieni vahinko ja selkä pääsi pyöreeks vaikkei ees ollut maksimit. Meni vieläpä kahdesta kohtaa, ristiselästä ja keskeltä. Solisluu on katkennut ja lapaluusta joku pieni revähdys. Itse olkanivel ei oo vielä hajonnut mut kyllä se myös hajoaa jos ei toi hartia pysy oikeassa asennossa. Vasen hartia on ihan ok mut se on paljo heikompi ku oon oikeakätinen. Niijoo, polvi kans pärähti jossain välis mut se on taas suht ok.

Noo, vammojenkin kanssa voi elää kun vaan luonnetta riittää :) Vaikeaa se kyllä on jos on selkä hajalla. Minkälaista vikaa selässä? Todisteena vaikka oma videoni tänne trediin muutama sivu takaperin. http://www.youtube.com/watch?v=Uhg18REa5g4

Vedot tehty murtuneella alaselällä ja parilla revenneellä välilevyllä :D Pitää jossain välissä laittaa penkkivideota kahden olkapääleikkauksen läpikäyneenä :)

Voisiko joku laittaa linkin siihen videoon missä joukko hemuleita kannustaa kaveria nostaan jonkun päälle 300 kg maasta? Videossa kannustavat haukkumalla vitun hintiksi ja kusipääksi heh :P

Tuntuu varmaa mahtavalta tuo nimittely jos rauta ei nousekkaa ylös asti. :D :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
hyvältähän tuo veto näyttää, millaset on kyykkytulokset, näyttää lähtö aika raskaalta

Joo oikeassa olet mun veto on kiinni jalkavoimista. Helmikuussa ennen dieetin alkua kyykkäsin 5x100kg, mutta siihen pisteeseen päästessä olin jo paskonut lonkankoukistajan aika huolella. Syytän olemattomasta liikkuvuudesta johtunutta huonoa tekniikka. No se kuitenkin meni niin kipeäksi että kyykky jäi siihen. Dieetillä oon pelannu pääasiassa kahvakuulilla ja siinä sivussa yrittänyt parantaa liikkuvuutta.

Vaikka kaikki tuntuu ok:lta, nii näyttäis vieläki että on vähän huono selän asento? En kyllä osaa ite sanoa onko tämä hyvä vai päin helvettiä, auttakaaa

Kyllä se selkä ihan hyvässä asennossa on mutta itse vedän selvästi syvemmältä eli reidet on vaakasuorassa, näin saa enemmän tehoa irrotukseen kun sen saa vetästyä reisillä liikkeelle, myös asento itsellä on hieman leveämpi. Kannattaa kokeilla että minkälainen vetotyyli sopii itselle parhaiten.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä se selkä ihan hyvässä asennossa on mutta itse vedän selvästi syvemmältä eli reidet on vaakasuorassa, näin saa enemmän tehoa irrotukseen kun sen saa vetästyä reisillä liikkeelle, myös asento itsellä on hieman leveämpi. Kannattaa kokeilla että minkälainen vetotyyli sopii itselle parhaiten.

Tuo on aivan järjettömän raskas tyyli, eikä todellakaan millään lailla optimaalinen maveen. Todella harvinaista jos saat noin enemmän kuin vaikkapa tuolla videon tyylillä. Millasilla painoilla teet mavea?

Mie vedän aikalailla samalla tyylillä kuin Airwalk, syvältä lähdetään ja asento on hiukan leveämpi. Irrotus tulee jaloilla ja loppu menee selälle. Tekee pirun hyvää, mutta pitemmät sarjat on kyllä täyttä tuskaa :D

Tuo on aivan järjettömän raskas tyyli, eikä todellakaan millään lailla optimaalinen maveen. Todella harvinaista jos saat noin enemmän kuin vaikkapa tuolla videon tyylillä. Millasilla painoilla teet mavea?

Maanantaina tein uuden enkan 202.5kg, ilman vyötä, nyt massakaudella paino on siellä 74kg. Voishan sitä kokeilla vetää seuraavaksi enemmän selällä, jotenkin itsellä tuntuu paljon luonnollisemmalta vetää se vähän pitempään reisillä.

Maanantaina tein uuden enkan 202.5kg, ilman vyötä, nyt massakaudella paino on siellä 74kg. Voishan sitä kokeilla vetää seuraavaksi enemmän selällä, jotenkin itsellä tuntuu paljon luonnollisemmalta vetää se vähän pitempään reisillä.

Ok, hyvät painothan nuo sun kokoiselle kaverille. Vahvat jalat sulla sitten ilmeisesti on, saat varmaan kyykystä melkeinpä tuon saman raudan?

Ok, hyvät painothan nuo sun kokoisella kaverille. Vahvat jalat sulla sitten ilmeisesti on, saat varmaan kyykystä melkeinpä tuon saman raudan?
Riippuu pitkälti kyykystä kun itse teen pelkästään syväkyykkäjä ja sieltä olen saanut 170kg, bodaustyyliin kyykky on varmaan jossain 190kg paikkeille, mene ja tiedä.

Hyvä tulos kyllä. Itellä on salihommissa tavote kiskoa samanpainoisena 185kg (250%) ylös. Kauonko oot reenannu ennen tuota vetoa? Ite sain 83kg painolla 165kg ykkösen ylös, ennen dieettiä. Jonkin aikaa siis täytynee vielä vedellä.

Hyvä tulos kyllä. Itellä on salihommissa tavote kiskoa samanpainoisena 185kg (250%) ylös. Kauonko oot reenannu ennen tuota vetoa? Ite sain 83kg painolla 165kg ykkösen ylös, ennen dieettiä. Jonkin aikaa siis täytynee vielä vedellä.

No salilla aloin heilumaan 15 vuotiaana mutta monta monta vuotta mentiin hyvin pienellä kehityksellä kun se paino pysyi siinä hieman reilussa 60kg:ssä, mave kun aloin tekemään pari vuotta sitten niin se nousi nopeasti 170kg-->200kg:n, silloin oli käytössä vyö. Tuo pari sataa meni rikki reilu vuosi sitten ja nyt olen tehnyt kuukauden verran maastavetoa ilman vyötä, maven tulos on noussut siis lähinnä kovien kyykky treenien ansiosta, joissa niin ikään on vyö laitettu sivuun.

Tarkoitus on nyt saada oma paino 80kg ja mave sinne 215kg, sitten tiputetaan paino 67kiloon.

Suositut

Back
Ylös Bottom