Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jotain muutakin tänne ettei karstan videot vie kaikkea huomiota.

Jotain heilumista eiliseltä:

http://www.youtube.com/watch?v=7_IuMS-gK58

Hirmusen kova oot vetää leukoja. Miten treenaat niitä? Miten usein viikossa, millasia sarjoja? Itellä ei oo leuat kehittynyt ollenkaan viimesen puolen vuoden aikana yhtään vaikka treenaan säännöllisesti joka viikko ja painoakin lähtenyt n. 11kg...

20kg lisäpainoja siis.

Tosi hyvä kestävyys lisäpainoilla, noi viimeiset toistot failureen oli mielenkiintoista nykimistä.. repesin tohon loppukevennykseen :D
Noi musat oli kohina.comista streamina
Fasdd, ihan hullu tempaus yhellä kädellä! Mä oon joskus tempassu vaan 24kg kahvakuulan ja siinä oli jo tarpeeks, tein sen kyllä etuheilautus tyylillä kuten tossa mun kuulavideossa, siinä on vaan 12kg, tollasta en oo kokeillut. Kovaa settiä! Nii ja toi kyykky ilman käsiä.. jätkä on ninja!

Hirmusen kova oot vetää leukoja. Miten treenaat niitä? Miten usein viikossa, millasia sarjoja? Itellä ei oo leuat kehittynyt ollenkaan viimesen puolen vuoden aikana yhtään vaikka treenaan säännöllisesti joka viikko ja painoakin lähtenyt n. 11kg...

Nyt on kauan tullut vedettyä 2 kertaa viikkoon, tiistaina vastaotteella ja perjantaina myötäotteella, noin yleisesti... Vastaoteleuat painottunut lähes kokonaan lisäpainojen kanssa reenailuun ja myötäotteella sitten kehonpainollakin pumppailuja, mutta myös lisäpainoilla. toki välillä tullut koitettua kehonpainolla vastaotteellakin.

Vo. leuoissa 3x4 --> 6x6 periaate on toiminut hyvin. Myöskin ihan perus 2x6. Myötäotteella yleensä vähän pidempää sarjaa, mutta koitetaan niissäkin aina saada joku progressio toimimaan.
Leuoissakin imo kannattaa tehdä molemmilla tyyleillä, eli vähän repien rumemmalla tyylillä ja sitten myöskin välillä puhtaita, koittaa hakea sitä tuntumaa...

Tosi hyvä kestävyys lisäpainoilla, noi viimeiset toistot failureen oli mielenkiintoista nykimistä.. repesin tohon loppukevennykseen :D

Eei toi vielä kestävyyden puolelle mene :) Lyhyitä sarjoja kuitenkin enimmäkseen on reenattu lisäpainoilla.
Ja joo tollaseksi repimiseksi se menee kun väkisin mennään failureen, eikä toi vielä kai niin paha ole mitä on nähty...

No hyvä että joku huomiois mun loppukevennyksen :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hahahhaha!!! HAHAH??!?!!?! ...ha?!

Wait... what?!

Kuva on oikeastaan aika... kuvaava.

Siis nyt oikeesti mitä vittua?

Olisi tosi jännää kuulla karstikselta, mikä idea näissä leffoissa ja ennen kaikkea niiden julkistamisessa on.

e: ja mun puolestani antaa palaa ihan vapaasti vaan jos huvittaa, ei siinä mitään, mutta on vaan kovin hämmentävää settiä

Nyt rupee olemaan jo hiukan liian tekemällä tehtyä... Mut kuten joku mainitsikin niin jos sen haluaa omalla naamallaan tehdä niin suomi on vapaa maa (kuha vaan tiedostaa sen paskasateen joka saattaa tulla niskaan).

Sori, en ota flametuksia vastaan koska en itse postannut tuota tänne. Jos on sanottavaa niin puhukaa perseelle:
ronnie-coleman-glutes.jpg

karstakeuhkon videot oli hauskoja sillon kun luulin et se on tosissaan, nyt kun se repeilee itselleen joka videossa ja videot on todella väkisin tehtyjä niin ei ole enää yhtään hauskaa

Moro taas. Laitoin tähän ketjuun pari kuukautta takaperin maastavetovideon ( http://www.youtube.com/watch?v=D4GhpaD06Tk ) mutta se ei saanut kovinkaan paljoa kommentteja.

Olen nyt yrittänyt parantaa liikkuvuutta lantiossa ja takareisissä, ja venytyksien perusteella sitä onkin tullut roimasti lisää. Mm. kyykkyyn meno seinän edessä onnistuu nykyään. Tässä tämänpäiväistä mavea, vetotilanteessa selkä tuntuu menevän tosi tiukkaan asentoon, ja veto tuntuu helpolta. Selkä tuntuu tosiaan olevan täysin suorassa ja lihat tukevilta. Viime videon veto ei tuntunut läheskään yhtä hyvältä.

Tässä video, pistääkää ihmeessä kommenttia! Vaikka kaikki tuntuu ok:lta, nii näyttäis vieläki että on vähän huono selän asento? En kyllä osaa ite sanoa onko tämä hyvä vai päin helvettiä, auttakaaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom