Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, voishan sitä vetää salilla kisapuhtaasti stopeilla joka toiston, mutta empä näe siinä mitään järkeä. Osa mun treenifilosofiaa on, että kehittyäkseen pitää välillä ylittää rajoja ja se ei niin helpolla onnistu jos aina jumppaa täysin puhtaalla tekniikalla. Nih. Termiksen sanoin, jokaisen pitää osata myös runkkupenkki.:) Vai miten se oli. Oon mää kyllä ylipitkällä stopillakin välillä ottanu jokusen sarjan taika noston. Perse penkissä.

Innostuin salilla tänään vetämään maasta, niin laitetaan ny vielä tämä linkki viteoon, silläkin uhalla ettei mene läpi 3-0;), 245kg pr ja yritys 250kg. Muitten reenaajien pätkiä on aina kiva katsoa, niin josko sitä postaamalla rohkaisis muitakin laittaan omia räpellyksiään.

Hyvä marde! kovia nostoja. noin videolta vaikee arvella mutta paljon äijällä on painoa?pituutta?

marde84 sanoi:
On sitä pöljän kuulonen ku tuommosia huutoja pääsee.. Aivan huomaamatta aina tulee ku nostaa..

Itte oon sitä mieltä jossei mitään ääntä kuulu ei oo tarpeeksi rautaa tangossa. Eli anna mennä vaa :D Hyviä filmejä!

Itte oon sitä mieltä jossei mitään ääntä kuulu ei oo tarpeeksi rautaa tangossa. Eli anna mennä vaa :D Hyviä filmejä!

Joo, eipä sillä. Terve mörinä on aina tervetullutta. Mutta meikä huusi tuon epäonnistuneen maven jälkeen täysillä notta VITTU!! Enkä tajunnut tai muistanut koko huutoa ennenku kotona katsoin videon.:hyper: Varmaan joku kattonu salilla että mikä saakelin ääliö siellä möykkää. Hyvät agret päällä nostossa ku ei muista jälkikäteen mitä on tehny. Siksikin on hyvä välillä ottaa videota nostoista.:lol2: Editoin sen noitumisen pois tuosta tuubivideosta..:D

Ei tuo marde84:n penkki ole runkkupenkkiä nähnytkään. Voima tuossa puhuu.

Sitten kun jaksaa nostaa 140kg telineistä on varaa sanoa tekniikasta.

Samaa mieltä. Eilen ei mulla tuo marde84:n video toiminut ja lueskelin vain muiden kommentteja. Kommenttien perusteella odottelin jotain ihan erilaista videota, mutta nyt kun sen vihdoin näin niin aivan tavallisia salinostojahan nuo ovat. Kova sarja!

Innostuin salilla tänään vetämään maasta, niin laitetaan ny vielä tämä linkki viteoon, silläkin uhalla ettei mene läpi 3-0;), 245kg pr ja yritys 250kg. Muitten reenaajien pätkiä on aina kiva katsoa, niin josko sitä postaamalla rohkaisis muitakin laittaan omia räpellyksiään.

se on kyllä ikävä paikka kun toi tanko jää tuohon polvenkorkeudelle junnaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom